Det er da grovsjovt :)
Fra : Ukendt

Dato : 02-12-10 14:41

G'eftermiddag de herskaber, grevskaber, og ikke at forglemme de andre

Man måtte lige, efter at have konsulteret tv2øst , der fandt det
nødvendigt at køre ud i vejret, for at vise at man ikke skulle - abe
dem efter........

Et kig i køleskabet meldte om snarlig krise, så Gloffen blev da pudset
ren for sne (næsten da)

http://www.froerup.dk/spas/vinter2010/index.htm

Jeg bliver sågu mere og mere glad for den møgspand - med vinterfiduser
på, kravler den faktisk pænt gennem vejret.

--
Jan_stevns
....Nu med 525i på stald :)

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 02-12-10 14:49

> Jeg bliver sågu mere og mere glad for den møgspand - med vinterfiduser
> på, kravler den faktisk pænt gennem vejret.

De snedriver man ser forude på billede nummer 2 og fremefter - ligger
de på vejen, eller er det bare på fronthjelmen ?

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-10 14:51

Andreas M. Hansen <nokke99@hotmail.com> skrev :

>De snedriver man ser forude på billede nummer 2 og fremefter - ligger
>de på vejen, eller er det bare på fronthjelmen ?

På billede 1 kan du næsten se svaret :)

Fra : From Sydsjælland

Dato : 02-12-10 15:05

<jan_stevns> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem efter........
>
> Et kig i køleskabet meldte om snarlig krise, så Gloffen blev da pudset

Ja, der er lidt hvidt i området. Fin billedserie.
Fik lige en hilsen fra drengen i Nørre Alslev, han orkede ikke at rense
sin vej
Kan godt følge ham http://toveogknud.dk/kasper-indgang.jpg
Mvh Knud

Fra : Mcwm

Dato : 02-12-10 20:22

Den 02-12-2010 14:40, jan_stevns skrev:
> [...]
>

> Jeg bliver sågu mere og mere glad for den møgspand - med vinterfiduser
> på, kravler den faktisk pænt gennem vejret.

Nå, det er DER man bor! Det er godt at vide, skulle man køre fast i
nærheden

Jeg nåede to gange til Vordingborg, mens det var værst, så en gammel E36
kan også. Nu ligger der så også 4 fortovsfliser i rumpen på hende

Venligst
Mcwm

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-10 21:23

Mcwm <newsFJERN@glostrup.it> skrev :

>Nå, det er DER man bor! Det er godt at vide, skulle man køre fast i
>nærheden

ja - det er _der_ man er sneet inde ;(

>Jeg nåede to gange til Vordingborg, mens det var værst, så en gammel E36
>kan også. Nu ligger der så også 4 fortovsfliser i rumpen på hende

Jeg havde, medens Scorpio'en var mobil, lagt et stykke plastic, omme i
bagagerummet's hjulbrønd, og støbt en klump, der så kom til at passe
som pind i Grethe til selvsamme formål : og ja ! Jeg indstøbte sågu
da et par håndtag

Fra : Mcwm

Dato : 02-12-10 21:44

Den 02-12-2010 21:22, jan_stevns skrev:
> ja - det er _der_ man er sneet inde ;(

Arh, de har vel ryddet som de har her, så nu mangler der "bare" den del
du selv skal rydde, ikke?

Nød lærer nøgen kvinde...

Venligst
Mcwm

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-10 22:10

Mcwm <newsFJERN@glostrup.it> skrev :

>Arh, de har vel ryddet som de har her, så nu mangler der "bare" den del
>du selv skal rydde, ikke?

Sådan cirka deromkring ... bortset fraa det er en lejet ejendom, og
dermed udlejeren's forbandede pligt.

Det gider han ikke - så en lokal traktorfidus plejer at komme, og vi
sender så bare regningen videre

Fra : Henrik B.

