Golf 3 benzinpumpe
Fra : Allan F

Dato : 06-06-11 22:10

Hejsa - en veninde har problemer med sin golf3 1995 1.8 - den gik i stå.
Dansk Autohjælp mener, det er brændstofpumpen der er defekt, da der ikke er
benzin i slangen i motorrummet. Og der er benzin i tanken.

Er der 1 eller 2 brændstofpumper i sådan en bil - og hvad koster det at
skifte den? Jeg ved, der er en i tanken.

Allan F

Fra : EBK

Dato : 07-06-11 00:13

http://www.krogslund.dk/visreservedele.asp?refID=1239&gruppeID=101184

480,- uden tankmåler 698,- med tankmåler.
Hvis du altså selv skifter pumpen - der er kun den i tanken.

Mvh. Ebbe

Fra : Allan F

Dato : 07-06-11 02:16

"EBK" <dnttypebk@get2net.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.krogslund.dk/visreservedele.asp?refID=1239&gruppeID=101184
>
> 480,- uden tankmåler 698,- med tankmåler.
> Hvis du altså selv skifter pumpen - der er kun den i tanken.
>
> Mvh. Ebbe

Fint - findes der en fornuftig mekaniker i nærheden af Odense - og hvad
koster det mon at montere sådan en?

Allan F

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 07-06-11 08:47

"Allan F" <A_Folmer@post5.tele.dk> skrev i meddelelsen

> "EBK" <dnttypebk@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> Fint - findes der en fornuftig mekaniker i nærheden af Odense - og hvad
> koster det mon at montere sådan en?

Der er ikke terminer på benzinfilter.

Min bror skiftede 3 pumper inden for kort tid inden han efter research fandt
på at skifte benzinfilteret.

Så holdt den op med at brænde benzinpumpen af.

Skift derfor også benzinfilteret.

Tegn på at benzinpumpen er ved at gå er udsættere (i hans tilfælde).

--
Per
www.campingogbil.dk