De klogeste sidder i personbilerne.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-09-10 19:01

Jeg bøjer mig i støvet. Jeg har ellers gået og været lidt
småirriteret, fordi jeg synes det er uretfærdigt at lastbilchauffører
altid bliver hængt ud som dumme.

Nu har jeg så lige fået demonstreret hvor klogt og rationelt
privatbilisterne optræder, så jeg ryster min kasse et øjeblik, indtil
jeg lige om lidt får forklaret af 20-30 personer herindefra, hvor klog
og rationel ham her er:

http://ekstrabladet.tv/nyheder/kup/article1403152.ece

Den er da nem nok at snakke sig ud af, ikk'?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 03-09-10 19:10

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Den er da nem nok at snakke sig ud af, ikk'?

Hvad er det nu man siger: "Det bedste forsvar ... er angreb".

Sikke da en 12-stjernet idiot.

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-09-10 20:17

On Fri, 3 Sep 2010 20:09:39 +0200, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

><folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Hvad er det nu man siger: "Det bedste forsvar ... er angreb".
>
>Sikke da en 12-stjernet idiot.

>--

Det risler koldt ned ad ryggen på mig når jeg ser hvor voldsomt han
tænder af på sådan en bagatel.

Det begynder at gå op for mig hvor voldsomt det så udvikler sig hvis
en lastbil skulle komme til at sinke fremfærden en lille smule.

Jeg er også alvorligt bange for, at det er en helt almindelig adfærd i
vide kredse.

Man ender s'gu med at blive slået til lirekassemand en skønne dag,
bare for sin blotte tilstedeværelse.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Lars [6710]

Dato : 03-09-10 20:14

Den 03-09-2010 20:00, folmer@rasmussen.dk skrev:

> Den er da nem nok at snakke sig ud af, ikk'?

Han gjorde åbenbart et forsøg på at redde den senere og sagde undskyld

Tror sq ikk´ det hjælper stort

/Lars

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-09-10 20:19

On Fri, 03 Sep 2010 21:13:49 +0200, "Lars [6710]"
<lars@hoerXXXXlyck.dk> wrote:

>Han gjorde åbenbart et forsøg på at redde den senere og sagde undskyld
>
>Tror sq ikk´ det hjælper stort

>--

Det har han da udelukkende gjort for at blive straffet mildere.Han
udviser da helt tydeligt psykopatiske træk. Det går ikke sådan bare
lige over.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Fly Christensen

Dato : 03-09-10 20:56

On Fri, 03 Sep 2010 20:00:36 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

> [...]
>og rationel ham her er:
>
>http://ekstrabladet.tv/nyheder/kup/article1403152.ece
>
>Den er da nem nok at snakke sig ud af, ikk'?

Det er en lastbilchaffør, der har fået lov til at låne konens bil...

Fly

Fra : Kent Nielsen

Dato : 03-09-10 20:58

> [...]

> privatbilisterne optræder, så jeg ryster min kasse et øjeblik, indtil
> jeg lige om lidt får forklaret af 20-30 personer herindefra, hvor klog

Jeg er helt sikker på at netop ham her er en lastbilchauffør i
forklædning...

Kent Nielsen

Fra : Ivan Madsen

Dato : 03-09-10 23:54

> [...]

>og rationel ham her er:
>
>http://ekstrabladet.tv/nyheder/kup/article1403152.ece
>
>Den er da nem nok at snakke sig ud af, ikk'?

Så nemt er det vist heller ikke. Han må da have optjent et klip for
farten, et for at køre for tæt, et for at overhale indenom og kan der
så sidde et ikke-fastspændt barn begynder det jo at ligne en tur til
kørelæreren plus lidt på kontoen til næste gang.
Desværre er han ikke alene om den noget alternative fremfærd - det er
dog ikke hver dag der kommer en med meget tung højrefod når de to spor
bliver til tre på M3 men af og til. Så de er derude - de, der tror de
lever lykkeligere og længere ved at komme 10 sekunder hurtigere frem.

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-10 08:12

Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com> skrev :

>Så de er derude - de, der tror de
>lever lykkeligere og længere ved at komme 10 sekunder hurtigere frem.

jada .... jeg griner måsen i laser hverdag, når man kan vinke til dem
inde ved Karlslunde.

--
Jan_stevns
....det er satme svært at smække med en svingdør !

Fra : Ivan Madsen

Dato : 04-09-10 21:37

On Sat, 04 Sep 2010 09:11:56 +0200, jan_stevns wrote:

>jada .... jeg griner måsen i laser hverdag, når man kan vinke til dem
>inde ved Karlslunde.

Nååh, er det dig, jeg hænger bagved når alle lastbilerne skal ind og
have kaffe? )

Fra : Anders Majland

Dato : 05-09-10 17:04

> [...]
> så sidde et ikke-fastspændt barn begynder det jo at ligne en tur til
> kørelæreren plus lidt på kontoen til næste gang.

Og ikke mindst de falske nummerplader - dokumentfalsk straffes da vist noget
hårdere end små trafikforseelser....

Og så kommer skat også lige og vil have afgiften betalt - det er vel mindst
100.000kr oveni for sådan en lille seat ...

Og ja man skal sku passe på derude - ikke alle er psykopater eller opfører
sig sådan men der er nok af dem der udviser psykopatiske træk til at men
udviser største agtpågivenhed ...

/A

Fra : Z

Dato : 05-09-10 07:19

> http://ekstrabladet.tv/nyheder/kup/article1403152.ece
> Den er da nem nok at snakke sig ud af, ikk'?

Giv ham stolen. Så er der én mindre.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 05-09-10 03:53

On 3 Sep., 20:00, fol...@rasmussen.dk wrote:
> [...]
> og rationel ham her er:
>
> http://ekstrabladet.tv/nyheder/kup/article1403152.ece
>
> Den er da nem nok at snakke sig ud af, ikk'?

Jeg kan ikke afvise at din overskrift måske taler sandt, ham på filmen
der så vidt jeg kan se køre varebil, virker i hvert fald ikke som den
snedigste.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Per

Dato : 05-09-10 16:40

Kim Kristensen wrote:
> [...]

Utroligt at han tør tale til politiet på den måde - han har alt at tabe.
Underligt at han ikke er bange - det er jo politiet !!?

Han risikerer en anholdelse. Og får helt sikkert en bøde for fornærmelig
tiltale - det vil politiet på ingen måde acceptere.

I Tyskland kan man risikere en bøde, blot man siger du og ikke de til
betjenten - tænk hvis der var sådan herhjemme !

/ Per