"Reform af bilafgifterne aflyst"
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 02-12-10 07:47

Fra : Anders Majland

Dato : 02-12-10 08:37

> http://jp.dk/indland/trafik/article2263945.ece

Er der nogen der er overraskede ?

Men jeg synes det er positivt at vi ikke endnu engang skal gå forrest i
udviklingen af et "stort" system. Vi er jo reelt ikke mange til at betale
udviklingen af et kørselsafgiftssystem - og bare se hvordan det går med
rejsekortet til offenlig transport. ...

/A

Fra : Bjørn J.

Dato : 02-12-10 16:39

KLIP

> Er der nogen der er overraskede ?

Egentlig ikke.

> [...]
> udviklingen af et "stort" system. Vi er jo reelt ikke mange til at betale
> udviklingen af et kørselsafgiftssystem - og bare se hvordan det går med

Ja, når man betænker Statens succesrate omkring dens IT-projekter, så har du
ret.

Det har kostet skatteyderne millioner og milliarder af gode danske kroner
med alle de fejlslag, men de fortsætter alligevel...

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-10 17:23

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev :

>Det har kostet skatteyderne millioner og milliarder af gode danske kroner
>med alle de fejlslag, men de fortsætter alligevel...

Med den udtalelse man så i tossekassen idag, kan det jo ikke undre det
sejler. Politikkerne ander jo ikke en skid om tingene - f.eks udtalte
Magrethe Vestager at man da bare kan plombere og aflæse folks
kilometertæller.

Havde tossen nu undersøgt sagerne ville hun vide at der vist ikke er
krav om en kilometertæller i en bil.
--
Jan_stevns
....Nu med 525i på stald :)

Fra : Bjørn J.

Dato : 02-12-10 18:03

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> kilometertæller.
>
> Havde tossen nu undersøgt sagerne ville hun vide at der vist ikke er

Ja, politikkerne igennem årene har været yderst uheldige (red.: komplet
uduelige) ifbm. IT og dette uanset politisk observans.

http://www.computerworld.dk/art/54985?page=1

Fra : AS

Dato : 02-12-10 17:36

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> wrote in message

> Er der nogen der er overraskede ?

Lige det. Jeg bliver ekstremt overrasket, hvis der kommer noget nyt på denne
front. Desværre...