Rep af lakskade i Aalborg området?
Fra : Henrik Husted

Dato : 10-06-11 13:17

*suk*

14 dage gammel bil med 1500km på tælleren. Dufter stadig som en ny
bil.
Og selvom man parkerer i det fjerneste hjørne af parkeringspladsen
lykkes det stadig nogen at åbne døren op i min bil. Og selvfølgelig så
hårdt at lakken krakelerer.

Tak for det ukendte bilist.

Nå, men det er jo bare en bil og det er jo også bare penge og bla bla
bla.
Nogen gode forslag til hvor jeg kan få rettet skaden i Aalborg
området?

Og et fuldstændigt urelateret spørgsmål. Hvor køber man et skilt med
teksten "Hvis du ridser min bil kører jeg en stiksav hen over din
motorhjelm"