Er det den tid på måneden nu?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-11-10 13:15

Eller hvad foregår der i hovederne på de lidt ældre damer i dag?

Jeg er blevet forulempet af ikke mindre end 2 ældre kvinder i trafikken
idag.

Førtse gang var på en strækning med 50 km/t (byzone) hvor der var kø, som
sneglede sig afsted med ca. 20-30 km/t, jeg kørte bagerst.
Pludselig kommer der en bil op bagved og dytter og blinker, jeg kan se at
personen i bilen sidder og laver fakter og ryster på hovedet.
Jeg kører blot videre i køen, da jeg jo ikke har andre muligjhedder.
Men skinken smider så bilen indenom, med to hjul oppe på cykelstien og
underhaler mig og 2 andre biler foran, samtidigt med at jeg får fingeren i
sideruden.
Efter underhalingen klemte hun sin bil ind i køen igen og fulgte derefter
bare med i køen ihvertfald de næste ca. 2 km, da drejede jeg fra.
Jeg blev noget forbavset, da jeg opdagede at det var en kvinde i ca. 55-60
års alderen.

Nå, senere kørte jeg så på motorvejen og kører vel ca. 120 km/t, der var
ikke meget trafik.
Jeg indhenter så 3-4 lastvogne i inderbanen, som vel kører en ca. 90 km/t.
Lige bag dem (ca. 20-30 meter), i yderbanen/overhalingsbanen, kører der en
bil, som skyder samme hastighed, som lastbilerne.
Altså ikke igang med en overhaling eller noget, så da jeg har ligget der
lidt tid, giver jeg et hurtigt blink med overhalingslyset.
Så trækker bilen ind, men da jeg så overhaler får jeg fingeren i sideruden.
Og igen var det en ældre kvinde bag rattet.

Begge kvinder var (tilsyneladende) alene i bilen.
Om det var den samme kvinde begge gange, det lagde jeg ikke mærke til

Så da jeg kom hjem, var det første jeg gjorde, at gå en runde om bilen for
at se om der skulle være lavet noget nazi-grafiti eller lignende på min bil,
men den så ud som den plejer.

Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Noget for pladesmeden:

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 25-11-10 16:08

On Thu, 25 Nov 2010 13:15:13 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

> [...]
>bare med i køen ihvertfald de næste ca. 2 km, da drejede jeg fra.
>Jeg blev noget forbavset, da jeg opdagede at det var en kvinde i ca. 55-60

Hvis der ikke lå en julefrokostbrandert og rodede et eller andet sted
som du ikke kunne se, og efter hvis anvisninger hun kørte, så er der
kun overgangsalderen tilbage.

> [...]

>at se om der skulle være lavet noget nazi-grafiti eller lignende på min bil,

Du har muligvis fortrængt at dine vinduer er gennemsigtige, og at de
ikke har brudt sig om det de så.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-11-10 19:35

> [...]
>
>Hvis der ikke lå en julefrokostbrandert og rodede et eller andet sted
>som du ikke kunne se, og efter hvis anvisninger hun kørte, så er der

Ja det ku' selvfølgelig være en løsning
Ved du iøvrigt hvorfor det hedder "overgangsalder"?

>Du har muligvis fortrængt at dine vinduer er gennemsigtige, og at de
>ikke har brudt sig om det de så.

Jeg har ellers gjort mig umage, med at køre som de helt unge mænd.
Jeg har lagt min sæderyg helt ned i vandret position, så når jeg
sidder/ligger i sædet, så er det kun det øverste af min hårtot der kan ses i
sideruderne.
Nu skal jeg så bare have lært at gå med en omvendt smørekasket, så er den
hjemme

Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Noget for pladesmeden:

Fra : Mcwm

Dato : 25-11-10 19:42

Den 25-11-2010 19:35, Per Beer Hansen skrev:
> Ved du iøvrigt hvorfor det hedder "overgangsalder"?

Fordi de overgår til en tilstand der er mere menneskelig, uden månedlige
hjerneblødninger, der forøvrigt også er et overfortolket udtryk, idet
det indikerer at der faktisk skulle være en hjerne.

