Ny forrude problem :(
Fra : Ukendt

Dato : 05-03-11 18:10

Ja, så fik vi den nye forrude i, dejligt, men så i dag,
i det gode solskin, opdagede jeg, at der var 2 runde
mærker, fra de 2 runde sugepropper, der blev brugt
da ruden blev sat i. Det er en limet forrude til en Polo.

Har prøvet at fjerne de 2 runde cirkler med sprinkler,
ruderens og acetone, men de er der stadig.

Nogen der ved hvilket middel der kan fjerne disse 2 mærker,
med et kemikalie uden at ruden tager skade plz ?

Kan først ringe på mandag til "synderen".

Mvh Kim

Fra : ABJ

Dato : 06-03-11 09:53

"Kim" <1_2_3.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> med et kemikalie uden at ruden tager skade plz ?
>
> Kan først ringe på mandag til "synderen".

Det ved montøren forhåbentlig.

Fra : Leif

Dato : 06-03-11 09:57

> [...]
> med et kemikalie uden at ruden tager skade plz ?
>
> Kan først ringe på mandag til "synderen".

Lytter med her: Har et hus fuld af termoglas med de mærker...

Mvh, Leif

Fra : KASO

Dato : 06-03-11 10:26

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev i meddelelsen

> "Kim" <1_2_3.dk> skrev i meddelelsen

> Lytter med her: Har et hus fuld af termoglas med de mærker...
>
> Mvh, Leif

Tandpasta blev tidligere anbefalet af leverandører af thermoruder....

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 06-03-11 10:37

Leif sendte dette med sin computer:
> Har et hus fuld af termoglas med de mærker...

Vi har haft et enkelt vindue hvor det aldrig forsvandt; det hjalp dog
med nye vinduer

Kan det være andet end silicone?

I så fald kan man få noget siliconefjerner hos maleren; har jeg brugt
da jeg malede min mc.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 09-03-11 01:40

> I så fald kan man få noget siliconefjerner hos maleren; har jeg brugt da
> jeg malede min mc.

Eller hos Würth.
Jeg bruger deres siliconefjerner på taxaen når der skal pilles påklistrede
ting af (eller rettere når der skal ryddes op efter klisteret), og den er
uovertruffen.
Kan ikke umiddelbart linke direkte til den, men
http://www.wuerth.dk/kemi/kemidokumentation.aspx?searchword=SILIKONEFJERNER
burde afsløre hvor den gemmer sig
Sidst jeg købte kostede en liter kr. 100,- inkl alles.

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved