Transfers, - er der nogen der ved hvordan?
Fra : Palle Bugtrup

Dato : 18-08-10 19:20

Hej venner!

Jeg har fået nogle transfers til min 1971 Triumph.
- De er af en type jeg ikke har prøvet at anvende før, ser ud som om der
måske
skal bruges en form for lim/lak til fastgørelsen. I det hele taget hænger
beskyttelses-
papiret og selve monogrammet/skiltet meget godt sammen, har prøvet at lægge
det i vand, men uden der er sket nogen løsning/forandring.

- Mon nogen her har erfaring med tilsvarende? - Eller har en ide om
hvordan jeg kommer videre?

- Godt råd modtages med stor tak,
Palle

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 18-08-10 21:38

Den 18-08-2010 20:19, Palle Bugtrup skrev:
> [...]
> det i vand, men uden der er sket nogen løsning/forandring.
>
> - Mon nogen her har erfaring med tilsvarende? - Eller har en ide om

Prøv at kigge her:

http://www.km-text.dk

-->stikord-->vejledning

Jeg er næsten sikker på du er på rette kurs. Jeg har kun set transfers
af den type der beskrives. Og jeg tror at det er den type du har. Slut
gerne af med et lag klarlak.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Palle Bugtrup

Dato : 19-08-10 09:30

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den type der beskrives. Og jeg tror at det er den type du har. Slut gerne

Tak skal du ha' for det Ib,

Palle