Grønt forsikringsbevis ?
Fra : Ukendt

Dato : 05-06-11 12:46

Er der noget at sige til man bliver forvirret.
Min datter på 14 og jeg skal snart en tud sydpå, gennem Tyskland, Holland,
Belgien og Frankrig.
Alle EU lande.
Hos FDM står der:
http://www.fdm.dk/koer-selv-ferie/det-groenne-kort
"Det er ikke nødvendigt at medbringe Det Grønne Kort i EU-lande "

Her står der
http://www.flandern.dk/med-bil-i-flandern/
"Registreringsattest: Er påbudt og grønt forsikringsbevis bør medtages. "

Hvad vil I råde mig til at medbringe af dokumenter, Jer der har taget denne
tur før
gennem Tyskland, Holland, Belgien og Frankrig ?

Her er pt hvad der står på min liste:
-Kørekort
-Original Registreringsattest
-Grønt forsikringsbevis (har lige bestilt det online)
-Pas
-Gult sygeforsikringsbevis
-EU sygeforsikringsbevis

Mvh Kim

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-06-11 20:49

"Kim" <1_2_3.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> -Kørekort
> -Original Registreringsattest
> -Grønt forsikringsbevis (har lige bestilt det online)

Rødt SOS forsikringsbevis til hjemtransport på "Falck", reparation m.m.

--
Per
www.campingogbil.dk