Undervognsbehandling af Ford Mondeo 2009 s~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-09-10 14:47

Hej NG.

Vi har stort set besluttet os for at købe en 2009 Mondeo TDCi stc. og
da forhandleren også udfører PAVA behandling tænkte vi på at se om vi
kunne få en god pris på det.
Men er PAVA det bedste til en Ford Mondeo TDCi stc ?
Eller skal man vælge Dinitrol eller Suvo ?

--
Christian

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 03-09-10 04:32

Den 02-09-2010 22:47, Christian B. Andresen skrev:
> [...]
> kunne få en god pris på det.
> Men er PAVA det bedste til en Ford Mondeo TDCi stc ?
> Eller skal man vælge Dinitrol eller Suvo ?

Om du vælger den ene eller den anden er nok underordnet.
Det der betyder noget, er om arbejdet bliver ordentlig udført.
Husk, at hvis du er medlem af FDM, så kan du opnå rabat.
Hilsen Matthias

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-09-10 00:41

On 3 Sep., 05:32, "Matthias H. Matthiessen" <matthies...@dioder.dk>
wrote:

> Om du vælger den ene eller den anden er nok underordnet.
> Det der betyder noget, er om arbejdet bliver ordentlig udført.

Tak.

> Husk, at hvis du er medlem af FDM, så kan du opnå rabat.

Det er jeg ikke.

--
Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-09-10 00:52

wrote:

> Om du vælger den ene eller den anden er nok underordnet.
> Det der betyder noget, er om arbejdet bliver ordentlig udført.

Snakkede lige med Ford i Randers, de anbefaler Dinitrol.

--
Christian

Fra : TGJ

Dato : 03-09-10 19:56

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i meddelelsen
> Snakkede lige med Ford i Randers, de anbefaler Dinitrol.

Det har været oppe i denne gruppe mange gange.

Det kommer nok mest an på ham der udfører sprøjtearbejdet

Jeg selv har gode erfaringer med Dinitrol, Nyk F ( bil efterflg checket af
FDM og Teknologisk institut )

Til gengæld har jeg så lige lavet rust bag inderskærmene på den gamle Laguna
som har fået PAVA x4 i sin levetid
og der har inderskærmene ihvertfald aldrig været af, på trods af at jeg
specifikt spurgte om dette sidte gang jeg fik det gjort.

/Thomas

Fra : Henrik B.

Dato : 05-09-10 20:08

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i meddelelsen

> Snakkede lige med Ford i Randers, de anbefaler Dinitrol.

Det gør jeg også...
Det gør den gamle bilinspektion i Nørresundby også...

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Henning

Dato : 03-09-10 14:43

On Thu, 2 Sep 2010 13:47:19 -0700 (PDT), "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> wrote:

>Hej NG.
>
>Vi har stort set besluttet os for at købe en 2009 Mondeo TDCi stc. og
>da forhandleren også udfører PAVA behandling tænkte vi på at se om vi
>kunne få en god pris på det.

God pris er formodentlig det samme som gratis?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-09-10 13:19

On 3 Sep., 08:52, "Christian B. Andresen" <t...@tiscali.dk> wrote:

> Snakkede lige med Ford i Randers, de anbefaler Dinitrol.

Det endte så med PAVA, Jeg snakkede med Ford Egå i anden anledning og
hørte også dem og anbefalede PAVA.
Og da vi fik det med i prisen så blev det det.

--
Christian

Fra : Henrik B.

Dato : 05-09-10 21:04

> Det endte så med PAVA, Jeg snakkede med Ford Egå i anden anledning og
> hørte også dem og anbefalede PAVA.
> Og da vi fik det med i prisen så blev det det.

Tillykke med det!
Nu får du glæde af lugten af din undervognsbehandling, sommer efter sommer,
efter sommer, efter sommer..... )

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-09-10 01:45

On 5 Sep., 22:03, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> Tillykke med det!
> Nu får du glæde af lugten af din undervognsbehandling, sommer efter sommer,
> efter sommer, efter sommer.....   )

Det har nu ikke været et problem før, hverken på vores andre biler
eller på andre af dem jeg kenders biler med PAVA.

--
Christian

Fra : Henrik B.

Dato : 06-09-10 09:19

> Det har nu ikke været et problem før, hverken på vores andre biler
> eller på andre af dem jeg kenders biler med PAVA.

Genboen får mange kommentarer på dén konto, hver sommer. Det er også den ene
faktor, som gør at han overvejer Dinitrol denne gang...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-09-10 04:39

On 6 Sep., 10:18, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> Genboen får mange kommentarer på dén konto, hver sommer. Det er også den ene
> faktor, som gør at han overvejer Dinitrol denne gang...

Det er vel ikke kompatibelt ?

--
Christian

Fra : Henrik B.