vw transportet T4 Strømsvigt.
Fra : Elmand

Dato : 09-12-10 19:01

Jeg har nu 2 gange inden for et par dage mistet strømmen, idet jeg skal
starte.
Op med motorhjælmen og pille lidt.-
Jeg har gjort følgende erfaring: Foran akkumolatoren sidder en flad sort
kasse
hvor der går nogle ledninger op.- Både tykke og tynde. Banker man let på
denne eller trækker / vrider ledninger er alt normalt igen.??
Hvad laver denne kasse ?

Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

Fra : Rene Jensen

Dato : 09-12-10 20:47

Mener det er Relæerne til Blæser på køleren. oplevede på min gamle T4 de
hang ind i mellem og blæseren kørte længe efter man stoppede bilen og
derved drænede batteriet.

fandt et andet ved en hugger så holdte den med det pis.

Mvh Rene

Fra : Elmand

Dato : 09-12-10 22:19

"Rene Jensen" <egestroem@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> derved drænede batteriet.
>
> fandt et andet ved en hugger så holdte den med det pis.

Det var alt strøm der forsvandt, incl starter instrumentlys-radio m.m.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 10-12-10 16:35

Den 09-12-2010 22:18, Elmand skrev:
> "Rene Jensen"<egestroem@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var alt strøm der forsvandt, incl starter instrumentlys-radio m.m.
> Med venlig hilsen - Kurt Bjerretoft Espersen

Du har undersøgt hvad boksen indeholder?. Jeg mener der sidder et par
kraftige sikringer i det område. Blandt andet til forvarmningen.

--
MVH
Ib Jakobsen