Kaos - det bliver der.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 25-09-10 10:09

Uanset informationsniveauet, så kommer det nok til at give problemer:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1418086.ece

Jeg skal fejre fødselsdag på egen matrikel, så god fornøjelse til de
ramte.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 25-09-10 10:50

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1418086.ece
>
> Jeg skal fejre fødselsdag på egen matrikel, så god fornøjelse til de

Njaeee....det bliver så igen, traffikalt, i Vejle som da vi ingen privatvej
havde over broen.

PS: De lokale har en stor fordel, de kender alle smutvejene, så det er nok
"kjøvenhavnere", der holder i kø...

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Armand

Dato : 25-09-10 11:49

Den 25-09-2010 11:49, Bjørn J. skrev:
> <folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

> Njaeee....det bliver så igen, traffikalt, i Vejle som da vi ingen privatvej
> havde over broen.

Broen er jo ikke lukket, så det bliver rute 171 fra Hejse til Vinding
der skal trække læsset som også før 'diagonal-motorvejen' kom til!

Nattelukningen er slet ikke nyt for dé der kører på strækningen:
Fornyelsen af den frostsprængte vejbane har stået på et pænt stykke tid
og jeg tror egentlig at sydgående spor ér færdigt.
Det EB skriver om er nedbrydningen af en bro lige nord for Skærup(?)
rasteplads som dog også kommer til at påvirke det sydgående spor igen.

Eftersom der endnu ikke har været meget palaver omkring de hidtidige
lukninger må man tro at tidspunktet lørdag nat er særdeles velvalgt og
at der (heller) ikke bliver det store ud af detteher arbejde.

Til gengæld glæder det mig at der vitterligt ér en 6-spors projektering
for strækningen, dét havde jeg ikke hørt om før!

--
Armand.

Fra : Bjørn J.

Dato : 25-09-10 11:52

KLIP

> Til gengæld glæder det mig at der vitterligt ér en 6-spors projektering
> for strækningen, dét havde jeg ikke hørt om før!

Spændende !

Jeg forventer nu enten at køre via Børkop eller af den gamle landevej til
mod/fra Bramdrupdam.

Rutenumrene kan jeg ikke, men kender da området rimeligt godt efter 31 år i
byen.

Fra : Mcwm

Dato : 25-09-10 11:13

Den 25-09-2010 11:09, folmer@rasmussen.dk skrev:

> Jeg skal fejre fødselsdag på egen matrikel, så god fornøjelse til de
> ramte.

Et stort tillykke herfra!

Venligst
Mcwm

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-09-10 15:23

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1418086.ece
>
> Jeg skal fejre fødselsdag på egen matrikel, så god fornøjelse til de

Hvad bliver du så, Folmer? 70 :)

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : alexbo

Dato : 25-09-10 16:17

"Per Henneberg Kristensen" skrev

> Hvad bliver du så, Folmer?

Hjemme.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ivan Madsen

Dato : 25-09-10 17:44

On Sat, 25 Sep 2010 17:17:29 +0200, "alexbo" <alexbo@email.dk> wrote:

>"Per Henneberg Kristensen" skrev

>Hjemme.

Det er sikkert fruen der bliver 30 for gud ved hvilken gang )

Fra : Armand

Dato : 26-09-10 18:46

> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1418086.ece
>
> Jeg skal fejre fødselsdag på egen matrikel, så god fornøjelse til de

Så er problemerne(?) (allerede) overstået!
Godtnok med 1½ times forsinkelse, der i TV-nyhederne udlagdes som
mer-ventetid for trafikken, men nødvendigvis blot må have været længere
tid inden omkørsels-afskiltningen blev fjernet.

Forøvrigt er det i mine øjne tosset at nedbryde en bro som ikke bliver
fornyet før om et års tid :-|
Det er givetvis det allerede foregående asfaltarbejde der har fået
planlæggerne til at fremskynde nedbrydningen så den forekommende
afspærring og trafikanternes tilvænning omkring omkørsel kunne udnyttes.
Men enten kan broen undværes, eller også kan den ikke - heller ikke
gennem et lille år :-|

Og havde beslutningstagerne i det mindste tvivlet en anelse på deres
fremsynethed ved projektering og etablering af strækningen, og derfor
valgt at bruge tunneler hvor eksisterende veje krydsede motorvejens
linieføring, havde det senere (á i dag) været langt enklere at forøge
motorvejens bredde :-|

--
Armand.

Fra : Bjørn J.

Dato : 26-09-10 19:54

KLIP

> [...]
> valgt at bruge tunneler hvor eksisterende veje krydsede motorvejens
> linieføring, havde det senere (á i dag) været langt enklere at forøge

Er der i øvrigt ikke 1 bro mere, der skal fjernes længere nede mod Kolding ?

Fra : Armand

Dato : 30-09-10 00:02

Den 26-09-2010 20:53, Bjørn J. skrev:
> "Armand"<armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Er der i øvrigt ikke 1 bro mere, der skal fjernes længere nede mod Kolding ?

Jeg er som sagt ellers uinformeret om 6-spors planerne, men mon ikke at
det drejer sig om strækningen hvor Kolding og Lillebælt -stierne fletter
sammen og tæt på Vejlefjord :-/
Det er jo ikke fuldgyldige 6 spor der er på broen som det er nu, så
inden Vinding skal det nok snævres sammen til 4 spor igen
Der er jo ingen grund til at bygge broer 50% bredere end umiddelbart
nødvendigt (læs: Når man ikke har en ordentlig krystalkugle) og det er
vel blot at slå strækningen på på en sattelit/luftfoto -tjeneste og
kigge efter krydsende broer på dét overskuelige stræk!

--
Armand.

Fra : Pein

Dato : 27-09-10 05:36

On 25 Sep., 11:09, fol...@rasmussen.dk wrote:
> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1418086.ece
>
> Jeg skal fejre fødselsdag på egen matrikel, så god fornøjelse til de

Tillykke til fødselaren.
Køreturen nordpå over ramte strækning, gik helt gnidningsløst lørdag
aften ved midnatstide.
--
Mvh. Niels
Chevrolet Nubira 1.8 CDX