Raymarine kortplotter E-serien og AIS
Fra : Claus

Dato : 25-05-10 15:04

Hej gruppe
Jeg har kortploter som ovennævnt. Kunne godt tænke mig at udvide med AIS
modtagelse.
Har I nogen gode/dårlige erfaringer med det? Skal det være Raymarines (dyre)
modtager?

Mvh
Claus

Fra : Flemming N

Dato : 25-05-10 19:45

Jeg har købt en Furuno ro4800 Vhf som modtager AIS. Den er koblet sammen med
min Raimarine C-serie
Vhfén kan købes for ca. 2500 kr. og virker fint sammen med plotteren.
/Flemming N

Fra : Claus

Dato : 31-05-10 08:26

Tak for svar, jeg har nu købt en Furuno ro 4800. Kablet fra den indeholder 8
ledninger, mens Raymarines NMEA kabel kun indeholder 5. Ved I hvordan
samlingen sker?

Mvh
Claus