Hvad får jeg for min Ford?
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 29-09-10 09:43

Hej igen.. igen... igen...

Hvad får jeg for min Ford Mondeo stationcar 2,0 Expressive?

Den er fra 1997 og har kørt 215.000 km. Det ser ud til at lignede biler
bliver solgt for (eller sat til salg for) 20.000,- plus/minus 5.000,-

MEN

Min kan ikke køre! Koblingen er gået og det koster omkring 8500,- at få
den lavet. Mekanikeren siger at den ville kunne køre et år til, men så
kommer den ikke igennem syn om et år før der bliver lavet rust og bremserør.

Jeg ved ikke helt hvor meget rust der skal laves, men mekanikeren pegede
to steder under bunden og så på en skærmkant der var for skarp (der er
rust i alle fire skærmkanter)

Den er også TÆT på at nå et kilometertal hvor den skal have skiftet tandrem.

(Og så skal der også lavet noget med nogle gummi-paknings-agtigt-noget
ved "kødbenene"... Det var ikke hans ord, men min genfortælling;) )

Jeg tænker umiddelbart at den ikke er meget værd. Men måske en
hobbymekaniker havde lyst til at lege med den?

SKal jeg bare være glad hvis en sælger af min "nye" bil vil tage den i
bytte for en værdi af ca. 5.000,-?

(Efter at have læst min egen mail, kan jeg godt lidt se at det nok er
bedst at sige ja tak til den byttehandel ;) )

Mvh
Anders

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 29-09-10 10:13

Den 29-09-2010 10:43, Anders T. Nielsen skrev:

> [...]
>
> (Efter at have læst min egen mail, kan jeg godt lidt se at det nok er
> bedst at sige ja tak til den byttehandel ;) )

Subscribe ;)

Selvom det ikke er nemt med en så "ny" bil :) (vore er osse -97ere :) )

--
Med venlig hilsen Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Kim

Dato : 29-09-10 10:49

Hej!

On 29-09-2010 10:43, Anders T. Nielsen wrote:
> (Efter at have læst min egen mail, kan jeg godt lidt se at det nok er
> bedst at sige ja tak til den byttehandel ;) )

Bare husk at forhandle rabat på din nye, brugte bil ligeledes. Den har
folk det med at glemme, når de ombytter til en ny (eller nyere brugt) bil.

--
Mvh, Kim

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-09-10 05:25

On 29 Sep., 10:43, "Anders T. Nielsen" <anders2000toxva...@gmail.com>
wrote:
> SKal jeg bare være glad hvis en sælger af min "nye" bil vil tage den i
> bytte for en værdi af ca. 5.000,-?

20.000 kr hos Suzuki ved køb af en ny Suzuki.

--
Christian

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 29-09-10 23:54

> 20.000 kr hos Suzuki ved køb af en ny Suzuki.

Er de godt nok begyndt på det?

--
Troels
BMW - Freude am Fahren.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-09-10 00:56

On 30 Sep., 00:54, "Troels [around 9000]" <denne.fj...@computer.dk>
wrote:

> Er de godt nok begyndt på det?

Det mener jeg bestemt jeg hørte i en radioreklame, men deres
hjememside viser intet.
Det var måske bare et kort stykke tid.

--
Christian

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-10 21:50

"Anders T. Nielsen" <anders2000toxvaerd@gmail.com> skrev :

> [...]
>
>(Efter at have læst min egen mail, kan jeg godt lidt se at det nok er
>bedst at sige ja tak til den byttehandel ;) )

Hvis du kan sælge den (med defekt kobling) for omkring de 5kilokroner
...... kan det da være jeg kunne være interesseret i at kaste et blik
på den :)

.. det er jo en Fordvogn :)

--
Jan_stevns
....det er satme svært at smække med en svingdør !

Fra : Atox

Dato : 30-09-10 06:38

On 29 Sep., 22:49, jan_stevns wrote:

> Hvis du kan sælge den (med defekt kobling) for omkring de 5kilokroner
> .....  kan det da være jeg kunne være interesseret i at kaste et blik
> på den :)
>
>  ..  det er jo en Fordvogn :)

Nu er det her jo ikke en markeds-gruppe, så jeg må ikke sætte biler
til salg her.