> [...]
> Jeg har lagt min sæderyg helt ned i vandret position, så når jeg
> sidder/ligger i sædet, så er det kun det øverste af min hårtot der kan
Skulle størrelsen på samme tot, indikere en vis alder?

> Nu skal jeg så bare have lært at gå med en omvendt smørekasket, så er
> den hjemme

Samt en forringelse af hjernekapaciteten, for at fuldende det
ungdommelige.

Venligst
Mcwm

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-11-10 19:50

> [...]
>hjerneblødninger, der forøvrigt også er et overfortolket udtryk, idet det
>indikerer at der faktisk skulle være en hjerne.

Njae, det er nu fordi, at dengang hvor de skulle finde et navn til lige
netop den tilstand, så var navnet "Kogalskab" allerede brugt

Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Noget for pladesmeden:

Fra : Mcwm

Dato : 25-11-10 19:55

Den 25-11-2010 19:50, Per Beer Hansen skrev:
> Njae, det er nu fordi, at dengang hvor de skulle finde et navn til lige
> netop den tilstand, så var navnet "Kogalskab" allerede brugt

*SO*galskab er stadig ledig Nye toner fra harpen ligeledes.

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 25-11-10 20:20

On Thu, 25 Nov 2010 19:55:12 +0100, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

>*SO*galskab er stadig ledig Nye toner fra harpen ligeledes.

>--

Ih dog, hvor sofistikeret.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 25-11-10 22:08

Den 25-11-2010 20:19, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Ih dog, hvor sofistikeret.

Kært barn mange navne

Jeg må derimod nøjes med "tåbe" som jeg så lystrer, kommer det fra den
bedre 2/3

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 25-11-10 20:18

On Thu, 25 Nov 2010 19:35:22 +0100, "Per Beer Hansen"

>Ja det ku' selvfølgelig være en løsning
>Ved du iøvrigt hvorfor det hedder "overgangsalder"?

>--

Kogalskab var vist optaget.

> [...]

>Jeg har lagt min sæderyg helt ned i vandret position, så når jeg
>sidder/ligger i sædet, så er det kun det øverste af min hårtot der kan ses i

Du får jo ikke damernes respekt hvis du ikke gør tingene ordentligt.

Du skal nødvendigvis have i hvert fald det øverste af dit korpus
placeret således at det set bagfra ser ud som om du sidder midt mellem
forstolene.

Det er ligeledes af stor vigtighed at arme/albuer er placeret i
vindueskarmene - i begge sider. En kropsholdning det er vigtigt at
bevare hvis du ønsker at forlade automobilet.

Da skal din færd hen over jorden helst se ud som om at du er befængt
med bylder i armhulerne på størrelse med bordtennisbolde, og at dine
testikler er opsvulmet til vandmelonstørrelse.

>--

>Nu skal jeg så bare have lært at gå med en omvendt smørekasket, så er den
>hjemme

>--

Nej, ikke helt.

Du skal også lære tricket med onde øjne, samtidigt med at du skal lære
at sige:

Wassåhardoetproblemmakker.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kent Friis

Dato : 25-11-10 22:27

Den Thu, 25 Nov 2010 19:35:22 +0100 skrev Per Beer Hansen:

> Jeg har ellers gjort mig umage, med at køre som de helt unge mænd.
> Jeg har lagt min sæderyg helt ned i vandret position,

Lige den der har jeg aldrig fattet. Jeg har set den masser af gange,
og må da indrømme at mit eget ryglæn er lagt så meget ned det kan komme
- omkring 45 grader...

....så har jeg nemlig næsten en centimeter fra toppen af hovedet op til
taget.

Men jeg kører så heller ikke hverken Berlingo eller Tyran - eller anden
varevogn-wannabe med højgt til loftet. Det plejer nu heller ikke at
være unge mænd der kører i sådan nogen, så det kan ikke rigtig være
forklaringen.

