Saab og BMW i samarbejde....
Fra : Henrik B.

Dato : 27-09-10 16:15

Der har tidligere været forlydender om samarbejde omkring udviklingen an en
ny lille (forhjulstrukket) BMW og så en Saab 9-2.
Det ser ud til, at dette samarbejde ligeledes vil være på teknologisiden,
således at den kommende Saab 9-4X (og Saab 9-3), vil blive udstyret med BMW
dieselmotorer.

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Henrik B.

Dato : 27-09-10 16:21

> [...]
> Det ser ud til, at dette samarbejde ligeledes vil være på teknologisiden,
> således at den kommende Saab 9-4X (og Saab 9-3), vil blive udstyret med

Hvilket ér bekræftet af Spyker. Aftalen underskrives og offentliggøres på
onsdag...

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-10 16:32

?

> [...]
> Det ser ud til, at dette samarbejde ligeledes vil være på teknologisiden,
> således at den kommende Saab 9-4X (og Saab 9-3), vil blive udstyret med

nok ikke noget dårligt valg. Jeg er ikke BMW fanatiker, men deres diesel
kører imponerende langt
på liten og heste mangler de bestemt heller ikke. Desværre halter der noget
på lydsiden hvor deres
diesel ikke er nær så støjsvag som f.eks. Pug.....Det har BMW også fået
kritik for ved både E46 og
E90 serien.

--
Tom

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 28-09-10 19:13

> Desværre halter der noget på lydsiden hvor deres
> diesel ikke er nær så støjsvag som f.eks. Pug.....Det har BMW også fået
> kritik for ved både E46 og
> E90 serien.

Pyt, det overlever jeg nok, for hold kæft der er forskel på en Pug 206 2.0
HDi og en e46 320d... Begge 2liters turbodieselmaskiner, men hold op hvor er
BMWen SÅ meget mere kvik!

--
Troels
BMW - Freude am Fahren.