I MÅ altså lige se den her:
Fra : Martin Bak

Dato : 05-06-11 13:45

Jeg er så OT. Men tilgiv mig, når I har set det klip her.

Uffe, som I kender, er involveret i dette projekt. Jeg er selv er meget
beskedent involveret, men hjælper hvis jeg kan. Det kan jeg lidt her og der.

Men i fredags fik drømmene luft under vingerne, og HEAT 1X støg til vejrs.
Og en fed lyd den laver

http://www.youtube.com/watch?v=Y_QxXT60_J4

Det er da den utimative garagelir

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Andersen [3650]

Dato : 05-06-11 14:56

Den 05-06-2011 14:45, Martin Bak skrev:
> [...]
>
> Men i fredags fik drømmene luft under vingerne, og HEAT 1X støg til vejrs.

Det er da bare en modded appelsinkanon.

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-11 15:38

"Andersen [3650]" <FJERNaa@FJERNindbakke.FJERNdk> skrev i en meddelelse

> Det er da bare en modded appelsinkanon.

Højst uinteressant.

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 05-06-11 17:35

Martin Bak skrev:
> Jeg er så OT

Og alligevel poster du!! der findes grupper hvor den var MEGET bedre
placeret, og hvor nogle MÅSKE ville finde den sjov, liret eller hvad du
syntes den er...

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard - 2620 Albertslund

Fra : Martin Bak

Dato : 05-06-11 17:41

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Og alligevel poster du!!

He ;) Ja! Jeg deler gerne. Spring det over, hvis det irriterer dig.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 05-06-11 20:20

On Sun, 5 Jun 2011 14:45:04 +0200, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

> [...]
>
>Men i fredags fik drømmene luft under vingerne, og HEAT 1X støg til vejrs.

Kan jeg ikke låne den der tingest - det må da kunne give lidt skub i
Puntoen ) Kaske man skal se laaaangt fremad

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-06-11 20:48

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Kan jeg ikke låne den der tingest - det må da kunne give lidt skub i
> Puntoen ) Kaske man skal se laaaangt fremad

Og Puntoen ville stadig lyde som et gammelt kulfyret lokomotiv der har svært
ved at komme op i omdrejninger :)

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 05-06-11 20:57

On Sun, 5 Jun 2011 21:47:30 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phkfjern@klikpost.dk> wrote:

>"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen

>Og Puntoen ville stadig lyde som et gammelt kulfyret lokomotiv der har svært
>ved at komme op i omdrejninger :)

Jeg har jo aldrig lagt skjul på at Puntoen betragter mange
omdrejninger som miljøfjendsk adfærd ) Men den kan altså ikke
konkurrere med et ægte damplokomotiv - du gør den for meget ære!

Fra : Martin Bak

Dato : 05-06-11 21:14

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan jeg ikke låne den der tingest - det må da kunne give lidt skub i
> Puntoen ) Kaske man skal se laaaangt fremad

Det morsomme er faktisk, Ivan, at raketten populært sagt er bygget af dele
du kan hente i Silvan! Så du kan sgu bygge din egen

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 05-06-11 21:31

Den 05-06-2011 22:14, Martin Bak skrev:

> Det morsomme er faktisk, Ivan, at raketten populært sagt er bygget af dele
> du kan hente i Silvan! Så du kan sgu bygge din egen

Dog virker den bedst med en hårtørrer fra Jysk.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Martin Bak

Dato : 05-06-11 23:24

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Dog virker den bedst med en hårtørrer fra Jysk.

Det var nu Føtex
og hårtørreren fejlede ikke noget.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 05-06-11 23:25

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev

> Det morsomme er faktisk, Ivan, at raketten populært sagt er bygget af dele
> du kan hente i Silvan! Så du kan sgu bygge din egen

Rent faktisk har vi også hentet nogle af delene i Biltema, for nu at blive
onptopic igen

Mvh. Uffe Ravn