Nogen der vil med?
Fra : OM

Dato : 30-07-10 11:13

Jeg skal i Wales omkring Brecon i uge 35 og deltager på et offroad
kursus.
Der er ikke sindsygt dyrt at deltage 449£ svarende til ca. 4000 kr.
Inkl er leje af mc (BMW F800GS eller XCountry det er de eneste der er
tilbage på kurset) og undervisning.
Hvis ikke man har ordentligt offroad udstyr skal dette også lejes /
købes. Der er kun krav om støvler og hjelm.

Skal siges at kurset er et begynder kursus..

Jeg planlægger at bo på en kro, men har teltet med hvis vejret er
perfekt.
Hvis man blot har lyst til at trille med er det også fint, jeg synes
blot det kunne være hyggeligt med lidt selskab.
Jeg kører fra DK Lørdag morgen uge 34 og sigter mod Belgien for at
tage toget under kanalen. Jeg er helt åben for alternative ruter
såfremt du/i har andre ideer.

Læs mere om kurset her:
http://www.offroadskills.com/courses-2/level-1

Lidt om mig:
Hedder Ole, har en GS1150 er 33 år.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 31-07-10 10:10

"OM" <ole@pragmasoft.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Jeg kører fra DK Lørdag morgen uge 34 og sigter mod Belgien for at
> tage toget under kanalen. Jeg er helt åben for alternative ruter

Hej.

Det lyder til at kunne blive en spændende tur
Har selv et par gange haft et ønske om at lære at køre lidt grus og
_lettere_ terræn kørsel, men grundet nyligt opdaget gigt (psoreasis), er der
dage hvor jeg så absolut ikke er mobil :-/
så de tanker har jeg slået ud af knolden, har da for øvrigt selv haft en
R1150GS, og en R65GS der faktisk blev indkøbt til det med terræn'et

Hvis du ikke har held til at lokke nogen med herindefra, har du se set dem
her http://www.bmw-gs-team.dk/

Rigtigt go' tur

--
Mvh.
Dennis Pedersen

Fra : dots

Dato : 01-08-10 18:37

"OM" <ole@pragmasoft.dk> skrev i en meddelelse
Jeg skal i Wales omkring Brecon i uge 35 og deltager på et offroad
kursus.

**
Nej , nej - jeg er ikk misundelig - holder mig for øjnene og blir ved med at
sige det.... Dog _helt og aldeles_ uden held !
Jow, jeg ville dælme gerne med, dog ikke på så voksen en cykel.

Men du tager op og tjekker det ud, så er vi 2 der gerne vil med næste år

dots
Dansk Off-Road MC Klub
Der må nøjes med Sønderjysk TerrænCross, om nu kun 14 dage ..... !!!!!

Fra : Martin Z.

Dato : 04-08-10 16:15

> Jeg kører fra DK Lørdag morgen uge 34 og sigter mod Belgien for at
> tage toget under kanalen. Jeg er helt åben for alternative ruter
> såfremt du/i har andre ideer.

Lige et "alternativt" tip til turen:

Jeg har netop taget turen London tur/retur. Tunnellen (som altså er ved
Calais i Frankrig!) er vildt dyr! Færgerne fra Calais til Dover umulige
at få en vejledende pris ud af (og dyre!), så derfor bookede jeg billet
hos LD Lines i Boulogne - 342 kr. for en returbillet.

Jeg kørte fra Hillerød klokken 6.00 om morgenen og var i Boulogne
klokken 20.00 om aftenen i god tid til færgen der sejlede klokken 21.15.

Det var dog på en Blackbird, så du skal nok regne med lidt ekstra tid
til din GS'er...

Færgeturen tager knap to timer, der er folk som spænder din cykel
forsvarligt fast så alt i alt en behagelig og billig tur til UK.

Se mere her:
http://www.ldlines.co.uk/

Ha' en rigtig god tur...

Mvh. Martin Z.

Fra : OM

Dato : 05-08-10 02:44

On 4 Aug., 17:15, "Martin Z." <mar...@zangger.dk> wrote:

> [...]
>
> Færgeturen tager knap to timer, der er folk som spænder din cykel
> forsvarligt fast så alt i alt en behagelig og billig tur til UK.

Super information jeg takker mange gange!!