Gummimåtte med kant...
Fra : Jean

Dato : 20-09-10 17:45

Hej!

Jeg søger en gummimåtte (til førersiden) med kanter på mindst 10 mm - til
min nye Kia Picanto Sport+.

Jeg har søgt rundt, men ikke fundet nogle med kanter... jeg ved de findes.

Kan nogen hjælpe?

Mvh Jean.

Fra : John N. H.

Dato : 20-09-10 21:18

"Jean" <jeanFJERNDETTE@pcSLETDETTE.dk> skrev:

> Jeg søger en gummimåtte (til førersiden) med kanter på mindst 10 mm -
> til min nye Kia Picanto Sport+.
>
> Jeg har søgt rundt, men ikke fundet nogle med kanter... jeg ved de findes.

Prøv at gå ind på
http://www.harald-nyborg.dk/templ.asp
skriv automåtte i søgefeltet.
Jeg vil tro, varenummer 6812 er det du søger.

John N. H.
; -)

Fra : Jean

Dato : 21-09-10 19:52

John skrev:
> Prøv at gå ind på
> http://www.harald-nyborg.dk/templ.asp
> skriv automåtte i søgefeltet.
> Jeg vil tro, varenummer 6812 er det du søger.

Hold da op... til den pris kan man jo prøve og ellers smide væk.

Tak for linket.

Mvh Jean.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 20-09-10 21:22

> Jeg søger en gummimåtte (til førersiden) med kanter på mindst 10 mm -
> til min nye Kia Picanto Sport+.

Hansen (t-) plejer også gerne at have :) Samt Høyer... (samme koncern)

--
Troels
BMW - Freude am Fahren.

Fra : Jean

Dato : 21-09-10 19:51

Trols skrev:
> Hansen (t-) plejer også gerne at have :) Samt Høyer... (samme koncern)

Ikke hvad jeg kan finde - med kant?

Mvh Jean.

Fra : -=JF=-

Dato : 21-09-10 19:57

Den 20/09/10 18.45, Jean skrev:
> Hej!
>
> Jeg søger en gummimåtte (til førersiden) med kanter på mindst 10 mm -
> til min nye Kia Picanto Sport+.

Jeg købte sådan nogle i Bilka for et par år siden.

--
Mhv.
John

Fra : Armand

Dato : 21-09-10 21:33

Den 21-09-2010 20:56, -=JF=- skrev:

> Jeg købte sådan nogle i Bilka for et par år siden.

Mon ikke at det er en sæsonvare der atter kommer på hylderne alle steder
om et par måneders tid :-/

--
Armand.

Fra : -=JF=-

Dato : 22-09-10 19:38

Den 21/09/10 22.32, Armand skrev:
> Mon ikke at det er en sæsonvare der atter kommer på hylderne alle steder
> om et par måneders tid :-/

Jo, det er egentligt nok ikke helt usandsynligt

--
Mhv.
John