Så kan han lære det :)
Fra : CL

Dato : 18-11-10 14:51

Mc ist bliver sur over en fart bøde, og må gå hjem,:)))

http://lokalavisen.dk/stiktosset-mcer-knaldet-med-138-km/t-/20101118/artikler/101119261/1009
Carsten Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-10 06:31

"CL" <FFF@FFF.FF> skrev i meddelelsen
> Mc ist bliver sur over en fart bøde, og må gå hjem,:)))
>
> http://lokalavisen.dk/stiktosset-mcer-knaldet-med-138-km/t-/20101118/artikler/101119261/1009
> Carsten Larsen

Sku da også surt, når man er på vej hjem til kaffe
Hygge PD CBR1100t

Fra : Per

Dato : 20-11-10 16:49

CL wrote:
> Mc ist bliver sur over en fart bøde, og må gå hjem,:)))
>
> http://lokalavisen.dk/stiktosset-mcer-knaldet-med-138-km/t-/20101118/artikler/101119261/1009

Han burde også have fået en bøde efter Ordensbekendtgørelsen for at have
opført sig på den måde - det havde været konge.

SÅ var han nok først blevet rigtig gal

Men det ER muligt at skrive folk for den slags.

§ 3. Slagsmål, skrigen, råben eller anden støjende, voldelig, fornærmelig
eller lignende optræden, der er egnet til at forstyrre den offentlige orden,
må ikke finde sted.

/ Per

Fra : Anders Majland

Dato : 21-11-10 20:20

> Han burde også have fået en bøde efter Ordensbekendtgørelsen for at have
> opført sig på den måde - det havde været konge.

> SÅ var han nok først blevet rigtig gal

Og så lige vente 3min og så skrive en p-bøde til mc'en ....

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 21-11-10 23:49

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> writes:

> Og så lige vente 3min og så skrive en p-bøde til mc'en ....

Næppe, for en parkering er defineret som en "frivillig henstilling af
køretøjet" (frit efter hukommelsen) - dvs at selv om man holder helt
stille pga kø eller færdelsuheld i meget lang tid, kan man ikke skrives
for at parkere ulovligt.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)