sequential taillights ? hehe
Fra : Ukendt

Dato : 29-09-10 00:27

G'sen aften i hytterne

faldt lige over en instruktionsvideo fra "overthere", hvor man viser
installation af HID lys på en Mustang, og ændret blinksystem bagtil

Det ser da meget raff ud, når baglygterne blinker sekventielt !

og sidst, men ikke mindst - deres "fraklip" er herresjove :

..... "now, where did my beer go ??"

Enjoy : http://www.coolbulbs.com/videos/video_1.asp
--
Jan_stevns
....det er satme svært at smække med en svingdør !

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 29-09-10 08:17

Den 29-09-2010 01:27, jan_stevns skrev:
> Det ser da meget raff ud, når baglygterne blinker sekventielt !

1. trin: det bliver forbudt i Danmark!

2. trin: Volvo indfører det på alle sine modeller!

3. trin: det bliver et lovkrav for alle nye biler!

;)

--
Med venlig hilsen Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-10 15:12

On 29/09/10 01.27, jan_stevns wrote:
> G'sen aften i hytterne
>
> faldt lige over en instruktionsvideo fra "overthere", hvor man viser
> installation af HID lys på en Mustang, og ændret blinksystem bagtil

Det ligner sådan en bil som jeg ville give det lange lys hvis jeg mødte
den på vejen. Det elendige eftermonterede HID-skrammel blænder da helt
vildt. En anden sag er, når lygterne skiftes ud, og der laves automatisk
højdejustering.

> Det ser da meget raff ud, når baglygterne blinker sekventielt !

Jo, men det er noget gejl, og han er da en værre klamphugger, når han
ikke engang ofrer 6 nye blinklyspærer, når det alligevel er skilt ad.

> og sidst, men ikke mindst - deres "fraklip" er herresjove :

Yep!

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Bjørn J.

Dato : 29-09-10 15:26

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:4ca34933$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

KLIP

> [...]
> den på vejen. Det elendige eftermonterede HID-skrammel blænder da helt
> vildt. En anden sag er, når lygterne skiftes ud, og der laves automatisk

Mon ikke der er andre regler for lygteføring i DK end USA.

Her er da automatisk højdejustering.....så det vil noget......og så kan du
ellers blænde lige så meget du vil..

http://www.youtube.com/watch?v=jai_SoyX50E&feature=related

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-10 15:58

On 29/09/10 16.25, Bjørn J. wrote:
> [...]
>
> KLIP

> Mon ikke der er andre regler for lygteføring i DK end USA.

Det er der sikkert. Ikke nødvendigvis til det bedre, hvis ovennævnte
skrammel er tilladt.

> Her er da automatisk højdejustering.....så det vil noget......og så kan du
> ellers blænde lige så meget du vil..
>
> http://www.youtube.com/watch?v=jai_SoyX50E&feature=related

Det system må straks tvangsindføres på alle biler. Så kan man spare alle
langtlyspærerne og bare justere højden på bilen når der skal blændes
ned.

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-10 16:57

?

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Mon ikke der er andre regler for lygteføring i DK end USA.
>
> Her er da automatisk højdejustering.....så det vil noget......og så kan du

Jeg ved det ikke men min fornemmelse er også at alt er noget mere lempelig i
USA
sammenlignet med DK. Det ville få enhver synsmand til at få et
hjertetilfælde hvis
sådan en hoppende low-rider dukkede op hos A+ hehe.

Personligt synes jeg at de er FOR emsige ved det danske bilsyn. Man må ikke
ændre
noget og inspektørene kan ikke tage egen beslutning om noget som helst er
forsvarligt
hvis det afviger en smule.

--
Tom