Så har man godt nok styr på sin bil.....
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-09-10 06:52

Fra : Anders Majland

Dato : 15-09-10 14:02

> http://www.youtube.com/watch?v=4TshFWSsrn8

Det fede ved hans reklamer/film er at de udover hans kontrol over bilen er
rigtigt flot filmet.

Men var mere imponeret over de første 2 end den her ...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-09-10 07:12

On 15 Sep., 15:02, "Anders Majland" <See.Signat...@Address.invalid>
wrote:

> Det fede ved hans reklamer/film er at de udover hans kontrol over bilen er
> rigtigt flot filmet.
>
> Men var mere imponeret over de første 2 end den her ...

Jeg genså lige den med Subaru'en og der må jeg nu sige at den jeg
postede med Fiesta'en er IMO langt bedre.

--
Christian

Fra : Anders Majland

Dato : 15-09-10 14:15

> Jeg genså lige den med Subaru'en og der må jeg nu sige at den jeg
> postede med Fiesta'en er IMO langt bedre.

Lidt baggrund:
http://www.monsterworldrallyteam.com/
http://en.wikipedia.org/wiki/Gymkhana_(motorsport)

Fra : Henrik B.

Dato : 15-09-10 14:38

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i meddelelsen

> Lidt baggrund:
> http://www.monsterworldrallyteam.com/
> http://en.wikipedia.org/wiki/Gymkhana_(motorsport)

Eller Ken's hjemmeside direkte:
http://video.kenblockracing.com/flash/player/

Med masser af video'er - inkl. TopGear's besøg...

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Martin Bak

Dato : 15-09-10 14:18

> Det fede ved hans reklamer/film er at de udover hans kontrol over bilen er
> rigtigt flot filmet.

Yep. Men man kan se på sporene, at han har snydt og kørt banen nogle gange
først for at øve sig

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Henrik B.

Dato : 15-09-10 14:38

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Yep. Men man kan se på sporene, at han har snydt og kørt banen nogle gange
> først for at øve sig

Det er imo ikke snyd - men en nødvendighed, uanset hvem man er...

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 15-09-10 15:28

Den 15-09-2010 15:38, Henrik B. skrev:

> Det er imo ikke snyd - men en nødvendighed, uanset hvem man er...

Lige med undtagelse Thorkild Thyrring. Han kunne gøre det med
styrthjelmen under armen.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-09-10 17:43

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Lige med undtagelse Thorkild Thyrring. Han kunne gøre det med styrthjelmen
> under armen.

Han kunne da også komme galt afsted, selv da han havde øvet sig.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Martin Bak

Dato : 15-09-10 17:52

"Uffe Bærentsen" <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Han kunne da også komme galt afsted, selv da han havde øvet sig.

TT har sgu da aldrig kunnet noget? Har han vundet noget af betydning? Har
han gjort sig gældende indenfor noget? Næh.. det skulle da lige være
gossipsiderne og bødeblokkene, selvfølgelig.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Armand

Dato : 15-09-10 18:10

Den 15-09-2010 18:52, Martin Bak skrev:

> TT har sgu da aldrig kunnet noget? Har han vundet noget af betydning? Har
> han gjort sig gældende indenfor noget? Næh.. det skulle da lige være
> gossipsiderne og bødeblokkene, selvfølgelig.

Det var dog en ussel foragt overfor en dansk sportsmand der har gjort
sig bemærket i udlandet :-|

Det er helt sikket at manden har en væg fyldt med sølvtøj - Hvor meget
har DU??

--
Armand.

Fra : Martin Bak

Dato : 15-09-10 18:35

> Det var dog en ussel foragt overfor en dansk sportsmand der har gjort sig
> bemærket i udlandet :-|

Tjah. Men det er nu den respekt jeg kan mobilisere overfor denne selvglade
personnage. Og sandt er det jo, at han aldrig har gjort sig gældende for
alvor, eller vundet noget stort, men mest har sin "berømmelse" fra sin
selviscenesættelse i den kulørte afdeling af pressen.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 15-09-10 19:06

Den 15-09-2010 19:34, Martin Bak skrev:

> [...]
> alvor, eller vundet noget stort, men mest har sin "berømmelse" fra sin
> selviscenesættelse i den kulørte afdeling af pressen.

Han er vel nærmest motorsportens svar på Sidney lee og Fetterlein. Der
er større personligheder i dansk motorsport som ikke fører sig frem på
samme måde.

EB, ja EB, havde en artikelserie om disse "berømtheder". Den var nu
gangske sigende og morsom.

Nok det. Ellers starter der bare en krig.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Henrik B.

