Værkstedshåndbog
Fra : Carsten Jønson & Hei~

Dato : 08-08-01 21:15

Jeg er den igrunden glade ejer af en gammel dame (1985) der hedder Suzuki
GSX 750 ES.
Hun er ved at være lidt træt og jeg har derfor besluttet, at jeg vil give
hende en "foryngende operation" til vinter - MEN! -det er til syneladende
nærmest umuligt at opdrive en gedigen håndbog til en sådan model...mon man
er så heldig at nogen ved hvor en sådan kan fremskaffes (helst en "Haynes")?

Fra : Ped

Dato : 08-08-01 21:41

Hej,

Sådan en havde jeg i 10 år og over 100.000 km. Desværre har Haynes ikke lavet et
værkstedsbog til denne, så du må nøjes med Suzuki's egen. "Nøjes med" er måske
ikke det rigtige udtryk, for den er udmærket, men den tager udgangspunkt i at
læseren er en erfaren mekaniker der ved en masse ting på forhånd, og derfor er
den mindre detaljeret end Haynes. Jeg skaffede mit eksemplar gennem
forhandleren, men om der endnu er nogen på lager er nok et godt spørgsmål.
Ellers må du ud på brugtmarkedet - det skulle være mærkeligt om der ikke ligger
en på en hylde et sted. Jeg har forlængst foræret mit eksemplar væk.

M.v.h.

Jens L. Pedersen
http://home4.inet.tele.dk/pedmail
(hvor der står lidt om modellen)