Finn Guldmann på arbejde
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 01-10-10 15:00

http://retardo.dk/videos.php?action=play&id=638

--
Troels
BMW - Freude am Fahren.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 01-10-10 16:01

Troels [around 9000] formulerede spørgsmålet:
> http://retardo.dk/videos.php?action=play&id=638

Der tror jeg du tager grueligt fejl.
Så megen energi kan Finn da ikke frembringe, om så han fik en
uge til det

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-10-10 23:40

Den 01-10-2010 15:59, Troels [around 9000] skrev:
> http://retardo.dk/videos.php?action=play&id=638

Kunne du ikke havde fundet en med noget mere passende musik?

Fra : Brian

Dato : 02-10-10 15:25

"Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev i meddelelsen

> Kunne du ikke havde fundet en med noget mere passende musik?

Ikke nemt - Hansi Hinterseer er ikke så populær i Rumænien...

/Brian

Fra : Ivan Madsen

Dato : 02-10-10 15:32

On Sat, 2 Oct 2010 16:24:58 +0200, "Brian" <nej@tak.du> wrote:

>Ikke nemt - Hansi Hinterseer er ikke så populær i Rumænien...

Nymodens pjank - det skal da være James Last! ,-))

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-10-10 02:33

Den 02-10-2010 16:32, Ivan Madsen skrev:

> Nymodens pjank - det skal da være James Last! ,-))

Han er også for nymodens. Må man bede om noget klassisk.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-10-10 02:32

Den 02-10-2010 16:24, Brian skrev:

> Ikke nemt - Hansi Hinterseer er ikke så populær i Rumænien...

Jeg tvivler meget på at han vil blive populær i mit førerhus.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 02-10-10 14:24

Den 01-10-2010 15:59, Troels [around 9000] skrev:
> http://retardo.dk/videos.php?action=play&id=638

Schnee vom Gestern! ;)

--
Med venlig hilsen Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 04-10-10 05:40

"Troels [around 9000]" <denne.fjern@computer.dk> skrev i meddelelsen

Måske "Finn" fremover ska til at arbejde om natten således, at motorvejene
ka være fri til os andre om dagen
http://politiken.dk/erhverv/ECE1074416/lastbiler-skal-laesse-af-om-natten-/

"En lastbil om natten skaber plads i trafikken om dagen. Erhvervslivet
jubler over tiltaget, da der i dag er store omkostninger forbundet med
varedistribution i dagtimerne. Levering om natten i byerne vil samtidig
spare øvrige trafikanter for besvær..."

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-10 20:10

"Mogens \(K\)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev :

> [...]
>jubler over tiltaget, da der i dag er store omkostninger forbundet med
>varedistribution i dagtimerne. Levering om natten i byerne vil samtidig

Gad vide hvor længe det varer før folk så skaber sig over "de larmende
lastbiler" om natten ???

mark my words :)

--
Jan_stevns
....det er satme svært at smække med en svingdør !

Fra : Brian

Dato : 05-10-10 12:42

"jan_stevns" skrev i meddelelsen

> Gad vide hvor længe det varer før folk så skaber sig over "de larmende
> lastbiler" om natten ???
>
> mark my words :)

Lige knap 16 timer - Klaus har ihvertfald gjort opmærksom på problemet ved
hans bopæl

/Brian

Fra : Armand

Dato : 05-10-10 16:06

Den 05-10-2010 13:42, Brian skrev:

> Lige knap 16 timer - Klaus har ihvertfald gjort opmærksom på problemet
> ved hans bopæl

Jeg bor én matrikel fra en af byens indfaldsveje og ligesom i alle andre
byer er dén strækning spækket med super og discount -markeder og således
ligger der også et overfor min villavej.
Jeg har ikke soveværelse i dén retning og sover forøvrigt igennem når
jeg kommer under dynen, men er man sent oppe kan man godt høre når en
sættevogn bakker ind derovre midt på natten. Men på den anden side, så
ville jeg sikkert irriteres mere over det trafikale postyr som manøvren
ville medføre i dagtimerne!
Kunne nogle af ratholderne så blot forholde sig til situationen og lade
være med at blænde sine potter af samt undlade at bakke med pedalen i
bund de sidste 10 meter hvor ekvipagen er rettet ud :-|

--
Armand.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-10-10 09:15

Den 04-10-2010 06:39, Mogens (K) skrev:
> [...]
> jubler over tiltaget, da der i dag er store omkostninger forbundet med
> varedistribution i dagtimerne. Levering om natten i byerne vil samtidig

Den der kan jeg kun grine af.

Dem der har fostret ideen glemte lige at tænke på at for at det system
kan komme til at køre, i et omfang der kan gøre blot en lille forskel
ude på vejene, skal et stort antal lagerfolk til at arbejde om natten.

Dem der har deres lager indrettet så en del af det kan være åben for
natdistribution får det typisk også i forvejen. Så der vil der ikke være
noget at hente.

Derudover er forslaget efter bedste tyske model, den med at det er
lastbilernes skyld alt sammen.

Hvis man nu tog "hastighedsbrillerne" af og kiggede på hvilken brug af
vejene samfundet har nytte af, ville man opdage at en trafik der er
indrettet efter at lastbilerne er en vigtig del af samfundsstrukturen
ville fungere meget bedre end en trafik der er indrettet efter at
personbilerne skal kunne bevæge sig med hastigheder, så tæt på nogle
politiske fartgrænser som muligt.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-10-10 22:48

> Dem der har fostret ideen glemte lige at tænke på at for at det system kan
> komme til at køre, i et omfang der kan gøre blot en lille forskel ude på
> vejene, skal et stort antal lagerfolk til at arbejde om natten.

FINT! Så bliver der også plads i samfundet til B-mennesker!

--
Troels
BMW - Freude am Fahren.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-10-10 12:07

"Mogens (K)" skriver:

> [...]
> jubler over tiltaget, da der i dag er store omkostninger forbundet med
> varedistribution i dagtimerne. Levering om natten i byerne vil samtidig

Det sker da allerede.

Ellers er det ganske ulovligt med de lastbiler der absolut skal larme
forbi mit hus fra klokken lort om natten.

Klaus