Dato : 15-09-10 21:42

> Tjah. Men det er nu den respekt jeg kan mobilisere overfor denne selvglade
> personnage.

Hmmmm, Jantelov, Jantelov, Jantelov....

Fra : Martin Bak

Dato : 15-09-10 22:10

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Hmmmm, Jantelov, Jantelov, Jantelov....

Næh. Jeg har skam stor respekt for de enkelte motorsportsfolk Danmark har
fostret, som rent faktisk har lavet resultater. Men de behøver jo heller
ikke at føre sig frem som en anden Mads Christensen... de har jo noget at
have det i. I modsætning til hr. TT, der bare er en ugebladsklovn. Og
bidragsyder til bødekassen. Dvs. nok ikke lige for tiden, for han har jo
forresten ikke noget kørekort! Motorsportens svar på Sidney Lee er faktisk
ikke nogen helt skæv betegnelse...

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Armand

Dato : 16-09-10 00:01

Den 15-09-2010 23:10, Martin Bak skrev:

> [...]
> forresten ikke noget kørekort! Motorsportens svar på Sidney Lee er faktisk

Manden er født lige efter besættelsen og er således godt inde i 60'erne
og kan alligevel køre fra enhver her på gruppen med den ene arm på
ryggen :-|

Det med manglende resultater udspringer fra DIN arrogance:
Manden er 3-dobbelt Europamester og har en samlet 3-plads i gruppe-C
(samme år som John Nielsen gjorde sig i bl.a. Jaguar)!
Men det er måske fordi dét er fortidigt for dig, qua det er før din
fødsel at du ikke regner dét for noget!?

Før TT og John Nielsen og den samtidige Kris Nissen (og hvad pokker var
det nu ham sønderjyden i tysk DTM hed?), var det meget småt med danske
navne på podierne i international bilsport.
I dag er det jo blevet en vane at Tom K vinder Le Mans og at
amerikanerne kender en dansker som 'Big Mag'.
Men at Ellehammer kun fløj med under 100km/t gør jo ikke pionerens
præstation mindre selvom han sættes op mod en F-16 pilot

Selvsagt er det svindende med internationale resultater som alderen er
steget, men TT har dog kunnet leve af at køre race i England længe efter
- Hvor langt kan DU gøre det hvis du istedet for at sidde ved skærmen og
foragte andres præstationer, letter røven nu og går 110% ind for en
given sport? Et DM?? Næppe :-|

Jeg lægger lige en kontrast ind i billedet:
Fruen og min første charterejse gik til Kos, og en dag dernede blev vi
hængende i den lokale kiosk fordi 800 meter-finalen ved et
internationalt atletik-stævne var under opsejling på TV'et ved kassen.
Det var det år hvor Kipketer skulle genrejse sig efter malaria'en og han
løb en 3.plads hjem til vores begejstring.
Købmanden og hans undrende 15-16 årige søn spurgte årsagen og fik derfor
hele historien om nigerianeren under dansk flag og hans hidtidige
karriere samt malaria'en, hvortil knægten dybfølt sagde "hvilken stor
atlet" - Jo, grækerne ved noget omkring respekt for sportsmænd !

--
Armand.

Fra : Martin Bak

Dato : 16-09-10 09:00

> [...]
> (samme år som John Nielsen gjorde sig i bl.a. Jaguar)!
> Men det er måske fordi dét er fortidigt for dig, qua det er før din fødsel

He I firserne da han vandt EM 3 gange i den lille halv-amatør
sportsvognsgruppe S2000 var jeg skam både født og "voksen". Så nej, det er
ikke for gammelt til mig.

Fra Wikipedia: "In the UK S2000 was largely seen as an alternative to
front-engined Clubmans racing, a class for amateurs who were often deeply
involved in developing their own cars over periods of years."

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Armand

Dato : 16-09-10 22:10

Den 16-09-2010 09:59, Martin Bak skrev:
> [...]
> front-engined Clubmans racing, a class for amateurs who were often deeply
> involved in developing their own cars over periods of years."

You didn't get the point!

Om det er stockcar; folkeræs eller campingvogns-race: Et
Europamesterskab er nu engang et Europamesterskab :-|

Hop du nu i en kart/whatever og vend tilbage når du blot(!) er
danmarksmester!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 15-09-10 23:17

> [...]
> alvor, eller vundet noget stort, men mest har sin "berømmelse" fra sin
> selviscenesættelse i den kulørte afdeling af pressen.

Med kun få undtagelser gør dét sig da gældende for hele den danske
bestand af bilsportsudøvere :-|

Mange store talenter er gledet ud af alle sportsgrene p.g.a. manglende
penge. Kun dé der både mestrer sporten og magter at promovere sig selv
(eller når at finde nogen der kan gøre det for sig) kommer frem!

