Undersøgelse af ulykke.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 05-09-10 21:21

Dette er en ulykke:

http://ekstrabladet.dk/112/article1403853.ece

I slutningen af artiklen står der at det skal undersøges om føreren
har kørt for hurtigt.

Nejda, under ingen omstændigheder.

Sådan et automobil på mellem 1000 og 1500 kg. kan da uden tilløb
snildt hoppe de 1½ til 2 meter op i et træ.

Delikventen har derimod haft et par øjeblikke til at overveje hvor
dygtig en bilist han selv synes han er, da jeg kan forstå på det hele
at han har ventet en stund på at blive hjulpet ned.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : TGJ

Dato : 05-09-10 22:06

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> Sådan et automobil på mellem 1000 og 1500 kg. kan da uden tilløb
> snildt hoppe de 1½ til 2 meter op i et træ.

Lagunaen kan godt hoppe lidt en kold morgen, men sgutte så højt :)

/Thomas

Fra : Petersen Michael

Dato : 07-09-10 21:11

folmer@rasmussen.dk wrote:

> [...]
> dygtig en bilist han selv synes han er, da jeg kan forstå på det hele
> at han har ventet en stund på at blive hjulpet ned.

Der er nogen der snakker om kænguro benzin..

Michael Petersen

Jeg vil hellere have en dag med kampe, end en uden, med en masse tuden.

Fra : Bjørn J.

Dato : 07-09-10 21:52

"Petersen Michael" <petersen_michael@den gyldne måge mail.tele.dk> skrev i
en meddelelse news:4c869c39$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

KLIP

> Der er nogen der snakker om kænguro benzin..

Det kunne være eller delikventen blot er et blomkåls hoved....

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !