FÅRK! Den sygeste trafikpsykopat jeg nogen~
Fra : Henrik B.

Dato : 01-10-10 12:40

http://www.youtube.com/watch?v=XihQeZpwqpE&feature=player_embedded

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:
http://www.seashepherd.org/ - http://www.facebook.com/whalewars
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/

Fra : Christian Stidsen

Dato : 01-10-10 13:18

?
> http://www.youtube.com/watch?v=XihQeZpwqpE&feature=player_embedded

Taget i betragtning at det meste af trafikken holder stille er det vel ikke
så slemt...

Christian

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 01-10-10 13:36

> Taget i betragtning at det meste af trafikken holder stille er det vel
> ikke så slemt...

Hans held det ikke var i Danmark. Janteloven havde budt en eller anden skovl
at trække ud foran ham, for "du skal ikke tro du er noget"... :)

--
Troels
BMW - Freude am Fahren.

Fra : MVJ

Dato : 01-10-10 14:02

> Hans held det ikke var i Danmark. Janteloven havde budt en eller anden
> skovl at trække ud foran ham, for "du skal ikke tro du er noget"... :)

---------------------------
En stor præmie til ham der turde sætte sin bil på tværs ! Mage til psykopat
skal man da lede længe efter. Men måske han rammer ind i en klippevæg en
dag, og så er man jo fri for det fjols.
Hvis man hylder den slags kørsel blandt interanende trafikanter, så er der
vist noget galt !

Mogens

Fra : Kent Friis

Dato : 01-10-10 16:36

Den Fri, 1 Oct 2010 14:36:10 +0200 skrev Troels [around 9000]:

> Hans held det ikke var i Danmark. Janteloven havde budt en eller anden skovl
> at trække ud foran ham, for "du skal ikke tro du er noget"... :)

Ja det...

Og er det en knallert der kører forbi, trækker skovlen da bare ind på
cykelstien.

Det oplevede min lillebror flere gange da de kørte til Rømø på knallert,
og passerede bilerne der nærmest holdt stille på dæmningen.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-10 14:09

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev :

>http://www.youtube.com/watch?v=XihQeZpwqpE&feature=player_embedded
>
>--

sygt ! men sikkert hamrende sjovt :)
--
Jan_stevns
....det er satme svært at smække med en svingdør !

Fra : Martin [6000]

Dato : 01-10-10 15:33

Den Fri, 01 Oct 2010 13:39:33 +0200 skrev Henrik B.:

> http://www.youtube.com/watch?v=XihQeZpwqpE&feature=player_embedded

Du har ikke hørt om Pascal?

Hans kørsel er IMHO værre...

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-10 18:52

"Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev :

>Hans kørsel er IMHO værre...

hedder det ikk e"var" værre ?

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-10 18:53

jan_stevns skrev :

>hedder det ikk e"var" værre ?

suk ! jeg sdaver som en tyrk for tiden :(

Fra : Christian Stidsen

Dato : 01-10-10 20:06

?
"Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i meddelelsen

> Du har ikke hørt om Pascal?
>
> Hans kørsel er IMHO værre...

Jeg vil ikke kommetere selve kørslen el.l.
- men Pascal kører i det mindste imellem biler der flytter sig

Christian

Fra : Martin [6000]

Dato : 01-10-10 20:21

Den Fri, 01 Oct 2010 19:51:55 +0200 skrev jan_stevns:

> hedder det ikk e"var" værre ?

Jo Darwin tog vist over derfra

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 16-01-11 14:02

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> writes:

> http://www.youtube.com/watch?v=XihQeZpwqpE&feature=player_embedded

Der er ikke meget plads sine steder - støder han slet ikke på noget undervejs?

Fra : Klaus G.

Dato : 16-01-11 14:36

> http://www.youtube.com/watch?v=XihQeZpwqpE&feature=player_embedded
Ingen tvivl om der bliver kørt tæt og hurtigt. Men jeg får fornemmelsen af
at filmen bliver afspillet en anelse for hurtigt. Er det kun mig?

--
Klaus G.

Fra : Mcwm

Dato : 16-01-11 15:32

Den 16-01-2011 14:35, Klaus G. skrev:
> Er det kun mig?

hvis du kigger ca 4:30 inde, holder der en MC med katastrofeblink på.
Det giver en ide

Venligst
Mcwm