Jeg har mødt ham personligt (blev lige hængende i teltet og indsnuste
stemningen da jeg havde kørt en af hans mekanikere til Resenbro): Han
dukkede kortvarigt op mellem nogle af hans gøremål (á bl.a. interwiew i
Århus) og var ganske venlig og opmærksom. Ofrede bl.a. selv mig 'henne i
hjørnet' opmærksomhed ved at snakke om min motorcykel som stod udenfor
selv om det var hans hjemmebane og han havde travlt nok!
Mange år senere hilste han pænt på mig i pitten på Spa, men det var
næppe af erindring frem for det faktum at jeg bar en dansk
roligan-sixpence

--
Armand

Fra : Esben

Dato : 15-09-10 20:25

> TT har sgu da aldrig kunnet noget?

Det går da fint for ham her:
http://www.youtube.com/watch?v=EouUkDx9U4g
Desuden har vi ikke noget tættere på Chuck Norris.

--
Esben

Fra : Henrik B.

Dato : 15-09-10 21:41

"Esben" <spam@gruf.LAND> skrev i meddelelsen

> Det går da fint for ham her:
> http://www.youtube.com/watch?v=EouUkDx9U4g
> Desuden har vi ikke noget tættere på Chuck Norris.

Der er jo helt Ken Block over det der...

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 15-09-10 22:04

> Der er jo helt Ken Block over det der...

Måske lige bortset fra hældningen på banen

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Armand

Dato : 15-09-10 23:22

Den 15-09-2010 21:24, Esben skrev:
> "Martin Bak"<fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Det går da fint for ham her:
> http://www.youtube.com/watch?v=EouUkDx9U4g

Hæ!
To gange så tæt på lysmasten at ham på hjørnet ved den refleksmæssigt
træder tilbage!

--
Armand.

Fra : Henrik B.

Dato : 15-09-10 21:45

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> TT har sgu da aldrig kunnet noget?

Ikke? Hmmm, jeg synes nu ellers at han var helt fantastisk til at smide en
pressefotograf ad helv*** til, under Biler i Bella, for år tilbage. Han
standsede bilen - inde i hallen - røg over til fotografen (som var på den
forkerte side af afspæringen, og fyrede sin blitz af i hovedet på kørerne,
når de røg hastigt gennem hallen), løftede ham 10 cm fra jorden, og bar ham
nærmest over til afspærringen og gav ham et kæmpe skub hen over
afspærringen. Respekt for det!

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 15-09-10 23:30

Den 15-09-2010 22:44, Henrik B. skrev:

> [...]
> jorden, og bar ham nærmest over til afspærringen og gav ham et kæmpe
> skub hen over afspærringen. Respekt for det!

Men TT har selv fået et par på lampen for at spille smart i
motorsportkredse. Efter sigende skulle John Nielsen have en bror der
ikke gad høre mere på hans arrogance. Det kostede nogle dage i skyggen.
Grunden til jeg har antiparti for manden opfører sig lige sådan uden for
rampelyset. Min mor arbejdede et sted hvor han kom som gæst. Alt under
grever og baroner var bare tyende.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Henrik B.

Dato : 15-09-10 23:54

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Men TT har selv fået et par på lampen for at spille smart i
> motorsportkredse. Efter sigende skulle John Nielsen have en bror der ikke
> gad høre mere på hans arrogance. Det kostede nogle dage i skyggen.

Nu skal man passe på med historier - de holder ikke altid avnd. )

> Grunden til jeg har antiparti for manden opfører sig lige sådan uden for
> rampelyset. Min mor arbejdede et sted hvor han kom som gæst. Alt under
> grever og baroner var bare tyende.

Sådan er der nu masser af mennesker der er...

Fra : Henrik B.

Dato : 15-09-10 14:37

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i meddelelsen
> .....:
> http://www.youtube.com/watch?v=4TshFWSsrn8

Jep, ingen tvivl om at Ken Block er verdens bedste bag et rat. Men han er jo
så også pro-ralley kører...

Fra : Anders Majland

Dato : 15-09-10 21:23

> Jep, ingen tvivl om at Ken Block er verdens bedste bag et rat. Men han er
> jo så også pro-ralley kører...

Hvorfor er han så ikke WRC mester ?

Men ingen tvivl om at han er en fandens god prof. kører men han er heller
ikke dum til markedsføring ...

Fra : Henrik B.

Dato : 15-09-10 21:45

> Hvorfor er han så ikke WRC mester ?