Køb af Audi A6
Fra : JWP

Dato : 11-09-10 07:33

Hej

Jeg overvejer kraftigt at købe mig en brugt Audi A6 2.4 aut.

Den er fra 2005 og har ca. 130.000 på klokken. Men hvad skal jeg være
opmærksom på i den anledning.
Jeg kan læse mig til at den drikker lidt rigeligt olie, men så må jeg jo
bare hælde lidt fløde på ind i mellem.

Hvor langt holder gearkassen normalt ?

Nogen der kan komme med lidt indput som jeg skal opmærksom på.

Skal lige siges at i tilfælde af køb vil det være min første brugte bil, har
ellers altid købt frabriksnye, hvor jeg ikke har skulle tænke på
reklamationer mv.

Den er uden multifunktionsrat, er det noget der bare kan findes på ebay og
så bare monteres og så spiller det bare 100 % sammen med mmi high mv.
ligeledes er den jo kun med cd afspiller, hvordan får man den nemmest til at
arbejde sammen med enten USB eller SD kort.

Det samme med parkeringssensor er det noget der kan eftermonteres så det ser
fornuftigt ud ?

Mvh Jan

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 11-09-10 10:21

"JWP" <wsfw32@£sdvfe,wef.wef> skrev i meddelelsen
> [...]
> at arbejde sammen med enten USB eller SD kort.
>
> Det samme med parkeringssensor er det noget der kan eftermonteres så det

Hej!

Du skal stille dine spørgsmål inde på vagcars.dk, herinde er der ikke så
mange tekniske informationer at få

MVH

Carsten