Hvor er tråden: 100 - 150 km/t ?
Fra : Henrik B.

Dato : 08-09-10 23:40

Se subject...

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:
http://www.seashepherd.org/ - http://www.facebook.com/whalewars
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/

Fra : Bjørn J.

Dato : 09-09-10 00:21

> Se subject...

Den 20.06.2010 var der en tråd med 80 - 160 Km/t.

Nogle indlæg mangler dog.

Det er vel ikke den, du søger ?

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Henrik B.

Dato : 09-09-10 07:51

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Den 20.06.2010 var der en tråd med 80 - 160 Km/t.
>
> Nogle indlæg mangler dog.
>
> Det er vel ikke den, du søger ?

Naaah, det er en tråd der er et par år gammel, og så løbende opdateret.
Mener det var Jan W. der lavede den...

Fra : Bjørn J.

Dato : 09-09-10 09:09

KLIP

> Naaah, det er en tråd der er et par år gammel, og så løbende opdateret.
> Mener det var Jan W. der lavede den...

Ok, så er det nok ikke denne tråd, da Jan Wildau referer til den er ca. 10
år gammel, men løbende vedligeholdt.

Fra : Leo Jensen

Dato : 09-09-10 03:21

On Sep 9, 8:50 am, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> Naaah, det er en tråd der er et par år gammel, og så løbende opdateret.
> [...]

Jeg tror det er 80-160-tråden, du leder efter:

http://groups.google.com/group/dk.fritid.bil/search?group=dk.fritid.bil&q=80+160&qt_g=Search+this+group

MVH Leo

Fra : Henrik B.

Dato : 09-09-10 20:34

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg tror det er 80-160-tråden, du leder efter:
>
> http://groups.google.com/group/dk.fritid.bil/search?group=dk.fritid.bil&q=80+160&qt_g=Search+this+group

Jooeeeh, det er det nu nok. Jeg mener bare at der i løbet af tråden, blev
skåret ned i hastigheden, så tiderne galt 100 - 150 km/t, med flyvende
start...

Fra : Ole Sørensen

Dato : 10-09-10 11:04

> Jooeeeh, det er det nu nok. Jeg mener bare at der i løbet af tråden,
> blev skåret ned i hastigheden, så tiderne galt 100 - 150 km/t, med
> flyvende start...

Er det ikke svært at lave en 100 - 150 km/t med stående start? :P

Fra : Henrik B.

Dato : 10-09-10 12:10

"Ole Sørensen" <ng@kunos.nu> skrev i meddelelsen

> Er det ikke svært at lave en 100 - 150 km/t med stående start? :P

Det er start på km-tallet, f.eks. 100 km/t og så afsted. Hvor "flyvende" er
start fra f.eks. 90 km/t og tiden startes så først ved de 100 km/t...

Fra : Bjørn J.

Dato : 10-09-10 12:21

KLIP

> Det er start på km-tallet, f.eks. 100 km/t og så afsted. Hvor "flyvende"
> er start fra f.eks. 90 km/t og tiden startes så først ved de 100 km/t...

Det ændre ikke på det faktum, dit brug af udsagnet 'flyvende start' er noget
vrøvl, da det ikke lader sig gøre at lave en stående, når køretøjet *er* i
bevægelse..

Fra : Henrik B.

Dato : 10-09-10 12:28

> Det ændre ikke på det faktum, dit brug af udsagnet 'flyvende start' er
> noget vrøvl, da det ikke lader sig gøre at lave en stående, når køretøjet
> *er* i bevægelse..

Nope. Hvis vi sætter 100 km/t som værende reference, og så.......

Fra : Bjørn J.

Dato : 10-09-10 12:39

KLIP

> Nope. Hvis vi sætter 100 km/t som værende reference, og så.......

Så *starter* målingen ved XX hastighed...))

Dansk er en svær sprok..;)

Fra : Henrik B.

Dato : 10-09-10 13:14

> Så *starter* målingen ved XX hastighed...))
>
> Dansk er en svær sprok..;)

Jep, specielt for sprok-kvælulangter....

Fra : Bjørn J.

Dato : 10-09-10 13:34

KLIP

> Jep, specielt for sprok-kvælulangter....

Der skal ikke bindestreg imellem...))

Du mangler en vis stjernekvalitet..;)

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 10-09-10 18:47

On Fri, 10 Sep 2010 14:33:36 +0200, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

>"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Der skal ikke bindestreg imellem...))
>
>Du mangler en vis stjernekvalitet..;)

>--

Han mangler i hvert fald den kvalitet der hedder at indrømme en fejl,
når man har lavet én. )

Der står ellers indtil flere kameler og venter.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ole Sørensen

Dato : 10-09-10 16:01

> Det ændre ikke på det faktum, dit brug af udsagnet 'flyvende start' er noget
> vrøvl, da det ikke lader sig gøre at lave en stående, når køretøjet *er* i
> bevægelse..

Hehe lige min tanke :)
Men det her er bare et sidespor. Beklager :)