The ultimate julegave.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 11-12-10 10:16

Der må være flere herinde der knap kan leve uden.

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1467865.ece

Og headeren we can use in another afsnit.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 11-12-10 21:29

On Sat, 11 Dec 2010 10:15:47 +0100, folmer wrote:

> Der må være flere herinde der knap kan leve uden.
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1467865.ece
>
> Og headeren we can use in another afsnit.

I det mindste koster den da ikke 911 kr.

--
sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 27-12-10 13:23

"Martin Mose Larsen" skrev i meddelelsen

> I det mindste koster den da ikke 911 kr.

Jég modtog udgave no. 228

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-12-10 16:33

Mogens (K) wrote:
> "Martin Mose Larsen" skrev i meddelelsen

> Jég modtog udgave no. 228

Hvis du havde sagt at du ikke havde fået den, så var jeg blevet chokeret

God bag(h)jul og god læselyst

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 27-12-10 17:49

"Uffe Bærentsen" skrev i meddelelsen

> Hvis du havde sagt, at du ikke havde fået den, så var jeg blevet chokeret

He he - det var en gave til mig selv før Jul :)

> God bag(h)jul og god læselyst

Lige over !
Jeg ska osse lige ha tygget "Riis" og Jan Magnussens selvbiografi igennem -
www.janmagnussen.com/news.asp?NewsID=1291749066

Fra : Jawalfa

Dato : 12-12-10 03:55

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen
> Der må være flere herinde der knap kan leve uden.
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1467865.ece
>
> Og headeren we can use in another afsnit.

Ja undskyld pænt her i gruppen. Men jeg bliver sq lidt vemodig når jeg ser
den slags. Jeg mindes stadig den dag for 5 år siden da jeg kørte min Porch
ind i et træ. Jeg vil da hellere have Porchen tilbage, end jeg vil have en
eller fint indbundet litterært værk, selvom det blot var en 924 fra 1978.
Hvis jeg havde kørt galt på den måde i en anden bil, er det ikke sikkert jeg
havde overlevet. Længe leve Porche, gammel som ung.
Mvh
Jarl

Fra : Henrik B.

Dato : 12-12-10 23:02

> [...]
> 1978. Hvis jeg havde kørt galt på den måde i en anden bil, er det ikke
> sikkert jeg havde overlevet. Længe leve Porche, gammel som ung.

Øøøøh nå! I 1978 tænkte Porsche sgutte meget på det der hed sikkerhed. Så
mon ikke held har mere med det at gøre...?

--
Advarsel mod Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Jawalfa

Dato : 13-12-10 02:20

> Øøøøh nå! I 1978 tænkte Porsche sgutte meget på det der hed sikkerhed. Så
> mon ikke held har mere med det at gøre...?

90 direkte ind i et vejtræ, motoren lå halvt under bilen og bilen lignede en
banan. Jeg brækkede en fod og naboen knækkede en skulder. God bil der tog
det smæld og alligevel beskyttede kørerne (køerne) for det var da dumt
gjort. Mon min tidligere Kia Rio havde klaret den???
Jarlen - Alias Porchekiller

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 14-12-10 17:26

"Jawalfa" <ingen@mail.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> tog det smæld og alligevel beskyttede kørerne (køerne) for det var da dumt
> gjort. Mon min tidligere Kia Rio havde klaret den???

Hvor langt var naboen væk?

:)

--
Per