Jeg er dog 1,86 - men det er mig bekendt ikke ret meget over
gennemsnittet nutildags.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-11-10 22:59

Kent Friis skriver:

> Jeg er dog 1,86 - men det er mig bekendt ikke ret meget over
> gennemsnittet nutildags.

Højt hår, eller ultralav bil med soltag?

Godt nok er jeg 10 millimeter kortere end dig, men selv en Golf 1 kan
jeg sidde nogelunde "lodret" i.

Klaus

Fra : Kent Friis

Dato : 25-11-10 23:06

Den Thu, 25 Nov 2010 22:59:16 +0100 skrev Klaus D. Mikkelsen:
> Kent Friis skriver:

> Højt hår, eller ultralav bil med soltag?

Håret er ikke medregnet når der er næsten en centimeter frit. Om bilen
er ultralav, tja, jeg skal også have ryglænet tilbage i mine
forældres Kadet E, så der ikke er plads til folk på bagsædet i samme
side.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-10 09:29

Kent Friis <nospam@nospam.invalid> skrev :

> [...]
>er ultralav, tja, jeg skal også have ryglænet tilbage i mine
>forældres Kadet E, så der ikke er plads til folk på bagsædet i samme

Er der muligtvis en højdejustering på sædet du har overset ?
--
Jan_stevns
....det er satme svært at smække med en svingdør !

Fra : Kent Friis

Dato : 27-11-10 09:37

Den Sat, 27 Nov 2010 09:28:46 +0100 skrev jan_stevns:

> Er der muligtvis en højdejustering på sædet du har overset ?

Det tror jeg ikke. Min lillebror der er Opel-mand og uddannet
mekaniker skal have ryglænet lige så langt tilbage.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-10 09:49

>Det tror jeg ikke. Min lillebror der er Opel-mand og uddannet
>mekaniker skal have ryglænet lige så langt tilbage.

Ohh well - Jeg skal normal have sædt langt tilbage, og ryggen stejl
(pga tidligere rygoperationer) - og grinte da list skummel da jeg
fandt højdejusteringen i hin salige madam blå ~ min Rekord 86

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 25-11-10 17:38

Den 25-11-2010 13:15, Per Beer Hansen skrev:

> Så da jeg kom hjem, var det første jeg gjorde, at gå en runde om bilen
> for at se om der skulle være lavet noget nazi-grafiti eller lignende på
> min bil, men den så ud som den plejer.

Nu må du lige huske på kvinder i den alder kan have ret så mange
åreknuder. Og derved ikke helt få tilstrækkeligt med blod til hjernen.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-11-10 19:38

>"Ib Jakobsen" skrev i meddelelsen
>Nu må du lige huske på kvinder i den alder kan have ret så mange åreknuder.
>Og derved ikke helt få tilstrækkeligt med blod til hjernen.

Ja der var ihvertfald et eller andet der ikke virkede helt som forventligt

Jeg blev meget forbavset ved den første ældre dame, men var ved at tabe både
næse og mund, da jeg "mødte" den anden.
Jeg ka' ikke mindes at jeg nogensinde har set så iltre gamle fruentimmere i
trafikken før og så støde på 2 stk på den selvsamme dag
Hvad er chancerne lige for det?

Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Noget for pladesmeden:

Fra : Jens Olsen

Dato : 25-11-10 20:16

On Thu, 25 Nov 2010 19:38:18 +0100, "Per Beer Hansen"
> [...]

>Jeg ka' ikke mindes at jeg nogensinde har set så iltre gamle fruentimmere i
>trafikken før og så støde på 2 stk på den selvsamme dag

De havde nok opdaget at DR2 fortsætter serien "Min kone er stadig
skidesur" i aften kl. 21,35.

Jens

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 25-11-10 20:21

On Thu, 25 Nov 2010 17:38:00 +0100, Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk>
wrote:

>Nu må du lige huske på kvinder i den alder kan have ret så mange
>åreknuder. Og derved ikke helt få tilstrækkeligt med blod til hjernen.

>--

Hvordan er det nu man indikerer forskellen?

--

Venlig hilsen
Folmer