Lastbil, afstand og fart !!!
Fra : CL

Dato : 06-09-10 19:21

I det inderste spor kører både en personbil og en politibil. Og begge
bliver brutalt kørt ned bagfra af netop en lastbil, der først tonser hen
over personbilen, som smadres totalt. Og bagefter lige op i politibilen,
der bestemt ikke er blevet kønnere efter mødet med den store lastbil.

Angiveligt holder politibilen stille i sporet, som alle andre bilister -
dog minus lastbilen og personbiler - lykkes at komme udenom.

Det er uvist, hvor mange skadede og døde, der kom ud af den fatale ulykke.

Se selv i tv-klippet hvor galt det kan gå, når man ikke holder afstand
på vejene!

http://ekstrabladet.tv/nyheder/112/article1404831.ece
Carsten Larsen

Fra : Klaus G.

Dato : 06-09-10 20:28

> http://ekstrabladet.tv/nyheder/112/article1404831.ece
Ser heldigvis ud til, at lastbilen skubber personbilen ud til højre og ikke
køre henover.

Jeg tror ikke at der døde nogen, hvis alle havde deres seler på. Måske nogle
meeget slemme piskesmeld...

--
Klaus G.

Fra : Anders Majland

Dato : 07-09-10 07:22

> Angiveligt holder politibilen stille i sporet, som alle andre bilister -
> dog minus lastbilen og personbiler - lykkes at komme udenom.

Det er da vist en atypisk ulykke - lastbilen bremser jo inden uheldet....

Så helt uopmærksom har han jo nok ikke været ... Men han burde jo sidde
højt nok til at se over tagene på personbilen og kranbilen foran ...

/A

Fra : Per Jensen

Dato : 09-09-10 10:34

On 06/09/10 20.20, CL wrote:
> [...]
> over personbilen, som smadres totalt. Og bagefter lige op i politibilen,
> der bestemt ikke er blevet kønnere efter mødet med den store lastbil.

Jeg tror at klippet skal tages med et gran salt. Det ser enormt meget
fake ud, så enten er det noget viral reklame sjov, eller så er det fra
et computerspil.

Billedet virker bare alt for "levende" - det ligner slet ikke noget der
er filmet med et video kamera.

// Per.