Fabrikat på komfur?
Fra : HKN

Dato : 02-09-10 15:45

Er der nogen her i gruppen der kender fabrikatet på dette komfur?
http://cid-62247f2b3b3551f8.skydrive.live.com/redir.aspx?page=play&resid=62247F2B3B3551F8!817&Bpub=SDX.Photos&Bsrc=GetSharingLink

Jeg mangler kardanophænget til det - men kun den del der sidder fast på
selve komfuret, ude på siderne.

Det er ikke originalkomfuret i min båd, og derfor kender værftet ikke
modellen.

Pft
Henrik

Fra : Flemming N

Dato : 02-09-10 17:58

Jeg ved ikke hvilket fabrikat det er; men det sidder også i min Elan 37
/Flemming N

Fra : HKN

Dato : 03-09-10 08:23

Tak - hvilken årgang er din båd? Så kunne Elan måske hjælpe mig.

Har du skiftet batteri på komfuret?

Mvh
Henrik

Fra : Flemming N

Dato : 03-09-10 11:02

2007
Så er der en forskel på dit og mit. Vi må tænde manuelt.
/Flemming N

Fra : George

Dato : 04-09-10 14:02

Den 02-09-2010 16:44, HKN skrev:
> [...]
> der sidder fast på selve komfuret, ude på siderne.
>
> Det er ikke originalkomfuret i min båd, og derfor

Det ligner et Eno. (ikke den nyeste model).

Kjøller har måske reservedele.
http://www.kjoeller.com/ENO/komfurer_og_kogeapparater.htm

George

Fra : HKN

Dato : 06-09-10 13:18

Jeg har fundet ud af det - det er et Techimpex (Italiensk)

Mvh
Henrik