Bilfabrik til salg på eBay
Fra : Martin Bak

Dato : 08-10-10 09:49

-Ja altså ikke en fysisk fabrik, men projektet Volarri sælges, incl.
patenter og alle rettigheder og webstedet volarri.com

http://bilekspressen.dk/dagens-fund-paa-ebay-din-egen-bilfabrik

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Petersen Michael

Dato : 08-10-10 19:36

Martin Bak wrote:
> -Ja altså ikke en fysisk fabrik, men projektet Volarri sælges, incl.
> patenter og alle rettigheder og webstedet volarri.com
>
> http://bilekspressen.dk/dagens-fund-paa-ebay-din-egen-bilfabrik

400K er billigt nok for at have fornøjelsen at cruse rundt i en unik
sportsvogn

Michael Petersen

Jeg vil hellere have en dag med kampe, end en uden, med en masse tuden.

Fra : Armand

Dato : 08-10-10 22:10

Den 08-10-2010 20:35, Petersen Michael skrev:

> 400K er billigt nok for at have fornøjelsen at cruse rundt i en unik
> sportsvogn

Der skal nok en sjat mere til førend man ligefrem kan dét.

Men med nogle lotto-millioner på kontoen kunne det være blæret at købe
sig sit eget bilmærke!

--
Armand.

Fra : Petersen Michael

Dato : 09-10-10 10:29

Armand wrote:

> Der skal nok en sjat mere til førend man ligefrem kan dét.

Som jeg læser det er der en prototype, som virker?
Jeg kan godt nøjes med en enkelt..

Fra : Martin Bak

Dato : 09-10-10 11:24

"Petersen Michael" <petersen_michael@den gyldne måge mail.tele.dk> skrev i
en meddelelse news:4cb035ec$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Som jeg læser det er der en prototype, som virker?
> Jeg kan godt nøjes med en enkelt..

Kig på billederne. De vil hurtigt afsløre for dig, at prototypen på ingen
måde er færdig.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-10-10 12:55

Martin Bak skriver:

> Kig på billederne. De vil hurtigt afsløre for dig, at prototypen på ingen
> måde er færdig.

Jeg gruer nu mest for typegodkendelsen og registreringsafgiften.

Klaus

Fra : Petersen Michael

Dato : 10-10-10 19:32

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Martin Bak skriver:

> Jeg gruer nu mest for typegodkendelsen og registreringsafgiften.

Prøveplader