Dato : 02-12-10 22:06

> [...]
> bagagerummet's hjulbrønd, og støbt en klump, der så kom til at passe
> som pind i Grethe til selvsamme formål : og ja ! Jeg indstøbte sågu

Imponerende, de krumspring man er nødt til at lave, blot fordi man absolut
VIL "skubbes bagi" *LOL*

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-10 22:11

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev :

>Imponerende, de krumspring man er nødt til at lave, blot fordi man absolut
>VIL "skubbes bagi" *LOL*

Er det gået dig forbi, at man kører Glof i dag ? :)

Fra : Henrik B.

Dato : 02-12-10 22:14

> "jan_stevns" skrev i meddelelsen

> Er det gået dig forbi, at man kører Glof i dag ? :)

Den skal du længere ud på landet med.
Husker fint dine øvrige ekvipager...

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-10 22:20

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev :

>Den skal du længere ud på landet med.

dohhh !!

>Husker fint dine øvrige ekvipager...

Har du set Karavanen er lavet lidt om ?

Den var et smut i Grindsted i går, ankom klokken 4:30 i morges ;)

altså - ankom næsten :)

Fra : Henrik B.

Dato : 02-12-10 22:25

> "jan_stevns" skrev i meddelelsen
>
> Interesseret i Båndoptagere ? Besøg www.spolebaand.dk

Hmmm, en fin gammel maskine du har der.
Husker i mine gamle radiodage, havde vi to stk. (nyere) Revox på stationen.
Det ar sgu nogle fine grejer - også den alm. Revox kassette vi havde.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-12-10 22:21

> Den skal du længere ud på landet med.

Tror ikke Jan kan komme længere ud på landet........

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-12-10 20:23

> [...]
>

> Jeg bliver sågu mere og mere glad for den møgspand - med vinterfiduser
> på, kravler den faktisk pænt gennem vejret.

Den snedybde har vi da osse her.

Når jeg kigger nærmere efter billederne, kan jeg se du måler i cm, troede
det var mm.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ivan Madsen

Dato : 02-12-10 20:33

On Thu, 2 Dec 2010 20:23:00 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leiti_NOSPAM_@hotmail.com> wrote:

><jan_stevns> skrev i en meddelelse

>Den snedybde har vi da osse her.
>
>Når jeg kigger nærmere efter billederne, kan jeg se du måler i cm, troede
>det var mm.

Oplevede en fantastisk torsdag med +100 hele vejen fra M3 til forbi
Køge. Det er IKKE normalt - men rart i modsætning til i fredags, hvor
hele strækningen var 3 metalstænger der bevægede sig med 10-20 km/t.
Men på de mindre veje heromkring skal man ikke insistere på 80, hvis
man gerne vil helskindet frem )

Fra : oz3bto

Dato : 02-12-10 20:25

> [...]
>

> Jeg bliver sågu mere og mere glad for den møgspand - med vinterfiduser
> på, kravler den faktisk pænt gennem vejret.

Utroligt hvor lidt der skal til at lave kaos i DK

Heroppe kan vi snildt få ½m-1m på en enkelt nat.. Folk møder stadig til
tiden næste morgen.. Ingen brug for PMV e.l.

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-10 22:35

Den 02/12/10 20.25, oz3bto skrev:
> <jan_stevns> skrev i en meddelelse
>>

> Utroligt hvor lidt der skal til at lave kaos i DK
>
> Heroppe kan vi snildt få ½m-1m på en enkelt nat.. Folk møder stadig til
> tiden næste morgen.. Ingen brug for PMV e.l.

Ja, man undres gang på gang. Jeg tror at nordmænd og svenskere griner
lidt af os.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : oz3bto

Dato : 02-12-10 22:48

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:4cf8111c$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Anders Sørensen
> Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar.
> Det er ikke en fejl - det er en udokumenteret feature!

Jeg tror det ikke jeg ved det ... Blev mobbet temlig meget sidste vinter af
de andre chaufføre
Meeen de fik igen .. Var den enste ved vognmanden som ikke måtte trækkes
fri i vinter og det var mig de andrfe ringede til når de sad fast