BMW Online Repair Manuals
Fra : Ukendt

Dato : 10-03-11 21:05

hej - hvis du roder lidt med din bimmer , så kan jeg anbefale denne
side som jeg selv har lidt glæde af:
http://tis.spaghetticoder.org/
mvh. Karsten

Fra : Flemming & Lone Kans~

Dato : 14-03-11 02:03

On 10 Mar., 21:05, Karsten <> wrote:
> hej - hvis du roder lidt med din bimmer , s kan jeg anbefale denne
> side som jeg selv har lidt gl de af:http://tis.spaghetticoder.org/
> mvh. Karsten

Tak for linket...men hvorfor dælen er der ikke en E90/E91 på listen?

- Fl.

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-11 19:18

"Flemming & Lone Kanstrup" <kanstrup53@gmail.com>skrev:

>Tak for linket...men hvorfor dælen er der ikke en E90/E91 på listen?
>
>- Fl.

den er nok for ny
jeg ved det ikke , men vender tilbage hvis det findes et sted
hvor der ikke skal $$$ op .

Fra : Mcwm

Dato : 16-03-11 09:49

Den 14-03-2011 09:03, Flemming & Lone Kanstrup skrev:
> men hvorfor dælen er der ikke en E90/E91 på listen?

Hvis det har interesse, har jeg TIS 2006 liggende. Den dækker;

E:
1-serien
87

3-serien
30
36
46
83
90
91

5-serien
34
39
53
60
61

6-serien
63
64

7-serien
32
38
65
66

8-serien
31
32

M;
R50
R52
R53

Z;
e 85

Venligst
Mcwm

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-11 13:05

"Flemming & Lone Kanstrup" <kanstrup53@gmail.com> wrote in message
On 10 Mar., 21:05, Karsten <> wrote:
> [...]
> mvh. Karsten

Tak for linket...men hvorfor dælen er der ikke en E90/E91 på listen?

Jeg tror ikke de går i stykker, så derfor har man ikke villet bruge tid
på at medtage dem :)

--
Tom