skal jeg købe en af disse fire biler?
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 27-09-10 11:15

Hej - og undskyld.

Føler næsten jeg spammer gruppen, men jeg er MEGET lost når det kommer
til biler:(

Jeg tror måske det skal være en af disse fire biler:

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Kia-Rio-1,4-EX-ES-5d_ID738500333.htm

http://www.biltorvet.dk/Biler/Brugtebiler/Brugtbildetalje.aspx?BilID=B872000290

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Toyota-Avensis-1,8-VVT-i-Terra-4d_ID135602070.htm

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Renault-Megane-II-1,4-Authentique-Comf.-5d_ID671301005.htm

Er jeg HELT galt på den? Hvilken ville I vælge?
Mit ABSOLUT maximum er 100.000,-

Jeg er ligeglad med om den er sexet eller smart eller sej.
Jeg vil have en bil der virker...
En bil der er - forholdsvis - billig i reparationer...
En bil der ikke ruster for mig...

Jeg vil have en fornuftig bil.

Mvh
Anders

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-09-10 11:23

"Anders T. Nielsen" skriver:

> En bil der er - forholdsvis - billig i reparationer...

Toyota

> En bil der ikke ruster for mig...

Renault

Klaus

Fra : Anders Majland

Dato : 27-09-10 11:22

> Jeg vil have en bil der virker...
> En bil der er - forholdsvis - billig i reparationer...
> En bil der ikke ruster for mig...
> Jeg vil have en fornuftig bil.

Af de 4 ville jeg nok tage renault'en - relativt ny, ikke specielt højt km
tal og med ny tandrem. Og så er har den fået 2 gange dinitrol.

Kia'en ville jeg ikke helt stole på, toyota'en for dyr gammel og ford'en har
jeg bare ikke den store fidus til - og den burde nok også have fået extra
rutsbseskyttelse ...

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 27-09-10 13:10

Den 27-09-2010 12:22, Anders Majland skrev:

> Af de 4 ville jeg nok tage renault'en - relativt ny, ikke specielt højt
> km tal og med ny tandrem. Og så er har den fået 2 gange dinitrol.

Jeg har ladet mig fortælle at Renault'er er lidt som et lotteri. Enten
vinder man en model der intet fejler, eller også får man en der hele
tiden er noget med.
Og skulle de ikke være dyre at reparere?

> Kia'en ville jeg ikke helt stole på,

Hvorfor vil du ikke stole på den? Den er billigst og nyest. Dog har den
kørt ret langt på kort tid.

> toyota'en for dyr gammel

Tænker jeg også... men det er jo en Toyota. Er Toyota-ejere ikke altid
glade for deres biler?

> og ford'en
> har jeg bare ikke den store fidus til - og den burde nok også have fået
> extra rutsbseskyttelse ...

Forden er faktisk den jeg hælder mest til. Så på nettet at den i en
undersøgelse (godt nok to år gammel) var en af de biler med færrest fejl
når de skulle til syn.
Er det for sent at give den en gang rustbeskyttelse nu?

Mvh
Anders

Fra : Anders Majland

Dato : 27-09-10 14:10

> Jeg har ladet mig fortælle at Renault'er er lidt som et lotteri. Enten
> vinder man en model der intet fejler, eller også får man en der hele tiden
> er noget med.

Renault har haft et meget dårligt ry - og det tager mindst et årti at rette
op på... Uden helt at have styr på hvornår de begyndte at gøre noget ved
kvaliteten så vil jeg mene at den er så ny at risikoen er til at tage,

> Hvorfor vil du ikke stole på den? Den er billigst og nyest. Dog har den
> kørt ret langt på kort tid.

Lidt ligesom med renault - mener ikke de årgange helt har vist at kia har
styr på det. Derimod ville jeg ikke have noet imod en en koreaner fra sidste
par år - hvor de også stiller lange garantier

> Tænker jeg også... men det er jo en Toyota. Er Toyota-ejere ikke altid
> glade for deres biler?

Selv guld kan købes for dyrt - generelt synse jeg brugte vw og toyota er
prissat for højt.

> [...]
> når de skulle til syn.
> Er det for sent at give den en gang rustbeskyttelse nu?

Sælger af undervognsbeskyttelse vil sige de aldrig er for sent - medmindre
de siger at den skal forbi en pladesmed og så have undervognsbeskyttelse ...
Jeg ville kigge efter en anden der har fået supplerende beskyttelse fra ny
(Der er 2 fusion i familien - begge så nye at jeg ikke har hørt om
problemer)

Fra : Henrik B.

Dato : 27-09-10 14:39

"Anders T. Nielsen" <anders2000toxvaerd@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Tænker jeg også... men det er jo en Toyota. Er Toyota-ejere ikke altid
> glade for deres biler?

Jep, selv ældre yoda'er fejler som regel ikke en fis...
Den ville være mit valg, af de fire - det er ligeledes den største rent
pladsmæssigt.

Eller som "@ forslår - en brugt Mercedes.

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Leo Jensen

Dato : 27-09-10 07:12

On Sep 27, 2:10 pm, "Anders T. Nielsen" <anders2000toxva...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> når de skulle til syn.
> Er det for sent at give den en gang rustbeskyttelse nu?

Kia Rio er så vidt jeg ved en gammel konstruktion fra før Kia blev
noget der kunne vinde FDM-test. At den så er nyere end de andre mht
indregistrering gør jo ikke teknikken mere moderne. Den er prissat for
højt, for det er en bil du ikke får en øre for om 3-4 år, og
reservedelene er formentlig dyre.

Forden er sikkert billig at reparere på og vil sandsynligvis give en
hel del problemfri kilometer, men rust kunne blive en udfordring. Om
den kan reddes med en behandling nu ? Måske...

Toyota'en er nok et ret sikkert valg, også selv om den virker højt
prissat ift de andre. Det er der jo en grund til. Den skal ubetinget
en tur forbi Dinitrol ASAP.

Renaulten: Hvis du er usikker kan du jo få sælger til at reparere de
fejl, som der bliver fundet ved en en FDM-test eller en
mærkeværkstedstime. Du kan betale testen, hvis der ikke er nogen fejl,
sælger betaler hvis der er...

Jeg ville vælge Renault

MVH Leo

Fra : \"@

Dato : 27-09-10 14:33

Den 27-09-2010 12:15, Anders T. Nielsen skrev:
> [...]
> til biler:(
>
> Jeg tror måske det skal være en af disse fire biler:

Negative sider, fra Bilbasens afsnit "Det mener tidligere ejere....":
Støj

> http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Toyota-Avensis-1,8-VVT-i-Terra-4d_ID135602070.htm

Her er der så mange anmeldelser, og de er meget uenige, så her vil jeg
anbefale at man selv læser igennem inden man køber

> http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Renault-Megane-II-1,4-Authentique-Comf.-5d_ID671301005.htm

Negative sider, fra afsnittet "Det mener tidligere ejere....":
Dyre reservedele, driftsikkerheden med en del småskavanker som jeg
troede kun findes i en Alfa Romeo (centrallås mv.)

> [...]
> Jeg vil have en bil der virker...
> En bil der er - forholdsvis - billig i reparationer...

Hvorfor ikke gå efter et helt andet segment:

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Mercedes-C220-2,2-Elegance-aut.-4d_ID135901882.htm

Eller

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Mercedes-C220-2,2-Sport-aut.-4d_ID484300517.htm

Eller

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Mercedes-C240-2,4-Classic-4d_ID662205976.htm
(Står ganske vist i Nordjylland, men for illustrationens skyld)

Billige reservedele, masser af udstyr og komfort, og gode entydige
anmeldelser fra tidligere brugere.

Husk altid inden køb af MB:

- Hold fingrene fra alt for sportstunede biler. De er som regel kørt i
smadder af Brian eller Ali

- FÃ¥ den efterset for rust

- Stol aldrig på km-tal. Nogle er rigtige nok, men de færreste biler i
den klasse nøjes med at køre 100.000 km på 20 år. Selv ikke i Tyskland.

Hvis jeg skulle vælge mellem en af de fire, ville jeg nok tage Toyotaen
eller Forden, alene baseret på reservedelspriser. Ved godt at nogle vil
sige, at den eller den bil aldrig fejler noget, men med brugte biler
kender man ikke historikken, og der er altid en grund til at den forrige
ejer har skilt sig af med den. derfor går jeg altid efter billigste
reservedelspriser, når det handler om brugte biler.

Mikael

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 27-09-10 19:07

Den 27-09-2010 15:32, "@ skrev:

> Negative sider, fra Bilbasens afsnit "Det mener tidligere ejere....":
> Støj

Ja, jeg har læst det afsnit på bilbasen. Jeg TROR jeg kan leve med støj.
Har aldrig ejet en bil med særlig meget lyddæmpning i.

Men jeg har også bemærket alle de MANGE positive kommentarer på Ford'en

> Her er der så mange anmeldelser, og de er meget uenige, så her vil jeg
> anbefale at man selv læser igennem inden man køber

Har jo nu flere steder læst at mange synes den er for dyr og gammel... :(

> Negative sider, fra afsnittet "Det mener tidligere ejere....":
> Dyre reservedele, driftsikkerheden med en del småskavanker som jeg
> troede kun findes i en Alfa Romeo (centrallås mv.)

Ja, det med reservedelene havde jeg godt hørt. Samt det med at der
findes mandagsmodeller.

Men på rustsiden skulle den være rigtig god.

> [...]
>
> (Står ganske vist i Nordjylland, men for illustrationens skyld)
>

> Billige reservedele, masser af udstyr og komfort, og gode entydige

Troede egentlig at Mercedes lå noget højere i pris.
Til gengæld kan jeg se at bezinforbruget er noget højt:( Jeg havde lidt
håbet at kunne finde en bil der kunne køre 15km/l eller mere.

> Husk altid inden køb af MB:

MB?

> - Hold fingrene fra alt for sportstunede biler. De er som regel kørt i
> smadder af Brian eller Ali

Tror slet ikke jeg får den slags biler op på mine søgninger;)

> - FÃ¥ den efterset for rust

Men ikke på et rustbeskyttelsesværksted? Hvor ellers?

> - Stol aldrig på km-tal. Nogle er rigtige nok, men de færreste biler i
> den klasse nøjes med at køre 100.000 km på 20 år. Selv ikke i Tyskland.

Hvordan finder jeg SÅ lige ud af om motoren er ved at være færdig?
Hvis jeg går efter de biler der er 4-6 år gamle med udfyldt servicebog,
burde kilometertallet vel passe?

> [...]
> ejer har skilt sig af med den. derfor går jeg altid efter billigste
> reservedelspriser, når det handler om brugte biler.

Jeg tror nok jeg mest er på Ford'en eller Megan'en lige pt. HAR prøvet
Ford'en og tager en tur i Megan'en i morgen.

Mvh
Anders

Fra : Henrik B.

Dato : 27-09-10 19:11

> MB?

Mercedes-Benz.

> Hvordan finder jeg SÅ lige ud af om motoren er ved at være færdig?
> Hvis jeg går efter de biler der er 4-6 år gamle med udfyldt servicebog,
> burde kilometertallet vel passe?

Jooeeeh, men tjek alligevel bilens servicehistorik, hos den lokale
MB-forhandler - de kan se ALT på bilen...

Fra : \"@

Dato : 27-09-10 20:36

Den 27-09-2010 20:07, Anders T. Nielsen skrev:

> [...]

Er du tosset man.

De fleste herinde drømmer kun om at fortælle alle andre hvilken bil de
skal købe

> Troede egentlig at Mercedes lå noget højere i pris.

Mercedes er meget langt nede i pris i øjeblikket. Ærgrer mig voldsomt
over at jeg har et helt år tilbage af min leasingkontrakt, for ellers
havde jeg godt nok opgraderet

> Til gengæld kan jeg se at bezinforbruget er noget højt:( Jeg havde
> lidt håbet at kunne finde en bil der kunne køre 15km/l eller mere.

Nu kender jeg ikke dit kørselsbehov, men med 20.000 km/år, og en
literpris på 10,50 kr/l, er forskellen mellem 10 km/l (C240) og 15 km/l
7.000 kr/Ã¥r = 583,- kr/md. Det skal man holde op mod de samlede udgifter
herunder afskrivningerne, der er den suverænt største post på et
bilbudget. Ved 11,4 km/l (C220), ender prisforskellen helt nede på
4.421,- kr/Ã¥r = 369,- kr/md.

> Men ikke på et rustbeskyttelsesværksted? Hvor ellers?

Om det er på et rustbeskyttelsesværksted, eller den lokale mekaniker,
eller en synshal, er vel i og for sig ligegyldigt. Bare den lige bliver
kigget efter.

> Jeg tror nok jeg mest er på Ford'en eller Megan'en lige pt. HAR prøvet
> Ford'en og tager en tur i Megan'en i morgen.
>
> Mvh
> Anders

Vælg med hjertet som så mange andre har sagt det til lignende indlæg. Du
skal køre i den, og være glad for dit valg. Ellers bliver det aldrig en
god handel for dig uanset hvad vi andre mener

Mikael

Fra : KASO

Dato : 27-09-10 21:06

> [...]
> (Står ganske vist i Nordjylland, men for illustrationens skyld)

Jeg tror, at du overså bemærkningen om, at den ikke måtte ruste væk

MB er desværre voldsomt rustplaget - og det kan hurtigt blive dyrere end
udskiftning af sliddele.

Fra : Henrik B.

Dato : 27-09-10 21:57

"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> Jeg tror, at du overså bemærkningen om, at den ikke måtte ruste væk
>
> MB er desværre voldsomt rustplaget - og det kan hurtigt blive dyrere end
> udskiftning af sliddele.

Ikke 203'eren..!

Fra : KASO

Dato : 27-09-10 22:09

> "KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> Ikke 203'eren..!

Og dog:
http://www.benzworld.org/forums/w203-c-class/1409195-w203-c-class-rusting.html
Søg på Google - og du vil finde talrige eksempler - desværre!

Fra : Henrik B.

Dato : 27-09-10 22:55

> Og dog:
> http://www.benzworld.org/forums/w203-c-class/1409195-w203-c-class-rusting.html
> Søg på Google - og du vil finde talrige eksempler - desværre!

Det kan man finde med alle biler. 203'eren er ikke en "problem-model".
Problembørnene er 210 og 163/164...

Fra : \"@

Dato : 28-09-10 05:44

Den 27-09-2010 23:55, Henrik B. skrev:
> "KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

Netop derfor udvalgte jeg også den som forslag. Der er en del
210-modeller til salg fra 96-98, og selv om det er nyere biler, og
større modeller, koster de lidt mindre, og ligger typisk omkring 50-
60.000,- . Med et budget på 100.000,- ville det give lidt ekstra at
vedligeholde for, men jeg valgte altså at holde disse modeller ude.

> Det kan man finde med alle biler. 203'eren er ikke en "problem-model".
> Problembørnene er 210 og 163/164...

Netop derfor nævner jeg også at man skal få set bilen efter for rust ved
køb af en Mercedes. Alle 16-årige biler, KAN meget nemt have
rustproblemer, men hvis en model 1994 ikke har videre rust, kan man også
relativt nemt holde det fra døren i resten af bilens levetid.

Mikael

Fra : KASO

Dato : 28-09-10 15:27

> "KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> Det kan man finde med alle biler. 203'eren er ikke en "problem-model".
> Problembørnene er 210 og 163/164...

Ifht. de fleste biler på markedet, er de fleste MB fra ca. 1990 og frem
"problembørn". Nogle er det bare mere end andre. Pladearbejde og
malerarbejde er dyrt - og har rusten først fat, er det en noget nær umulig
opgave at stoppe den igen, så jeg ville finde noget andet. Man kan
selvfølgelig være heldig - men man kan også hurtigt blive fattig.....

Fra : Henrik B.

Dato : 28-09-10 17:53

> Ifht. de fleste biler på markedet, er de fleste MB fra ca. 1990 og frem
> "problembørn". Nogle er det bare mere end andre. Pladearbejde og

Nej!

Fra : KASO

Dato : 28-09-10 20:04

> "KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> Nej!

Jo!

At du grundet arbejdsmæssige relationer ikke vil erkende det, er så noget
andet, men man skal ikke lede længe på nettet - eller hos
forbrugerorganisationer, aviser eller lign. - for at konstatere, at det
forholder sig således. Jeg har altid haft en svaghed for MB - og også haft
et par stykker af slagsen - men de skal lige bevise, at de er tilbage på
fortidens kvalitet, før jeg forsøger mig igen.

Fra : Henrik B.

Dato : 28-09-10 20:13

>>> Ifht. de fleste biler på markedet, er de fleste MB fra ca. 1990 og frem

> Jo!

Nej sgu!

> At du grundet arbejdsmæssige relationer ikke vil erkende det, er så noget
> andet, men man skal ikke lede længe på nettet - eller hos

Jeg har ikke arbejdsrelationer i dén henseende. Men de seneste to år, har
der ikke været én eneste 203'er med rust-udbedring, hvorimod 210'ere og
164'ere står i kø...

Og hvad man kan finde på nettet er sgutte relevant, for det vil kunne findes
om snart sagt hvilken som helst bilmodel...

Fra : KASO

Dato : 28-09-10 21:19

> "KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> Nej sgu!

Pudsigt - gad vide, hvorfor folk så klager over det?

> [...]
>
> Og hvad man kan finde på nettet er sgutte relevant, for det vil kunne
> findes om snart sagt hvilken som helst bilmodel...

Ahh - information på nettet er kun relevant, når det giver dig ret?

Det er nu pudsigt, at der er så mange historier om rust på stort set alle
nyere MB-modeller, hvis det intet har på sig (der går sjældent røg......) -
specielt ifht. stort set alle andre mærker. Jo-jo - der er også andre
mærker, der har/haft problemer med rust: Alfa, Ford, Hyundai, Kia - men ikke
i samme omfang. Ford valgte at skifte de defekte døre uden omkostning for
kunderne - MB løber fra sit ansvar og giver kunden en del af regningen.

Fra : Henrik B.

Dato : 28-09-10 22:23

> Ahh - information på nettet er kun relevant, når det giver dig ret?

Du misser pointen: Du vil på nettet kunne finde bunker af historier om rust
i alle bilmodeller - blot et spørgsmål om at søge.

> i samme omfang. Ford valgte at skifte de defekte døre uden omkostning for
> kunderne - MB løber fra sit ansvar og giver kunden en del af regningen.

Der er så én væsentlig forskel - MB betaler selv ved kasse 1. Ford derimod
sender blot regningen videre til 3M...
Men enig - det er ringe af MB, også selvom rigtig mange har fået udbedret
mange og store rustangreb, u/b.

Fra : KASO

Dato : 29-09-10 06:45

> "KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> Du misser pointen: Du vil på nettet kunne finde bunker af historier om
> rust i alle bilmodeller - blot et spørgsmål om at søge.

Nej - DU misser pointen: Forholdmæssigt er der langt flere historier om rust
på MB - trods langt lavere salgstal end mange andre mærker. Med andre ord:
De er klart overrepræsenteret!

> Der er så én væsentlig forskel - MB betaler selv ved kasse 1. Ford derimod
> sender blot regningen videre til 3M...

Og det er kunden fløjtende ligeglad med - for det er kunden fuldstændigt
uvedkommende, hvilke underleverandører, der har ansvar for hvad. De køber et
færdigt produkt, og det er producentens ansvar, at det er iorden.

> Men enig - det er ringe af MB, også selvom rigtig mange har fået udbedret
> mange og store rustangreb, u/b.

Ja - indtil MB klappede kassen i, da de indså problemets omfang.

Fra : Leo Jensen

Dato : 28-09-10 01:42

On Sep 28, 6:44 am, \"@ <""redhat(\"@)ifh.dk"> wrote:

> [...]
> rustproblemer, men hvis en model 1994 ikke har videre rust, kan man også
> relativt nemt holde det fra døren i resten af bilens levetid.

