Så blev Seca'en åbnet
Fra : Morten Juel

Dato : 05-08-01 17:31

Hejsa NG

Så blev Seca'en endeligt åbnet, og som forventet var der hul i det ene
stempel, men det var sq ikke et smeltehul !!!!
og det fatter jeg egentligt ikke, mit topstykke var også uden revner
overhovedet ! i kan se stempel billeder på dk.binaer.motor, jeg vil gerne ha
en kommentar eller to, men for mig ligner det bare et svagt stempel !
Og så liiige en anden ting, cylindrene ligner nye, de ser overhovedet ikke
slidte ud, og de føles heller ikke slidte, men det er de jo nok alligevel !
Så nu skal jeg finde ud af om jeg skal åbne resten af motoren og skifte
lejer osv, + få ordnet cylindre + få nye stempler eller jeg skal købe en
anden brugt motor..

Mvh
Morten

Fra : Armand

Dato : 06-08-01 07:48

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> Så blev Seca'en endeligt åbnet, ................
> ...............mit topstykke var også uden revner overhovedet !

Kig lige efter en ekstra gang:
Topstykke-revner ses bedst i "rynkerne" i tændrørgevindet!

--
Armand.

Fra : Orla Pedersen

Dato : 06-08-01 22:59

Armand skrev i meddelelsen <9klflf$sau$6@news.cybercity.dk>...

>Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en

>Kig lige efter en ekstra gang:
>Topstykke-revner ses bedst i "rynkerne" i tændrørgevindet!

Har kun set revner i XS 500, som er meget anderledes end de øvrige XS og
XJ'ere

mvh
Orla

Fra : Morten Dahl

Dato : 06-08-01 11:18

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG

Sur røv hva morten, kender følelsen min gixxer står i meget amputeret
tilstand oppe hos motorhjørnet i viborg efter en ikke reglementeret
placering i en rundkørsel..

Nå men til problemet. under markedsgruppen er der en motor til salg til en
Seca, den har smadret krumtap men det kunne jo godt lyde som om at du ved at
kombinere delene kunne komme ud at trille..

-
Morten Dahl
- der behøver MEGET mere end nye stempler for at blive kørende..

Fra : Morten Juel

Dato : 06-08-01 15:03

Hejsa Morten

Hehe ork jeg er MEGET hurtigere end det ,o) jeg spugte til den motor 20 mins
efter indlægget kom )
jeg var lige hos yamaha pusheren 615,- pr stempel !! + 300 pr stempel i
stempelringe !!og så skal der jo en houning til også, og man kan få en tysk
motor til 1000,- hehe så det er vist den vej man skal gå
Trist med din gixxr, hvornår kommer den på gaden igen ? det er bare RØV at
se de andre køre rundt i solskinnet ! ;o(

Mvh
Morten