Ejer jeg min gamle bil? :)
Fra : Jean

Dato : 30-09-10 18:02

Hej!

Jeg har solgt min Citroën ZX 1,6i og købt en ny Kia Picanto Sport+

Kan jeg se om jeg fortsat står som ejer hos CMR... jeg fik besked på der gik
3 uger, men jeg har ikke hørt noget om min gamle bil fra CMR endnu, og i
morgen er det 3 uger.

Kan jeg se hvilke biler jeg ejer, et sted på nettet? :)

Mvh Jean.

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-10 21:06

"Jean" <jeanFJERNDETTE@pcSLETDETTE.dk> skrev :

>Kan jeg se hvilke biler jeg ejer, et sted på nettet? :)
>
>Mvh Jean.

nej - du må løfte knoglen og spørge SKAT :)

--
Jan_stevns
....det er satme svært at smække med en svingdør !

Fra : Anders Majland

Dato : 30-09-10 21:28

> nej - du må løfte knoglen og spørge SKAT :)

Logger man på skat.dk kan man i skattemappen se datoen for afmelding - men
den kan godt være flere ugers forsinkelse på sagsbehandlingen og online
opdateringerne

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-10 23:21

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev :

>Logger man på skat.dk kan man i skattemappen se datoen for afmelding - men
>den kan godt være flere ugers forsinkelse på sagsbehandlingen og online
>opdateringerne

ja - det er hamrende sjovt at være til torskegilde, og krampen lister
alle de biler op man ejer

....... indtil man beder vedkommende kigge på afmeldingsdatoerne !

... SKAT... goshh .....

pt er jeg en offentlige ejer af 27 biler ~ flest FORD'er

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 01-10-10 00:07

> pt er jeg en offentlige ejer af 27 biler ~ flest FORD'er

Jeg blev også indspurgt til den bil jeg "jo" ejede, da jeg søgte om
offentlige midler i 14 dages ledighed.

Så måtte jeg bede hende kigge på status.. "Meldt stjålet" - aaaah...

--
Troels
BMW - Freude am Fahren.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 01-10-10 00:09

> Logger man på skat.dk kan man i skattemappen se datoen for afmelding - men
> den kan godt være flere ugers forsinkelse på sagsbehandlingen og online
> opdateringerne

Der kan jeg ikke finde ind?

--
Troels
BMW - Freude am Fahren.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 01-10-10 00:16

> Der kan jeg ikke finde ind?

Ups, jeg skal selv ind og generere den... Er fundet! :)

--
Troels
BMW - Freude am Fahren.

Fra : Jean

Dato : 01-10-10 21:21

"Troels [around 9000]" <denne.fjern@computer.dk> skrev i meddelelsen
> Der kan jeg ikke finde ind?

Jeg kan ikke finde det i min skattemappe... :-/

Mvh Jean.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 01-10-10 21:39

> Jeg kan ikke finde det i min skattemappe... :-/

Midterkolonne -> Personlige skatteoplysninger mv. -> Biloplysninger.

Husk at vælge det år hvori du fik ZX'eren indregistreret i dit navn.

--
Troels
BMW - Freude am Fahren.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-10-10 21:56

"Troels [around 9000]" skriver:

> Midterkolonne -> Personlige skatteoplysninger mv. -> Biloplysninger.

Der står sku mget underligt derinde

Klaus D. Mikkelsen

Biloplysninger    13/10-09
Vejledning

Reg.nr    Mærke, anvendelse m.v.        1.gang registreret    Tilgang
Afgang    R.dato
XXXXXXX    VOLKSWAGEN GOLF 1,9   19/1-2004    31/3-2005    8/10-2009    13/10-09
Personbil, privat personkørsel
Stelnr: WV***************
Egenvægt: 1.250

Reg.nr    Mærke, anvendelse m.v.        1.gang registreret    Tilgang
Afgang    R.dato
XXXXXXX    VOLKSWAGEN GOLF 1,4   30/9-2009    30/9-2009       6/10-09
Personbil, privat personkørsel
Stelnr: WV****************
Egenvægt: 0

Cool, slæden i garagen vejer ikke noget i følge skat, måske det er
derfor den er så let at håndtere???

Klaus

Fra : Jean

Dato : 05-10-10 17:43

Jean skrev:
> Kan jeg se om jeg fortsat står som ejer hos CMR... jeg fik besked på der
> gik
> 3 uger, men jeg har ikke hørt noget om min gamle bil fra CMR endnu, og i
> morgen er det 3 uger.

Jeg fik besked fra Skat i dag... :)

Tak for jeres svar.

Mvh Jean.