Onfone mobilbredbånd useriøs
Fra : HO

Dato : 31-05-10 14:31

Da jeg syntes jeg ville prøve noget andet - og billigere, købte jeg abb. og
betalte kr. 99,- den 17. maj.
Her den 31. maj er der intet kommet endnu.
Som svar på klager, siger de at jeg bare kan opsige mit abb. når jeg har
modtaget modem, og returneret den
Sååhhh køb ikke deres useriøse skidt, med mindre du har god tålmodighed.
Er der ikke en lov om salg på nettet - de må vel ikke trække beløbet når de
ikke har varen?
Nu er der nok en eller anden kloge Aage der siger man får hvad man betaler
for, jo men man kan også købe guld alt for dyrt

http://kortlink.dk/7tma
Med Venlig hilsen
HO

Fra : steffen skov

Dato : 01-06-10 20:51

Kære HO
Du kommer med et seriøst indlæg og afslutter med en ikke seriøs bemærkning.
Det er ikke rart for andre at læse denne.Personligt har jeg svært ved at
svare på et indlæg af den karakter. Kan vi ikke holde en "god" tone i denne
førhen sobre gruppe? Det vil være givtigt for os alle. Jeg forstår ikke dine
attituder i dine mange indlæg. Har du prøvet med sex? Det skulle efter
sigende fjerne bitterhed, bortset fra tungebelægningen
Hilsen Steffen
---
"Havet bringer hvert menneske nyt håb,
som søvnen bringer drømme"!