Medlemsnummer : 235972
Superpoint : 7080

Medlemsdato : 30-08-2005
Seneste login : 02-09-2016
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Var en enlig mor til 3, hvoraf den ene er flyttet hjemmefra. Men tog på camping, og fandt en kæreste, så nu er jeg gift. Han har 2 børn, mindre end mine, og det har været svært at vænne sig til mindre børn igen.

Jeg er 43 år ung. Sådan vil jeg hellere skrive det, end at være en pige på 41: Det er skam mange år siden jeg var en pige. Hader det udtryk :)

Jeg synes selv jeg sidder med stor viden om mange ting, via de erfaringer jeg har her i livet. Erfaringer med store, større og MEGET store ting. Men vi holder sammen i min egen lille familie, vi holder hovedet oppe, og er glade for at vi har hinanden.

Jeg elsker kreative ting, camping (gerne primitivt), men vi har dog købt ny campingvogn i 2008. Kan nemlig også godt lide ikke-så-primitiv-camping, med varme, fast seng osv. Selvom sindet er ungt, er ryggen det jo ikk mere :) Men teltet har jeg endnu. Vil gerne på en tur til Sverige på hike og sove i naturen.
Ellers er det bøger, male, sy, osv. jeg bruger tid på. men mest på min familie, og de dejlige unger.

Jeg laver det meste af vores brød selv, og i finder ikke knorr-produkter i mit hjem Hos os er maden hjemmelavet.

Jeg er en glad person, der elsker at lave sjov.
Jeg er åben af natur og nysgerrig.

En perfekt aften for 2:
En god bøf med grønt og brød. God rødvin
En lækker hjemmelavet is til dessert.
En lun aften på terassen med et glas kølig hvidvin (ikke tør), sidde i en hængesofa og lade stilheden falde over os. Lidt klem og kærlighed, og så er natten til egen forestilling

En perfekt dag med ungerne?
Op, spise og lave madpakke.
Start bilen og kør ud i det grønne. Hvorhen??? Tja der hvor vi kommer forbi.
Eller en dag i en forlystelsespark. En laaaaaang dag velogmærket.
Spise på vejen hjem,og så en god film på, for andet orker vi nok ikke

Mit motto er: Der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget.