Er en Kawa 1000 så kedelig?
Fra : Harald Blaatand

Dato : 08-08-01 17:42

at ingen vil indrømme at de har efterladt den

På Kongevejen i mellem Birkerød og Holte står der en nydelig rødbrun Kawa
1000,på fortovet og der har den stået i en uges tid!
Nogen der savner den/kender historien bag?

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 08-08-01 17:47

"Harald Blaatand" <bigtwin@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> at ingen vil indrømme at de har efterladt den
>
> På Kongevejen i mellem Birkerød og Holte står der en nydelig rødbrun Kawa
> 1000,på fortovet og der har den stået i en uges tid!
> Nogen der savner den/kender historien bag?

Har du kontaktet politiet ?? ellers så se at få........

--
M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Harald Blaatand

Dato : 08-08-01 17:49

SmaRTrxxv skrev i meddelelsen <9krq9s$1hcr$1@news.cybercity.dk>...

> [...]
>Motorcyklister og logistikere er sgu mere fornuftige !
>
>Jeg regnede med at de havde checket den et par gange på den sidste uge,den
er ikke ligefrem gemt af vejen!
Jeg har ikke set om den stadig holdt der i dag.

Mvh HB
FLH/WG 80cu"