Storsejl til Drabant 22"
Fra : Klaus Pedersen

Dato : 05-08-01 18:02

Storsejlet til vores Drabant 22" kunne desværre ikke klare 15m/sek ved
Bøgestrømmen sidste mandag. Både for- og baglig ved faldbarmen gik synder,
og kan næppe repareres.

Har eller kender nogen af Jer til personer eller firmaer, som ligger inden
med et sådant sejl til en rimelig penge.

Jeg hører også gerne om gode og rimelige sejlmagere i nærheden af Sydhavnen.

Hilsen

Klaus

Fra : jk

Dato : 07-08-01 13:15

Hej Claus !

Det var da uheldigt med dit Storsejl!

Jeg kender desværre ikke, nogle der har et extra St.sejl...

Grunden til at jeg skriver er: Jeg har lige købt en (brugt) Drabant22, og
ville høre om du ved hvor man kan finde nolge Tekniske data, over en D.22

Primært skal jeg vide hvor dybt den stikker (jeg tror det er 1,15m ??)

Pfh Tak, og held & lykke med din Sejl-jagt

Jesper k

Fra : Steffen Skov

Dato : 07-08-01 14:13

Drabant 22 klubbens hjemmeside er:

http://home6.inet.tele.dk/fboetius/drabant/drabant.htm

Hilsen
Steffen

http://sskov.homepage.dk
Lidt om en Ohlson 22, det at sejle og forlise
samt lidt om FADSEPS