Men... har sendt dig en mail;)

Mvh
Anders

Fra : Fly Christensen

Dato : 30-09-10 16:49

On Thu, 30 Sep 2010 05:38:17 -0700 (PDT), Atox
<anderstoxvaerd@gmail.com> wrote:

>Nu er det her jo ikke en markeds-gruppe, så jeg må ikke sætte biler
>til salg her.

Joda. Du får helt sikkert en masse bud. Det er der tradition for her.

Ellers kan du jo sætte det i din signatur. Den er fredet.

Fly

Fra : Atox

Dato : 30-09-10 11:24

On 30 Sep., 17:48, Fly Christensen <x_nospa...@gmx.net> wrote:

> Joda. Du får helt sikkert en masse bud. Det er der tradition for her.
>
> Ellers kan du jo sætte det i din signatur. Den er fredet.

Det var ikke fordi jeg ville have en masse bud på den! Det var for at
finde ud af om den var lidt mere værd end skrotpræmien eller om jeg
blev snydt ved en evt. "byttehandel"...

Mvh
Anders

Fra : Henrik W

Dato : 30-09-10 18:48

Atox skrev:

> Det var ikke fordi jeg ville have en masse bud på den! Det var for at
> finde ud af om den var lidt mere værd end skrotpræmien eller om jeg
> blev snydt ved en evt. "byttehandel"...

Buddene havde nok også mest bestået af skumbananer i mere eller mindre
hel tilstand samt andet godt fra rodekassen..

--
Henrik W

Fra : Atox

Dato : 30-09-10 12:14

On 30 Sep., 19:48, Henrik W <wmazeman...@stofanet.dk> wrote:
snydt ved en evt. "byttehandel"...

> Buddene havde nok også mest bestået af skumbananer i mere eller mindre
> hel tilstand samt andet godt fra rodekassen..

Hvad snakker du om? Der er jo en Ford!!!!

Mvh
Anders

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-10 21:05

Atox <anderstoxvaerd@gmail.com> skrev :

>On 30 Sep., 19:48, Henrik W <wmazeman...@stofanet.dk> wrote:
>snydt ved en evt. "byttehandel"...

>Hvad snakker du om? Der er jo en Ford!!!!
>
>Mvh
>Anders

hehe .... Jeg tror det var minder fra fordums tid, der lige dukkede
op - der er vist budt alt i automotive reservedele, oftest af inferiør
kvalitet.

men jeg har da fløjet dig en mail - så vi kan tage den derfra :)

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 01-10-10 09:25

Den 30-09-2010 22:04, jan_stevns skrev:

> men jeg har da fløjet dig en mail - så vi kan tage den derfra :)

Der er ikke kommet noget.

Fra : Fly Christensen

Dato : 01-10-10 12:27

On Fri, 01 Oct 2010 10:24:47 +0200, "Anders T. Nielsen"
<anders2000toxvaerd@gmail.com> wrote:

>Der er ikke kommet noget.

Den er jo også fløjet - så tjek lige, om der sidder en brevdue ved
vinduet.

Fly

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-10 13:41

>Der er ikke kommet noget.

ganske besynderligt - jeg prøver igen !

Fra : Kent Friis

Dato : 30-09-10 21:24

Den Thu, 30 Sep 2010 11:14:10 -0700 (PDT) skrev Atox:
> On 30 Sep., 19:48, Henrik W <wmazeman...@stofanet.dk> wrote:
> snydt ved en evt. "byttehandel"...

> Hvad snakker du om? Der er jo en Ford!!!!

"50 kroner - men så skal den også være med fyldt tank"

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-10 23:18

Kent Friis <nospam@nospam.invalid> skrev :

>"50 kroner - men så skal den også være med fyldt tank"
>
>Mvh
>Kent

Nærigpeter !

:)

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 01-10-10 21:27

"jan_stevns" wrote in message

> Nærigpeter !
>
> :)
>

> --
> Jan_stevns
> ...det er satme svært at smække med en svingdør !

Ja - men så skal du se hans ansigt, når han finder ud af at tanken er fuld
af - vand

--
Jesper Hedegaard

BMW F650ST når vejret spiller