Forkert dæktryk. Danskerne er værst.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-10-10 15:51

Nu skiller vi os ud......igen!

http://politiken.dk/tjek/bilerogmc/ECE1078347/danskere-er-nordens-daarligste-til-daektryk-/

At vi ikke skammer os.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-10 17:14

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen
news:s701b6pv7e0udk1tvmkqu5fmkve4jff4t5@4ax.com...
> Nu skiller vi os ud......igen!
>
> http://politiken.dk/tjek/bilerogmc/ECE1078347/danskere-er-nordens-daarligste-til-daektryk-/
>
> At vi ikke skammer os.

Den som går i andres fodspor kommer aldrig foran

--
Tom

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-10-10 18:46

On Sat, 9 Oct 2010 18:13:45 +0200, "Tom" <nospam> wrote:

><folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

>Den som går i andres fodspor kommer aldrig foran

>--

Det har du fuldstændigt ret i, men hvordan det hænger sammen med
danskernes manglende iver efter at kontrollere dæktryk, kan jeg ikke
helt gennemskue.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 09-10-10 17:32

"Tom" <nospam> skrev i meddelelsen

> Den som går i andres fodspor kommer aldrig foran

Talt om emnet før herinde?

Linket bekræfter vel blot fornuften i at ha dæktrykssensorer i alle nye
biler.
Jeg synes, det er kanon at ha den slags installationer - nyder det i min
BMW...

Fra : AS

Dato : 09-10-10 20:51

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> wrote in message

> Linket bekræfter vel blot fornuften i at ha dæktrykssensorer i alle nye
> biler.
> Jeg synes, det er kanon at ha den slags installationer - nyder det i min
> BMW...

IMHO der er bare en ekstra chance, at noget i elektronik kan gå galt. Som
med ABS - jeg har aldrig skulle få gavn af den, men 2 sensorer skulle
udskiftes. Bl.a., en gang var sådan, man kunne slet ikke bremse, lige med
den samme bilen beslutter, at nu systemet skal kobles på. Og generelt, ingen
sensor kan hjælpe, hvis der mangler noget i den del mellem sædet og reten.