Nu kører jeg selv i ældre biler, så jeg vil gerne advare lidt: Der er
altså mange ting, der kan blive defekte efter så mange år uanset om
bilen har kørt mange eller få kilometer, og det gør altså ikke den
store forskel, om bilen er af tysk, engelsk eller fransk afstamning.
Eksempelvis elektriske komponenter, kølere og gummidele.
MB-dele skulle godt nok være billige, men det er værkstedstimer ikke,
uanset mærke, og jeg tror ikke Anders er gør-det-selv mand.

MVH Leo

Fra : Henrik B.

Dato : 28-09-10 08:54

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen

> MB-dele skulle godt nok være billige, men det er værkstedstimer ikke,
> uanset mærke, og jeg tror ikke Anders er gør-det-selv mand.

Men alligevel ikke så dyre værkstedstimer som hos VW/Audi...

Fra : Leo Jensen

Dato : 28-09-10 09:38

On 28 Sep., 16:26, "KASO" <S...@nospam.invalid> wrote:

> [...]
> opgave at stoppe den igen, så jeg ville finde noget andet. Man kan
> selvfølgelig være heldig - men man kan også hurtigt blive fattig

Og dem før 1990 står bare rustfri ?? Ikke de W124-slæder, jeg kender.

Leo

Fra : KASO

Dato : 28-09-10 17:21

> [...]
> selvfølgelig være heldig - men man kan også hurtigt blive fattig

Og dem før 1990 står bare rustfri ?? Ikke de W124-slæder, jeg kender.

Nope - ikke idag - 20 år efter, men de rustede betragteligt langsommere end
såvel samtidige af andre mærker (med få undtagelser) som nyere af samme
mærke. Du vil formentlig nemmere kunne finde et rustfrit eksemplar af en
W124 end af dens afløser - trods aldersforskellen - selv om de fleste W124
efterhånden er ved at være trætte efter mange år (og som regel også rigtigt
mange km).

Jeg har tidligere på året solgt min 6 år gl. MB. Allerede sidste år fik den
udbedret rust (inkl. epoxylakering - hos MB), og i år var der igen rust -
såvel de samme steder som nye steder. MB betalte 70% af regningen sidste
år - i år ville de så betale 60% af regningen (jeg skulle selvfølgelig ikke
betale for reparationen af de steder, de havde forsøgt sig med sidste år, og
hvor der nu var rust igen), men jeg må indrømme at jeg ikke gad mere, så
tilbuddet blev givet videre til den nye ejer.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 27-09-10 15:42

> [...]
> Jeg vil have en bil der virker...
> En bil der er - forholdsvis - billig i reparationer...

Jeg ville også vælge med hjertet, tag ud og prøv nogle stykker, så får du et
godt indtryk af hvordan de forskellige mærker er i forhold til hinanden.

Mvh Niels

Fra : Henning Keseler

Dato : 28-09-10 15:25

> [...]
> Jeg vil have en bil der virker...
> En bil der er - forholdsvis - billig i reparationer...

Opel Astra H blev kåret som Årets brugtbil i 2010:

http://bilmagasinet.dk/article/37373

F.eks:

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Opel-Astra-1,6-16V-Limited-5d_ID110101837.htm

--
Henning

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 28-09-10 21:49

Den 28-09-2010 16:25, Henning Keseler skrev:

> Opel Astra H blev kåret som Årets brugtbil i 2010:
>
> http://bilmagasinet.dk/article/37373
>
> F.eks:
>
> http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Opel-Astra-1,6-16V-Limited-5d_ID110101837.htm

Åhhhh nej... Endnu en bil at tage stilling til!

Nej, pjat. Fedt du vil komme med et indspark. Det kan da godt være jeg
kigger lidt på en Opel Astra også.

Mvh
Anders

Fra : Henning Keseler

Dato : 29-09-10 15:26

> Åhhhh nej... Endnu en bil at tage stilling til!
>
> Nej, pjat. Fedt du vil komme med et indspark. Det kan da godt være jeg
> kigger lidt på en Opel Astra også.

Det synes jeg du skal.

Det er måske nok en lidt kedelig bil, men den er solid både hvad angår el,
undervogn og rust, og enhver mekaniker kan servicere den til rimelig penge.
Derudover er pladsen i førersædet god så hvis du er lidt langbenet er det
ingen problem, og ovenstående eksemplar ser ud til at være rimeligt prissat.
--
Henning