Katastrofeblink ved betalingsanlæg ved bro~
Fra : Leif Neland

Dato : 04-12-10 09:11

Var det ikke en ide at få de, der holder ved betalingsanlægget og ikke
kan få brobizzen til at åbne bommen, til at tænde katastrofeblinket?

A: Personalet ved broen kan se, der er et problem, og kan komme for at
hjælpe.

B: De bagfrakommende kan vælge et andet spor.

Leif

Fra : Mikael

Dato : 04-12-10 05:28

On 4 Dec., 09:10, Leif Neland <l...@neland.dk> wrote:
> Var det ikke en ide at f de, der holder ved betalingsanl gget og ikke
> kan f brobizzen til at bne bommen, til at t nde katastrofeblinket?
>
> A: Personalet ved broen kan se, der er et problem, og kan komme for at
> hj lpe.
>
> B: De bagfrakommende kan v lge et andet spor.

Hvis de bagfra kommende kigger lidt frem i trafikken er det faktisk
muligt at i god tid orientere sig om hvilke baner der virker og ikke
virker.
Personalet kan jo alligevel ikke se bilen når den holder gemt bag
huset som personalet kan sætte sig ind i.

Men det kræver jo samtidig at folk overholder den gældende
hastighedsgrænse og den anbefalede afstand til den foran kørende. Det
er jo nok for meget at bede bilister om...

Så jeg kan godt se det er nemmere at lave endnu en dum regel fordi
nogen ikke kan finde ud af at overholde de eksisterende.

Mikael

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-10 13:35

On Sat, 4 Dec 2010 04:27:46 -0800 (PST), Mikael <miklarsen@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Så jeg kan godt se det er nemmere at lave endnu en dum regel fordi
>nogen ikke kan finde ud af at overholde de eksisterende.

Subscribe!

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-10 16:57

Leif Neland <leif@neland.dk> skrev :

>B: De bagfrakommende kan vælge et andet spor.

c: De bagfra kommende kan lære at køre efter forholdende !

Øehh - nåehhh nej :)
--
Jan_stevns
....Nu med 525i på stald :)

Fra : Mcwm

Dato : 04-12-10 17:25

Den 04-12-2010 16:56, jan_stevns skrev:

> c: De bagfra kommende kan lære at køre efter forholdende !
>
> Øehh - nåehhh nej :)

D: lastbilerne må regulere det!!

Venligst
Mcwm

Fra : Henrik B.

Dato : 06-12-10 00:14

> "Mcwm" skrev i meddelelsen

> D: lastbilerne må regulere det!!

*ROFL*

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst: