/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Syn med et lille hul i udstødningen?
Fra : Hans Paulin (6310)


Dato : 18-07-10 00:51

Kunne høre der er et lille hul i konevognens udstødning i dag og har
samtidig bestilt tid til syn på fredag; dét skulle vel ikke være noget
problem at komme igennem med det hvis der da ellers ikke er andre fejl?
(kan ikke nå at købe nye stumper inden da)

--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



 
 
oz3bto (18-07-2010)
Kommentar
Fra : oz3bto


Dato : 18-07-10 04:33


"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
news:4c4241f3$0$277$14726298@news.sunsite.dk...
> Kunne høre der er et lille hul i konevognens udstødning i dag og har
> samtidig bestilt tid til syn på fredag; dét skulle vel ikke være noget
> problem at komme igennem med det hvis der da ellers ikke er andre fejl?
> (kan ikke nå at købe nye stumper inden da)
>
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk
>
>


Der skal ikke meget til før de ikke kan teste forurening på den også hedder
det omsyn

Kan den ikke lappes med 2 spændebånd og en øl dåse ?



Mogens \(K\) (18-07-2010)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 18-07-10 06:36

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
news:4c4241f3$0$277$14726298@news.sunsite.dk...

> dét skulle vel ikke være noget problem at komme igennem med det hvis der
> da ellers ikke er andre fejl?

Een af de opgaver som et udstødningssystem har, er at lede farlige gasser
væk fra bilens passagerer. Jeg tror ikke, den ka synes med et hul, men da du
bor i Jylland, vil det ikke være utænkeligt, at du ka tale dig ud af det...



Mogens \(K\) (18-07-2010)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 18-07-10 10:26

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen
news:4c4292c2$0$284$14726298@news.sunsite.dk...

>> dét skulle vel ikke være noget problem at komme igennem med det hvis der
>> da ellers ikke er andre fejl?
>
> Een af de opgaver som et udstødningssystem har, er at lede farlige gasser
> væk fra bilens passagerer. Jeg tror ikke, den ka synes med et hul, men da
> du bor i Jylland, vil det ikke være utænkeligt, at du ka tale dig ud af
> det...

Med dine evner som håndværker ka det ik være noget problem at få hullet
svejst inden syn. Det ka måske være et problem at finde en grav / lift, men
ka Tom ik hjælpe med det. Han er jo den store GDS-mand og kender sikkert et
lokalt GDS-værksted i Sønderjylland :)


Hans Paulin (6310) (23-07-2010)
Kommentar
Fra : Hans Paulin (6310)


Dato : 23-07-10 00:28

Mogens (K):
> "Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen
> news:4c4292c2$0$284$14726298@news.sunsite.dk...
>
>>
>> Een af de opgaver som et udstødningssystem har, er at lede farlige gasser
>> væk fra bilens passagerer. Jeg tror ikke, den ka synes med et hul, men da
>> du bor i Jylland, vil det ikke være utænkeligt, at du ka tale dig ud af
>> det...
>
> Med dine evner som håndværker ka det ik være noget problem at få hullet
> svejst inden syn. Det ka måske være et problem at finde en grav / lift, men
> ka Tom ik hjælpe med det. Han er jo den store GDS-mand og kender sikkert et
> lokalt GDS-værksted i Sønderjylland :)

Jeg "bokker" den op og gir den en klat hvis jeg kan komme til

Tak for svar (er lige kommet hjem fra Tatrabjergene hvor jeg ikke var
på nettet)

--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Hans Paulin (6310) (23-07-2010)
Kommentar
Fra : Hans Paulin (6310)


Dato : 23-07-10 00:29

Mogens (K):
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> news:4c4241f3$0$277$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> dét skulle vel ikke være noget problem at komme igennem med det hvis der da
>> ellers ikke er andre fejl?
>
> Een af de opgaver som et udstødningssystem har, er at lede farlige gasser væk
> fra bilens passagerer. Jeg tror ikke, den ka synes med et hul, men da du bor
> i Jylland, vil det ikke være utænkeligt, at du ka tale dig ud af det...

Hys hys!

--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



NHF (18-07-2010)
Kommentar
Fra : NHF


Dato : 18-07-10 06:52

Jeg har mødt op med en dieselbil med hul i udstødningen, kasseret, omsyn,
kan ikke lave røggastest. Skiftede udstødningen, kørte til omsyn, synsmanden
kiggede stemplede synet hvorefter jeg spurgte til røggastest - det var ikke
nødvendigt på denne bil, den holder sig altid langt under grænseværdierne
bemærkede han.
NHF, Århus



Jens G (18-07-2010)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 18-07-10 07:41

On Sun, 18 Jul 2010 01:51:15 +0200, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>Kunne høre der er et lille hul i konevognens udstødning i dag og har
>samtidig bestilt tid til syn på fredag; dét skulle vel ikke være noget
>problem at komme igennem med det hvis der da ellers ikke er andre fejl?
> (kan ikke nå at købe nye stumper inden da)

Sidst min bil var til syn, var der et skilt om at den slet ikke kom
ind i hallen hvis der var hul på udstødningen.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Hans Paulin (6310) (23-07-2010)
Kommentar
Fra : Hans Paulin (6310)


Dato : 23-07-10 00:56

Jens G forklarede den 18-07-2010:
> On Sun, 18 Jul 2010 01:51:15 +0200, Hans Paulin (6310)
> <me@privacy.net> wrote:
>
>> Kunne høre der er et lille hul i konevognens udstødning i dag og har
>> samtidig bestilt tid til syn på fredag; dét skulle vel ikke være noget
>> problem at komme igennem med det hvis der da ellers ikke er andre fejl?
>> (kan ikke nå at købe nye stumper inden da)
>
> Sidst min bil var til syn, var der et skilt om at den slet ikke kom
> ind i hallen hvis der var hul på udstødningen.

Nå, dét er jo nemt så!

--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Troels [around 9000] (18-07-2010)
Kommentar
Fra : Troels [around 9000]


Dato : 18-07-10 23:58

> Kunne høre der er et lille hul i konevognens udstødning i dag og har
> samtidig bestilt tid til syn på fredag; dét skulle vel ikke være noget
> problem at komme igennem med det hvis der da ellers ikke er andre fejl?
> (kan ikke nå at købe nye stumper inden da)

Så længe det bare er et lille hul der blot "fiser" lidt vil det ikke være
det voldsomste problem. Er hullet lidt større og synsmanden fair, sætter han
bare sonden i dér...

Det eneste synsmanden "får ud af" et LILLE hul i udstødningen, er et
forhøjet HC tal, som ikke er relevant for synet af køretøjet.

Ifølge vejledningen om syn af køretøjer er en utæt udstødning blot "betinget
godkendt".

Rene ord for pengene. Og god fornøjelse med synet.

Troels


Kent Nielsen (19-07-2010)
Kommentar
Fra : Kent Nielsen


Dato : 19-07-10 09:38


"Troels [around 9000]" <denne.fjern@computer.dk> skrev i en meddelelse
news:4c4386fd$0$284$14726298@news.sunsite.dk...
> Så længe det bare er et lille hul der blot "fiser" lidt vil det ikke være
> det voldsomste problem. Er hullet lidt større og synsmanden fair, sætter
> han bare sonden i dér...

Jo det er et problem, han kan (sikkert) ikke lave en brugbar miljømåling.

> Det eneste synsmanden "får ud af" et LILLE hul i udstødningen, er et
> forhøjet HC tal, som ikke er relevant for synet af køretøjet.

Nej det er forkert, der vil aflæses et højt Lamdatal pga. mere O2 i gassen.
(For højt Lamda er = omsyn)

> Ifølge vejledningen om syn af køretøjer er en utæt udstødning blot
> "betinget godkendt".

Ja, hvis miljømålingen er ok, vel at mærke.

> Rene ord for pengene. Og god fornøjelse med synet.

Ja, vi kan da håbe han han kan li? at køre til syn, hvis han følger dit råd
er chanchen for at han prøver det snart igen, overhængende

--
Mvh
Kent Nielsen



Troels [around 9000] (19-07-2010)
Kommentar
Fra : Troels [around 9000]


Dato : 19-07-10 12:26

> Ja, vi kan da håbe han han kan li? at køre til syn, hvis han følger dit
> råd er chanchen for at han prøver det snart igen, overhængende

Du bruger ikke 9 timer om dagen i en synshal, kan jeg høre.

Troels


Hans Kjaergaard (19-07-2010)
Kommentar
Fra : Hans Kjaergaard


Dato : 19-07-10 12:32

On Mon, 19 Jul 2010 13:26:28 +0200, "Troels [around 9000]"
<denne.fjern@computer.dk> wrote:

>> Ja, vi kan da håbe han han kan li? at køre til syn, hvis han følger dit
>> råd er chanchen for at han prøver det snart igen, overhængende
>
>Du bruger ikke 9 timer om dagen i en synshal, kan jeg høre.
Men det gør du ?

Muligheden foreligger for at de også skal have en fejedreng.

/Hans

Kent Nielsen (19-07-2010)
Kommentar
Fra : Kent Nielsen


Dato : 19-07-10 12:49


"Troels [around 9000]" <denne.fjern@computer.dk> skrev i en meddelelse
news:4c443665$0$277$14726298@news.sunsite.dk...
>> Ja, vi kan da håbe han han kan li? at køre til syn, hvis han følger dit
>> råd er chanchen for at han prøver det snart igen, overhængende
>
> Du bruger ikke 9 timer om dagen i en synshal, kan jeg høre.
>
> Troels

Nej, jeg brugte 10 timer om dagen, da vi havde åbent fra 8-18
Men hvad med dig, jeg vil ikke håbe at du med den manglende basale viden er
godkendt så meget som til kat1?

Men vi er måske ude i noget fejedreng, som Hans foreslår?

--
Kent



Hans Kjaergaard (19-07-2010)
Kommentar
Fra : Hans Kjaergaard


Dato : 19-07-10 13:00

On Mon, 19 Jul 2010 13:48:39 +0200, "Kent Nielsen"
<virler.ikke@findes.ikke.invalid> wrote:

>Men vi er måske ude i noget fejedreng, som Hans foreslår?
Jeg tror desværre at mit gæt er forkert, han er "Kvalitets Inspektør",
han går rundt til alt måleudstyret og står stille et minut eller to
hvor han så siger lidt "klog snak", hvorefter udstyret er resat og
klar til brug igen. I kaffestuen kalder de ham "CTRL-ALT-DELETE".




/Hans

Troels [around 9000] (19-07-2010)
Kommentar
Fra : Troels [around 9000]


Dato : 19-07-10 16:08

> Jeg tror desværre at mit gæt er forkert, han er "Kvalitets Inspektør",
> han går rundt til alt måleudstyret og står stille et minut eller to
> hvor han så siger lidt "klog snak", hvorefter udstyret er resat og
> klar til brug igen. I kaffestuen kalder de ham "CTRL-ALT-DELETE".

Jeg kan endda også skifte CO-filteret.

(Forkert igen)

Troels


Troels [around 9000] (19-07-2010)
Kommentar
Fra : Troels [around 9000]


Dato : 19-07-10 16:09

> Nej, jeg brugte 10 timer om dagen, da vi havde åbent fra 8-18
> Men hvad med dig, jeg vil ikke håbe at du med den manglende basale viden
> er godkendt så meget som til kat1?
>
> Men vi er måske ude i noget fejedreng, som Hans foreslår?

Alle kan jo ikke være den glade dumpetosse

Såfremt utætheden ikke er overdreven og miljøtesten iøvrigt er OK, er der da
intet i vejen for en betinget godkendelse.

Troels


Per Henneberg Kriste~ (20-07-2010)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 20-07-10 15:32

"Troels [around 9000]" <denne.fjern@computer.dk> skrev i meddelelsen
news:4c4386fd$0$284$14726298@news.sunsite.dk...
>> Kunne høre der er et lille hul i konevognens udstødning i dag og har
>> samtidig bestilt tid til syn på fredag; dét skulle vel ikke være noget
>> problem at komme igennem med det hvis der da ellers ikke er andre fejl?
>> (kan ikke nå at købe nye stumper inden da)
>
> Så længe det bare er et lille hul der blot "fiser" lidt vil det ikke være
> det voldsomste problem. Er hullet lidt større og synsmanden fair, sætter
> han bare sonden i dér...
>
> Det eneste synsmanden "får ud af" et LILLE hul i udstødningen, er et
> forhøjet HC tal, som ikke er relevant for synet af køretøjet.
>
> Ifølge vejledningen om syn af køretøjer er en utæt udstødning blot
> "betinget godkendt".
>
> Rene ord for pengene. Og god fornøjelse med synet.


Vi havde en Polo i husholdningen, som ikke blev synet fordi udstødningen var
utæt. Og det kunne ikke høres. Men det var nok til at det forstyrrede
målingen af forureningen.

Endnu renere ord for pengene ;)

--
Per
Sælges: Arkivskabe i forskellige farver og størrelser fra 400,- kr.


Hans Paulin (6310) (23-07-2010)
Kommentar
Fra : Hans Paulin (6310)


Dato : 23-07-10 00:58

Troels [around 9000] har bragt dette til verden:
>> Kunne høre der er et lille hul i konevognens udstødning i dag og har
>> samtidig bestilt tid til syn på fredag; dét skulle vel ikke være noget
>> problem at komme igennem med det hvis der da ellers ikke er andre fejl?
>> (kan ikke nå at købe nye stumper inden da)
>
> Så længe det bare er et lille hul der blot "fiser" lidt vil det ikke være det
> voldsomste problem. Er hullet lidt større og synsmanden fair, sætter han bare
> sonden i dér...
>
> Det eneste synsmanden "får ud af" et LILLE hul i udstødningen, er et forhøjet
> HC tal, som ikke er relevant for synet af køretøjet.
>
> Ifølge vejledningen om syn af køretøjer er en utæt udstødning blot "betinget
> godkendt".

Fint nok

> Rene ord for pengene. Og god fornøjelse med synet.

Tak - har lige aflyst min tid fredag d. 23.7. og kigger på hullet i
weekenden

--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



alexbo (19-07-2010)
Kommentar
Fra : alexbo


Dato : 19-07-10 17:56


"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev

> Kunne høre der er et lille hul i konevognens udstødning i dag og har
> samtidig bestilt tid til syn på fredag; dét skulle vel ikke være noget
> problem at komme igennem med det hvis der da ellers ikke er andre fejl?

Der er det i vejen at bilen pumper udstødning ud i synshallen, det er som
tidligere skrevet højst sandsynligt at bilen bliver afvist i porten.
Det eneste der modvirker det er den øgede konkurrence hallerne imellem, det
kan få nogen synsfolk til at fire lidt på reglerne.
Også afhængigt af om bremsestanden er ude eller inde, alle porte måske
alligevel oppe p.g.a. det gode vejr.

Jeg synes du skal få tiden ændret, alternativ sige det ved indskrivningen så
det kan tages stilling inden der skrives/betales noget.

mvh
Alex Christensen







Hans Paulin (6310) (23-07-2010)
Kommentar
Fra : Hans Paulin (6310)


Dato : 23-07-10 01:03

alexbo sendte dette med sin computer:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev
>
>> Kunne høre der er et lille hul i konevognens udstødning i dag og har
>> samtidig bestilt tid til syn på fredag; dét skulle vel ikke være noget
>> problem at komme igennem med det hvis der da ellers ikke er andre fejl?
>
> Der er det i vejen at bilen pumper udstødning ud i synshallen, det er som
> tidligere skrevet højst sandsynligt at bilen bliver afvist i porten.

Lyder fornuftigt!

> Det eneste der modvirker det er den øgede konkurrence hallerne imellem, det
> kan få nogen synsfolk til at fire lidt på reglerne.
> Også afhængigt af om bremsestanden er ude eller inde, alle porte måske
> alligevel oppe p.g.a. det gode vejr.
>
> Jeg synes du skal få tiden ændret, alternativ sige det ved indskrivningen så
> det kan tages stilling inden der skrives/betales noget.

Ville nok ha ringet først efter at have læst div. indlæg, men har nu
aflyst synet indtil problemet er væk

--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



folmer@rasmussen.dk (23-07-2010)
Kommentar
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 23-07-10 06:37

On Fri, 23 Jul 2010 02:03:22 +0200, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>alexbo sendte dette med sin computer:
>> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev
>>
>>> Kunne høre der er et lille hul i konevognens udstødning i dag og har
>>> samtidig bestilt tid til syn på fredag; dét skulle vel ikke være noget
>>> problem at komme igennem med det hvis der da ellers ikke er andre fejl?
>>
>> Der er det i vejen at bilen pumper udstødning ud i synshallen, det er som
>> tidligere skrevet højst sandsynligt at bilen bliver afvist i porten.
>
>Lyder fornuftigt!
>
>> Det eneste der modvirker det er den øgede konkurrence hallerne imellem, det
>> kan få nogen synsfolk til at fire lidt på reglerne.
>> Også afhængigt af om bremsestanden er ude eller inde, alle porte måske
>> alligevel oppe p.g.a. det gode vejr.
>>
>> Jeg synes du skal få tiden ændret, alternativ sige det ved indskrivningen så
>> det kan tages stilling inden der skrives/betales noget.
>
>Ville nok ha ringet først efter at have læst div. indlæg, men har nu
>aflyst synet indtil problemet er væk

>--

Så skulle da sa... og hel.... stå idet!

Vil det sige, at du starter en tråd for på god sønderjysk vis at spår'
pæng', og så lige pludselig annulerer det hele? ,-)

Har du nu grundigt sat dig ind i hvad det kan komme til at koste,
eller skal vi igennem alenlange tråde om, hvor man køber
tætningsmidler til lydpotter, hvad de koster, og om der skulle være en
forhandler i det midtjyske der sælger produktet en anelse billigere,
med en til formålet oprettet tråd om overvejelser for og imod afstand
der skal tilbagelægges contra den kontante besparelse.

Så kan du jo tage til Tatrabjergene igen, så du ikke selv skal blive
blandet ind i sagen..............igen!

Jysk fornærethed kan bringe mig til vanvid.

--

Venlig hilsen
Folmer

Hans Paulin (6310) (23-07-2010)
Kommentar
Fra : Hans Paulin (6310)


Dato : 23-07-10 08:17

folmer@rasmussen.dk forklarede:
> On Fri, 23 Jul 2010 02:03:22 +0200, Hans Paulin (6310)
> <me@privacy.net> wrote:
>
>> alexbo sendte dette med sin computer:
>>
>> Lyder fornuftigt!
>>
>> Ville nok ha ringet først efter at have læst div. indlæg, men har nu
>> aflyst synet indtil problemet er væk
>
>> --
>
> Så skulle da sa... og hel.... stå idet!



> Vil det sige, at du starter en tråd for på god sønderjysk vis at spår'
> pæng', og så lige pludselig annulerer det hele? ,-)

Spår' tid, Folmer; spåe' tid!

(tid er penge, har jeg hørt)

> Har du nu grundigt sat dig ind i hvad det kan komme til at koste,
> eller skal vi igennem alenlange tråde om, hvor man køber
> tætningsmidler til lydpotter,

GunGum har jeg selvfølgelig liggende!

Øldåser og spændebånd ser alligevel lidt for fattigt ud!

> hvad de koster, og om der skulle være en
> forhandler i det midtjyske der sælger produktet en anelse billigere,
> med en til formålet oprettet tråd om overvejelser for og imod afstand
> der skal tilbagelægges contra den kontante besparelse.

Vi er hér vist inde på noget rettidigt omhu!?

> Så kan du jo tage til Tatrabjergene igen, så du ikke selv skal blive
> blandet ind i sagen..............igen!

Havde jeg blot tid; men min arbejdsgiver har desværre ikke kunnet afse
mere end én uge til min sommerferie i år!

Det er et helvede at være så populær!

> Jysk fornærethed kan bringe mig til vanvid.

Godt du er sluppet ud af den for længe siden via din flugt mod øst og
nu kun oplever den sporadisk når du sænker paraderne lidt

--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Peter Dalgaard (23-07-2010)
Kommentar
Fra : Peter Dalgaard


Dato : 23-07-10 20:15

On Fri, 23 Jul 2010 09:16:30 +0200, Hans Paulin (6310) wrote:

>
> Havde jeg blot tid; men min arbejdsgiver har desværre ikke kunnet afse
> mere end én uge til min sommerferie i år!

Hun havde lige et par projekter i huset der skulle ordnes først?

--
Peter Dalgaard
Center for Statistics, Copenhagen Business School
Phone: (+45)38153501
Email: pd.mes@cbs.dk Priv: PDalgd@gmail.com

Hans Paulin (6310) (23-07-2010)
Kommentar
Fra : Hans Paulin (6310)


Dato : 23-07-10 20:34

Peter Dalgaard udtrykte præcist:
> On Fri, 23 Jul 2010 09:16:30 +0200, Hans Paulin (6310) wrote:
>
>>
>> Havde jeg blot tid; men min arbejdsgiver har desværre ikke kunnet afse
>> mere end én uge til min sommerferie i år!
>
> Hun havde lige et par projekter i huset der skulle ordnes først?

Ja, hun var øjsen, som man siger på synnejysk!

--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Ivan Madsen (23-07-2010)
Kommentar
Fra : Ivan Madsen


Dato : 23-07-10 20:50

On Sun, 18 Jul 2010 01:51:15 +0200, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>Kunne høre der er et lille hul i konevognens udstødning i dag og har
>samtidig bestilt tid til syn på fredag; dét skulle vel ikke være noget
>problem at komme igennem med det hvis der da ellers ikke er andre fejl?
> (kan ikke nå at købe nye stumper inden da)

Nå, du aflyste - piveskid )

Jeg havde sådan glædet mig til at læse en pose jammer, når nu du var
blevet sendt hjem på udskiftningsbænken )

Håber det bliver billigere end min sidste lille udskiftning - det var
lige en kat og en bagpotte, der gik. (fandens lort kun 6 år og
255000). Jeg slap med 5k incl service.

Hans Paulin (6310) (23-07-2010)
Kommentar
Fra : Hans Paulin (6310)


Dato : 23-07-10 22:02

Den 23-07-2010, skrev Ivan Madsen:
> On Sun, 18 Jul 2010 01:51:15 +0200, Hans Paulin (6310)
> <me@privacy.net> wrote:
>
>> Kunne høre der er et lille hul i konevognens udstødning i dag og har
>> samtidig bestilt tid til syn på fredag; dét skulle vel ikke være noget
>> problem at komme igennem med det hvis der da ellers ikke er andre fejl?
>> (kan ikke nå at købe nye stumper inden da)
>
> Nå, du aflyste - piveskid )
>
> Jeg havde sådan glædet mig til at læse en pose jammer, når nu du var
> blevet sendt hjem på udskiftningsbænken )
>
> Håber det bliver billigere end min sidste lille udskiftning - det var
> lige en kat og en bagpotte, der gik. (fandens lort kun 6 år og
> 255000). Jeg slap med 5k incl service.

Hér koster røret med katten (som det er galt med) 6'300 - 6'400
monteret.

En ny flange er bestilt; så ser vi om det ka fixes.

--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Kell Petersen (25-07-2010)
Kommentar
Fra : Kell Petersen


Dato : 25-07-10 09:27

Fik selv et microskopisk hul i udstødningen efter syn , som skulle omstille
pga lygtejustering og et enkelt bremserør ...
Skiftede alle rør på den (Mazda323 årg 95)
Min gik over tiden, som var tilladt , og så gik han skidtet igennem endnu
engang og så kløjs den i co2


øvøvøvøvøv



Hans Paulin (6310) (25-07-2010)
Kommentar
Fra : Hans Paulin (6310)


Dato : 25-07-10 12:21

Kell Petersen sendte dette med sin computer:
> Fik selv et microskopisk hul i udstødningen efter syn , som skulle omstille
> pga lygtejustering og et enkelt bremserør ...
> Skiftede alle rør på den (Mazda323 årg 95)
> Min gik over tiden, som var tilladt , og så gik han skidtet igennem endnu
> engang og så kløjs den i co2
>
> øvøvøvøvøv

Ja, øv

Har bestilt en ny flange til udstødningen som Toyota gnistrer på på
torsdag - hvis det lykkes; alternativt en ny kat.

Pris på en original kat er 6300-6400 kr. monteret, hvor flangen koster
knap 300 kr. + mont.

--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste