Sådan kører man lastbil ....
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-10-10 13:58

Fra : Henrik B.

Dato : 05-10-10 14:01

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen
news:4cab20db$0$23759$14726298@news.sunsite.dk...
> i Rumænien ...
>
> http://retardo.dk/videos.php?action=play&id=638

Det er så tredje gang på 3 uger, vi får den.....

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 05-10-10 17:34

Den 05-10-2010 15:01, Henrik B. skrev:

> Det er så tredje gang på 3 uger, vi får den.....

Jo jo. Men når nu ikke det er Folmer eller Finn, hvem er det så?.
Og hvorfor hører han ikke Hansi eller Dolly?
........måske får vi svaret denne gang.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 06-10-10 01:37

On Tue, 05 Oct 2010 14:58:02 +0200, Per Henneberg Kristensen wrote:

> i Rumænien ...
>
> http://retardo.dk/videos.php?action=play&id=638

Han kører på en lang ensartet strækning.
Han har ordnet fragtpapirer og gjort næste skive klar (dog ikke
starttidspunkt).
Musikken kommer fra radio/mp3-afspiller så ingen skift af medier.
Han er løbet tør for kaffe.
Han har spist.
Han har fået sovet.
Han har læst sin avis.
Han har ikke et øjeblikkeligt behov for at ringe til nogen.
Han har checket mail og opdateret sin Facebook-profil.
Han har fået tændt en smøg.
GPS'en fortæller ham hvor han skal hen, så han behøver ikke at sidde og
studere kort.
Han er blevet barberet og har fået redt håret.
CB'en er tavs.
Han har skiftet til en ren t-shirt.
Han har samlet lighteren op fra gulvet.

.... og så har han ikke vidst hvad han skulle få resten af køreturen til at
gå med

--
sayonara
Matin Mose Larsen

Fra : Jensen

Dato : 06-10-10 09:16

On 6 Okt., 02:36, Martin Mose Larsen <mamola...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Han har samlet lighteren op fra gulvet.
>
> ... og så har han ikke vidst hvad han skulle få resten af køreturen til at

Og han har tisset i en flaske, og kastet den ud i rabatten.

Fra : Mcwm

Dato : 07-10-10 00:02

Den 06-10-2010 02:36, Martin Mose Larsen skrev:

> [...]
> Han har samlet lighteren op fra gulvet.
>
> ... og så har han ikke vidst hvad han skulle få resten af køreturen til at

Men at dømme efter den energi han lægger for dagen, nåede han ikke forbi
den lokale skøge. Måske han skulle være startet der....

Venligst
Mcwm

Fra : From Sydsjælland

Dato : 06-10-10 20:15

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i en meddelelse
>i Rumænien ...
>
> http://retardo.dk/videos.php?action=play&id=638
>
> Per

Har ikke set dit link.
Men tænker mere på:: Hvad er der sket med alle arkivskabene?
Nu har man set dem de sidste 5 år, til priser fra 400 kroner.
Er de solgt?
Eller slipper vi bare for dem?

Knud

Fra : mugge

Dato : 07-10-10 07:52

LOOOOOOOOOL

Den med arkivskabene er simpekthen for morsom - Lad os få sandheden - Er de
endelig solgte? Nu har vi fulgt deres skæbne i mnage år............

mugge

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-10-10 09:09

"mugge" <mogenslarsen2003@FJERNyahoo.dk> skrev i meddelelsen
> LOOOOOOOOOL
>
> Den med arkivskabene er simpekthen for morsom - Lad os få sandheden - Er
> de endelig solgte? Nu har vi fulgt deres skæbne i mnage år............
>
> mugge

Faktaboks:

De har været til salg i 1½ år
Jeg har solgt een.
Jeg sælger ikke flere fordi jeg flytter og selv får brug for dem igen.
;)
--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Mcwm

Dato : 08-10-10 09:20

Den 08-10-2010 10:08, Per Henneberg Kristensen skrev:

> Faktaboks:
>
> De har været til salg i 1½ år
> Jeg har solgt een.
> Jeg sælger ikke flere fordi jeg flytter og selv får brug for dem igen.
> ;)

Skal det læses sådan, at du SELV arkiveres?

Venligst
Mcwm

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-10-10 17:10

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i meddelelsen

> Skal det læses sådan, at du SELV arkiveres?

Det er der nogle (få) år til endnu :)

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 06-10-10 23:40

On Wed, 06 Oct 2010 08:15:31 -0700, Jensen wrote:

> Og han har tisset i en flaske, og kastet den ud i rabatten.

Jeg vidste, at der var noget jeg havde glemt ...

--
sayonara
Martin Mose Larsen