Efterlysning: Aprilia RSV 1000 m. kulfiber~
Fra : Sports-MC / Claus Be~

Dato : 11-08-01 16:57

Hej alle,
Så skete det også for mig. Natten til lørdag den 11. august forsvandt
min elskede Aprilia Mille fra min adresse på tomsgårdsvej i Kbh. N.V.

Alle delene på cyklen er meget specielle så hvis du får tilbudt nogle
af nedenstående specielle dele brugt - eller hvis du hører om nogle der
netop har anskaffet dem - så tage meget gerne kontakt til mig.

Alle de dele der er noget værd, er så specielle, at de kan let kan
genkendes. Selv stellet/bagsvinger kan genkendes pga. af ekstra
svejsninger og/eller ridser og buler.

Dusør for genfindelse: 5.000,- gode skattefri danske kr.

Kort beskrivelse:
----------------
Aprilia RSV 1000 m grå-sort (kulfiber) kåbe, Termignoni slip-on, guld-
farvede hjul (Dymag), ikke-standard gaffelbro (aluminium), Öhlins bag-
dæmper, lilla (standard farve) tank m. buler og ridser.

Stelnummer: ZD4ME0000WS100362
Nummerplade: CS 5452 (prøveskilte)

Helt Specielle Kendetegn:
-------------------------

Kåben (grå-sort kulfiber):
Kåben er i 100% kulfiber over hele cyklen. Det er formentlig den eneste
kåbe i Danmark med dette udseende, da Sports-MC selv importerer disse
kåber - og vi har ikke solgt denne model til andre.

Hjul (guld-farvede):
Hjulene er guldfarvede Magnesium hjul fra Dymag (m. spec. kendetegn).
Disse hjul importeres ligeledes af os selv, og er formentlig det eneste
par til en Mille der findes i landet.
Billede: http://www.sports-mc.dk/index.php?t=efterlysning#hjul

Gaffelbro (råt aluminium):
Gaffelbro (øvre og nedre) er i råt aluminium og specielt lavet t. netop
min cykel. Der findes kun dette ene eksemplar i hele verden.
Billede: http://www.sports-mc.dk/index.php?t=efterlysning#gaffelbro

Udstødning, Termignoni (kulfiber):
Udstødningen er en standard kulfiber slip-on fra Termignoni. Specielt
ved lige netop min termignoni er, at den kun passer på mine forrør idet
diameteren på rørerne er blevet ændret.
Billede: http://www.sports-mc.dk/index.php?t=efterlysning#exhaust

Fodhvilere, Robby Moto (aluminium):
Specielle tilbagerykkersæt med omvendt gearskifte, udført i anodiseret
aluminium. Importeres ligeledes af os selv og er kun solgt i ganske få
eksemplarer herhjemme.
Billede: http://www.sports-mc.dk/index.php?t=efterlysning#rearset

Styr (clip-ons i rå aluminium):
Specielle clip-ons i rå aluminium, de importeres af os selv og er kun
solgt i ganske få eksemplarer herhjemme.

Bagdæmper: Öhlins
Bagsvinger: Standard m. specielle kendetegn
Stel: Standard m. specielle kendetegn (udover stelnummer)

Oplysninger kan gives på:
Telefon 38 33 40 70
Telefax 38 33 40 71
Politiet 38 10 14 48

Venlig hilsen,
Claus Bernth

Sports-MC.dk Fax: +45 3833 4071
Tomsgaardsvej 76 - 1 Phone: +45 3833 4070
2400 Copenhagen e-mail: info@sports-mc.dk
DK - Denmark www: http://www.sports-mc.dk
VAT number: 17 70 71 40

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 11-08-01 17:27

On Sat, 11 Aug 2001 17:56:45 +0200, Sports-MC / Claus Bernth
<claus-bernth@sports-mc.dk> wrote:

>Hej alle,
>Så skete det også for mig. Natten til lørdag den 11. august forsvandt
>min elskede Aprilia Mille fra min adresse på tomsgårdsvej i Kbh. N.V.

-Snippet en masse

Det' da løwn.
Damn bittert
Måske du skulle putte et billede i binær?.
Den er immervæk *meget* speciel at se på og burde være let at
genkende.

--
Peder
m/Mille

Fra : Sports-MC / Claus Be~

Dato : 11-08-01 18:02

Peder Eskildsen wrote:

> Det' da løwn.
> Damn bittert

Jah... Jeg bliver sgu lidt deprimeret

> Måske du skulle putte et billede i binær?.
> Den er immervæk *meget* speciel at se på og burde være let at
> genkende.

Jepper, eneste problem er at jeg aldrig har fået taget et billede af den

Hvis nogen jeg kender (eller ikke kender) tilfældigvis har et billede
liggende hvor min cykel er på hører jeg meget gerne fra dem - så er der
lidt mere kød på efterlysningen! Anybody out there?

Vh,
Claus

Fra : Sports-MC / Claus Be~

Dato : 12-08-01 10:53

Så har jeg været heldig og få et billede af cyklen - det er blevet postet i
dk.binaer med titlen:
Efterlysning: Aprilia RSV 1000 (billede)

Vh,
Claus

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 12-08-01 13:16

> Så har jeg været heldig og få et billede af cyklen - det er blevet postet
> dk.binaer med titlen:
> Efterlysning: Aprilia RSV 1000 (billede)

Hej Claus.

Billedet er vist uden Termignoni potten, eller hvad? Det ligner den
originale Mille potte der er på.

Håber du får den igen.

Mvh
Steen

Fra : Sports-MC / Claus Be~

Dato : 12-08-01 13:58

"Steen S. Schmidt" wrote:

> Billedet er vist uden Termignoni potten, eller hvad? Det ligner den
> originale Mille potte der er på.

Jeps, billedet er fra mens originalpotten sad på!

> Håber du får den igen.

Tak, det gør jeg også

Det må være en meget dum eller meget uvidende person der har stjålet den.
Delene på cyklen er så unikke at tyven ikke kan genbruge dem nogle steder uden
fare for at blive genkendt.

Jeg kan kun se to muligheder for gevinst i tyveriet - enten sender tyven cyklen
til udlandet (tvivlsomt) eller også vil han selv score dusøren ;-/

Han kan selvfølgelig være så dum at han vil køre race på den, men jeg tror de
fleste der kører på bane også kender min cykel - men det skulle være mig en
fornøjelse at møde ham på en banedag...

Vh,
Claus

Fra : Peter H. Hasselbalch

Dato : 12-08-01 16:23

"Sports-MC / Claus Bernth" <claus-bernth@sports-mc.dk> skrev i en meddelelse

> Så har jeg været heldig og få et billede af cyklen - det er blevet postet
> dk.binaer med titlen:
> Efterlysning: Aprilia RSV 1000 (billede)

Du burde også poste den i dk.binaer.motor (hvor den vel egentlig hører
hjemme)
Iøvrigt p....-surt at folk ikke kan/vil holde snitterne for sig selv!!!
Føler med dig!

--
Mvh Peter HH
DMCN #2 - CBR600F4

Fra : Bent Madsen

Dato : 12-08-01 19:26

føler med dig...

og jeg holder øje med den her i Allerød området...
skal man ringe til dig ?.. hvis man ser den ?.. eller melde det til
politiet?...

Fra : Sports-MC / Claus Be~

Dato : 12-08-01 23:56

Bent Madsen wrote:

> og jeg holder øje med den her i Allerød området...

Lyder godt

> skal man ringe til dig ?.. hvis man ser den ?.. eller melde det til
> politiet?...

Det der er hurtigst - hvis du er i bil så kør ham ned

Politiet er nok det bedste - så håber jeg en ande vil brække hans arme
for mig *S*

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 13-08-01 15:42

Glor her i Farum.

> Det der er hurtigst - hvis du er i bil så kør ham ned

Fanger ham nok kun hvis han tanker. Tror ikke min prut 45'er kan følge med
ham

MVH Anders AREA51

Fra : RasmusZX9R

Dato : 12-08-01 20:10

Hej Claus.
Megasurt!!
Jeg holder et vågent øje på Amager.
Bare af nysgerrighed: hvordan var den låst/sikret?

Mvh
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/

Fra : Sports-MC / Claus Be~

Dato : 13-08-01 07:57

RasmusZX9R wrote:

> Jeg holder et vågent øje på Amager.

> Bare af nysgerrighed: hvordan var den låst/sikret?

med en skivelås! I bagklogskabens lys kan jeg jo godt se det ikke var
nok, men man håber jo... indtil den dag det sker

-Claus

Fra : Thomas H

Dato : 12-08-01 21:22

Jeg dækker østerbro ;) Det er fandme surt, men den er i det mindste til at
kende selv på lang afstand.
Thomas

Fra : Poul B-H

Dato : 12-08-01 23:53

Er der ikke en site hvor man kunne printe alle efterlysninger og billeder ud
fra. Så kunne man jo have dem med. Der er en del f.eks. TDCs kunder som ikke
kan se binaer.motor.

Poul B-H

Fra : Sports-MC / Claus Be~

Dato : 12-08-01 23:58

Hejsa,

1000 tak allesammen - jeg håber vi får skovlen under den l*rt som har stjålet
den.

Evt. kan hele siden:
http://www.sports-mc.dk/index.php?t=efterlysning

printes ud - her er alle detaljer!

Vh,
Claus

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 13-08-01 06:24

"Poul B-H"
Der er en del f.eks. TDCs kunder som ikke
> kan se binaer.motor.
>
> Poul B-H

hvorfor kan du (i) ikke det?
jeg er selv TDC kunder og kan sagtens se dk.binaer.moter
har du prøvet at tilmelde serveren: news.tele.dk
for den kan da fint vise binaer.motor
mvh Jacob