Fiat 500 - tændings-data??
Fra : Sven

Dato : 02-06-11 09:20

Hej.
Har en kammerat der har købt en fiat 500 veteranbil. Bilen er smukt
istandsat, og med nyt tændingsanlæg (rotor, dæksel, tændrørsledninger,
platiner, tændrør og kondensator). Men det er bare monteret, og ikke
indstillet, så den kører ikke ret godt.
Nogen her der ved noget om platinafstand, elektrodeafstand,
tændingstidspunkt osv osv? Det er jo en meget simpel motor (ikke
engang vacuum justering af tændingen er der!!), så jeg håber en af jer
ved noget om sådan en 35-40 år gammel fiat 500 2 cylindret.

Pft

Mvt
Sven

Fra : Christian Stidsen

Dato : 02-06-11 16:26

Måske du finder svaret her:
http://servicemanual.blogspot.com/2008/10/fiat-500-1957-1973-owners-workshop.html

- derudover ved jeg ikke noget om den slags

Christian

Fra : Sven

Dato : 03-06-11 16:21

On 2 Jun., 17:25, "Christian Stidsen" <csn...@stidsen.dk> wrote:
> Måske du finder svaret her:http://servicemanual.blogspot.com/2008/10/fiat-500-1957-1973-owners-w...
>
> - derudover ved jeg ikke noget om den slags
>
> Christian

Mange tak :) Det var lige det jeg skulle bruge.

Sven