Hjemmeside?
Fra : Ivar

Dato : 03-10-10 15:08

Hvor er dkfritidbil.dk blevet af?
Jeg mangler en liste over fælgtyper til forskellige biler.
Der var en fin på gruppens hjemmeside.
Er der andre steder man kan finde en sådan liste?

Ivar Magnusson

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 03-10-10 15:53

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg mangler en liste over fælgtyper til forskellige biler.
> Er der andre steder man kan finde en sådan liste?

Boltcirkel?
www.fairbizz.dk/Boltcirkeltabel.html

Fra : Ivar

Dato : 03-10-10 18:48

Mogens (K) skrev:

> Boltcirkel?
> www.fairbizz.dk/Boltcirkeltabel.html

Ja, det er den, der tidligere var dkfritidbil.dk.
Finders der en nyere?

Ivar Magnusson

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-10 20:10

Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev :

>Hvor er dkfritidbil.dk blevet af?

Alle webserverne er blevet flyttet til en ny lokation, denne er ikke
kørt ind på DNS'en endnu

Skulle være i luften igen mandag morgen
--
Jan_stevns
....det er satme svært at smække med en svingdør !

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-10 09:34

Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev :

>Hvor er dkfritidbil.dk blevet af?

.......... back online !

Fra : Allan Møller

Dato : 04-10-10 18:16

Her kommer der intet igennem - følgende kommer frem :

Under Construction

The site you are trying to view does not currently have a default page. It
may be in the process of being upgraded and configured.

Please try this site again later. If you still experience the problem, try
contacting the Web site administrator.

If you are the Web site administrator and feel you have received this
message in error, please see "Enabling and Disabling Dynamic Content" in IIS
Help.

To access IIS Help
Click Start, and then click Run.
In the Open text box, type inetmgr. IIS Manager appears.
From the Help menu, click Help Topics.
Click Internet Information Services.

Fra : Ivar

Dato : 04-10-10 18:38

Allan Møller skrev:

> Under Construction

Det er hvis du ikke skriver www foran. Serveren er åbenbart
ikke sat op til det.

Ivar Magnusson

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-10 22:45

Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev :

>Det er hvis du ikke skriver www foran. Serveren er åbenbart
>ikke sat op til det.

Deri har du ret - den håndterer en del www steder

og dybest set, hedder det jo www, så jeg orker ikke pille rode rage ..

Fra : Ole Sørensen

Dato : 05-10-10 22:30

> og dybest set, hedder det jo www, så jeg orker ikke pille rode rage ..

Subdomænet www er under udfasning :)

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-10 09:55

Ole Sørensen <ng@kunos.nu> skrev :