Le Mans Audi spørgsmål
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 12-06-11 13:20

Hvor mange gear har Audierne? Nogen der ved det?

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-11 13:51

6

http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R18_TDI
http://www.motorsporten.dk/news.asp?aID=43297

--
Mvh. Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar.

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-06-11 16:30

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen
> Hvor mange gear har Audierne? Nogen der ved det?

Iflg- de Officielle regler må de max. have 6 gear...

ART. 9 - TRANSMISSION
9.1- Electronics :
Any resort to electronics incorporated in the operation of any
part of the transmission is forbidden except if in compliance with
the prescriptions of Art. 1.10 above.
9.2 - Gearbox :
9.2.1 - Maximum 6 forward speeds.
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-06-11 16:32

"Brian Sørup" <brizzen@live.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Any resort to electronics incorporated in the operation of any
> part of the transmission is forbidden except if in compliance with

Du kan se hele reglementet her ...

http://www.lemans.org/wpphpFichiers/1/1/ressources/Pdf/2011/24heures_du_mans/reglements/2010_12_16_technical_regulations_LMP.pdf

Fra : KASO

Dato : 12-06-11 16:31

> "Brian Sørup" <brizzen@live.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

De fortalte undervejs, at Audi i år var gået fra 5 til 6 gear....

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 13-06-11 12:38

On Sun, 12 Jun 2011 17:30:44 +0200, KASO wrote:

> De fortalte undervejs, at Audi i år var gået fra 5 til 6 gear....

Ja, først 1. gear, så 2. gear, 3. gear, 4. gear og så følger 5. og 6.
gear