Navigation Garmin Zumo 550
Fra : Svend Gørboe

Dato : 02-10-10 13:38

Hej har netop anskaffet mig ovennævnte navigationssystem, men mangler
viden om hvilket program/kort der er bedst i forbindelse med
ruteplanlægning, som så efterfølgende kan overføres til Garminen.
På forhånd tak!

Venligst
Svend Gørboe
Kavasaki VN 900

Fra : Ole Schultz

Dato : 03-10-10 03:22

On 2 Okt., 21:37, Svend Gørboe <sv...@goerboe.dk> wrote:
> [...]
> viden om hvilket program/kort der er bedst i forbindelse med
> ruteplanlægning, som så efterfølgende kan overføres til Garminen.

Hej.

Jeg har stor glæde af 'Tyre' som er gratis og bruger Google Maps
http://www.janboersma.nl/gett/

Den skulle også kunne overføre ruter til Garmin (bruger selv Tomtom)

mvh Ole

Fra : Casper

Dato : 03-10-10 05:04

On Oct 2, 9:37 pm, Svend Gørboe <sv...@goerboe.dk> wrote:
> [...]
> viden om hvilket program/kort der er bedst i forbindelse med
> ruteplanlægning, som så efterfølgende kan overføres til Garminen.

Den skulle gerne komme med en DVD, hvis du kører installations
programmet vil det installere Map Source på din computer, som kan
bruges til det.

Casper

Fra : norsker

Dato : 03-10-10 05:49

> Hej har netop anskaffet mig ovennævnte navigationssystem

Gem din kvittering. Jeg har foreløbig fået udskiftet den to gange på
garantien, fordi den gik i stykker af rystelser/regnskyl.
Mvh Norsker

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 12-10-10 19:21

"norsker" <norsker@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

Gem din kvittering. Jeg har foreløbig fået udskiftet den to gange på
garantien, fordi den gik i stykker af rystelser/regnskyl.
===
Det starter en ny garantiperiode, så husk at få papirer på den nye gps.

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Svend Gørboe

Dato : 13-10-10 02:04

On 12 Okt., 20:20, "Per Henneberg Kristensen" <phkfj...@klikpost.dk>
wrote:

> [...]
> Mvh Norsker
> ===
> Det starter en ny garantiperiode, så  husk at få papirer på den nye gps.

Tak for alle de gode råd, den virker rigtig godt nu
Svend Gørboe

Fra : norsker

Dato : 14-10-10 03:13

wrote:

> [...]
> Mvh Norsker
> ===
> Det starter en ny garantiperiode, så  husk at få papirer på den nye gps.

Præcis! Med lidt (U)held har man en GPS for livet, fordi man får et
nyt opdateret kort med hver gang

Mvh Norsker
BMW F800ST