Samlekvalitet?
Fra : Martin Bak

Dato : 26-09-10 15:15

Det går godt nok hurtigt, men det virker nu heller ikke som om den Jeep er
skruet særligt godt sammen:

http://www.youtube.com/watch?v=dBtYXFXa5Ig

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Armand

Dato : 26-09-10 19:16

Den 26-09-2010 16:15, Martin Bak skrev:
> Det går godt nok hurtigt, men det virker nu heller ikke som om den Jeep er
> skruet særligt godt sammen:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=dBtYXFXa5Ig

Mnjaeh :-/
Den kan tilsyneladende kun akkurat liste sig ind på arenaen - Specielt
hjulboltene er jo ikke fastspændt til almindelig 'jeep-brug'.
Men køretøjet er skabt til at kunne adskilles i hoveddele der kan bæres
af 4 mand og således transporteres adskilt til fods over ellers
ufremkommelige forhindringer, så som udgangspunkt er der hold i videoen.

Jeg husker også at tricket var en detalje i en af gamle
'soldaterkammerater' -film!

--
Armand.

Fra : oz3bto

Dato : 28-09-10 15:13

> Det går godt nok hurtigt, men det virker nu heller ikke som om den Jeep er
> [...]

Det går lidt hurtig .. Men såen jeep er noget af det mest enkelte at skille
ad og samle igen hvis man ved hvordan

Jeg har været med til at skille sådan en ad og samle den igen
At skille den ad tog 3 mand under 2 timer incl. øldrikning og 1½ mdr. sener
skulle vi samle den igen .. Dette tog også under 2 timer.. ENste der ikke
var samlet derefter var det elektriske da der skulle laves helt ny .. Det
lavede kammeraten på en søndag incl øl drikning