Søger gode legepladser i Nordsjælland
Fra : Atox

Dato : 12-04-11 06:25

Hej

Jeg er ikke specielt godt kendt med hvad der ligger af legepladser i
Nordsjælland. Er der nogen her der kan komme med et par gode tips til
hvor et par drenge på 4 og 5 år kan udfolde deres kreativitet?

Jeg kender Eghjorten lidt nord for Hillerød.

Jeg har også læst indlægget om www.findlegepladsen.dk. Dejligt
initiativ! Desværre er der ikke særlig mange legepladser på endnu, og
jeg kan ikke finde ud af hvordan man selv opretter en nye legeplads.

Mvh
Anders

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-04-11 18:00

"Atox" <anderstoxvaerd@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg er ikke specielt godt kendt med hvad der ligger af legepladser i
> Nordsjælland.

Google er jo altid et godt sted at starte - hvis du ikke har prøvet der,
er der nogle stykker:

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1436&bih=773&q=legeplads+nordsj%C3%A6lland&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&fp=93bae4cbb314ff57

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1436&bih=773&q=legepladser+nordsj%C3%A6lland&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&fp=93bae4cbb314ff57

Jan